Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Groende, ja. Ken je niet? Helemaal trendy. Groende slade.
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar nu ik weet dat het trendy is moet ik het snel gaan uitchecken.
Geen pics dit keer?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Het was trouwens Héééérlijk. Recept uit The River Cafe cook book.
Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik het maak zal ik pics voor je nemen.
Yum!quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Tomatensoep met geraspte kaas vooraf en daarna visgratin.
Straks bramenyoghurt.
Wat een zooitje op je tafel.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Niet mijn tafel.
En ik denk dat ik het vanavond maar gewoon netjes op m'n bord doe.
Netjes dat je dat 's ochtends weg krijgtquote:Op donderdag 30 april 2015 11:11 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen gewoon even trek in een vette bek en dus de Mc.Donalds Over een uurtje of wat echt lunchen en acclimatiseren zoals dat heet.
Ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 30 april 2015 09:18 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond staat deze salade op het menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |