Zo die zien der lekker uit jaa!! Adres??quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Whaha zit je er nu?quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Nee ben nu alweer thuisquote:Op zondag 26 april 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Whaha zit je er nu?
Ik ga er over een half uur naartoe
thanks! Wil daar gaan zitten, hopelijk is er nog plek.quote:Op zondag 26 april 2015 17:36 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Nee ben nu alweer thuisEet smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oeh!quote:
Dat zijn juist geweldige toko'squote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
Ja dat vind ik dus ook!quote:
Nu heb ik zin in een loempiaquote:Op zondag 26 april 2015 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen jammer dat je bij de Chinees geen sausje erbij krijgt. Alleen een grote loempia en als je pech hebt, zit er alleen taugé in (Chinees bij mij).
Dan liever de Hollandse van de snackbar met ook kip en prei erin + ham, gebakken ei en pindasaus.
Lestaulant Lotus in Bloemendaal.quote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |