Zo die zien der lekker uit jaa!! Adres??quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Whaha zit je er nu?quote:Op zondag 26 april 2015 17:12 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
En een kroket, bij Fers friethuys
Nee ben nu alweer thuisquote:Op zondag 26 april 2015 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Whaha zit je er nu?
Ik ga er over een half uur naartoe
thanks! Wil daar gaan zitten, hopelijk is er nog plek.quote:Op zondag 26 april 2015 17:36 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Nee ben nu alweer thuisEet smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oeh!quote:
Dat zijn juist geweldige toko'squote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
Ja dat vind ik dus ook!quote:
Nu heb ik zin in een loempiaquote:Op zondag 26 april 2015 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen jammer dat je bij de Chinees geen sausje erbij krijgt. Alleen een grote loempia en als je pech hebt, zit er alleen taugé in (Chinees bij mij).
Dan liever de Hollandse van de snackbar met ook kip en prei erin + ham, gebakken ei en pindasaus.
Lestaulant Lotus in Bloemendaal.quote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef Ole het volgende:
oeh!
Zo'n echte grote Hollansche loempia is hier nog lastig te vinden! Moet je nog echt zo'n winkelcentrum-babi-pangang-foe_yong-HaiChinees zien te vinden. Je-weet-wel, waar sommige mensen op neerkijken
sambal bei?quote:
Ja ik had het doorquote:Op maandag 27 april 2015 17:09 schreef ChilllayD het volgende:
Bahhh die pizza is heel zout!
Anyway, kapsalon hier
fantastischquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef minilot het volgende:
Vanavond makkelijk Koreaans:
http://www.maangchi.com/recipe/buldak + http://www.maangchi.com/recipe/bok-choy-muchim
Dat hoop ik! Tot nu toe nog nooit iets Koreaans van Maangchi gemaakt dat niet lekker was, dus heb er alle vertrouwen in!quote:
Wat is het? Kip met rijst?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag dit maar weer eens gegeten i.c.m. wat fris en daarna uiteraard acclimatiseren.
Tis tenslotte nog dinsdag.
oh! die website!quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef minilot het volgende:
Vanavond makkelijk Koreaans:
http://www.maangchi.com/recipe/buldak + http://www.maangchi.com/recipe/bok-choy-muchim
En hoe was het? Ik had het te druk om te lunchen dus had een sultana...quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hoop ik! Tot nu toe nog nooit iets Koreaans van Maangchi gemaakt dat niet lekker was, dus heb er alle vertrouwen in!
Wat had je in de kantine?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed onder de plakquote:Op woensdag 29 april 2015 17:02 schreef Tem het volgende:
Penne carbonara (met vega spekjes) en Groende salade,
Groende, ja. Ken je niet? Helemaal trendy. Groende slade.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed onder de plak [ afbeelding ]
En wat is Groende salade voor iets culinairs?
Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Groende, ja. Ken je niet? Helemaal trendy. Groende slade.
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.
Geen pics dit keer?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik het maak zal ik pics voor je nemen.
Yum!quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Tomatensoep met geraspte kaas vooraf en daarna visgratin.
Straks bramenyoghurt.
Wat een zooitje op je tafel.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Niet mijn tafel.
En ik denk dat ik het vanavond maar gewoon netjes op m'n bord doe.
Netjes dat je dat 's ochtends weg krijgtquote:Op donderdag 30 april 2015 11:11 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen gewoon even trek in een vette bek en dus de Mc.Donalds Over een uurtje of wat echt lunchen en acclimatiseren zoals dat heet.
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |