Volg jij zwemmen en atletiek?quote:
Vooral zwemmen is in Nederland ook gewoon minder te zien natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel enigszins globaal
Niet zoals voetbal, F1, wielrennen
Relatief weinig wedstrijden op niveau. Atletiek komt ook alleen voorbij in de sportjournaals vaak.quote:Op maandag 6 april 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral zwemmen is in Nederland ook gewoon minder te zien natuurlijk.
Hehe, marcod3j is er. Kan ik hem eindelijk bashen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hoera, christenen belachelijk maken. Het is weer zover.
Diamond League op Sport1 hequote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Relatief weinig wedstrijden op niveau. Atletiek komt ook alleen voorbij in de sportjournaals vaak.
Wat let je om morgen met een Kalashnikov de studio binnen te stormen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hoera, christenen belachelijk maken. Het is weer zover.
Top of Flop was van Herman Stok.quote:
Ja, die pik ik vaak wel even mee als het kan.quote:
En Loeki dan?quote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ik heb terecht een nieuw onderschrift. Ad Visser is ver gevallen.
Maar dat was dus samen met hem (had mijn post inmiddels al aangepast)....quote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ronan Keating zong het ook zo mooi.
Ik probeer zoveel mogelijk mee te pakken uit de sportjournaals en studio sport, maar dat is toch voornamelijk wielrennen en schaatsen. Tennis en Amerikaans is minder mijn ding, Darts denk ik niet snel aan want RTL7. Amerikaanse autosport volg ik wel weer veelquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die pik ik vaak wel even mee als het kan.
Overigens kijk ik ook nog wel eens tennis, regelmatig darts, pak ik soms MLB, NBA of NFL mee 's nachts en zie ik alles wat er in Studio Sport langskomt
quote:
Ja, leuk.quote:
Blijft een leeuwin.quote:
Je moet meer kijken. Veel meer kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk mee te pakken uit de sportjournaals en studio sport, maar dat is toch voornamelijk wielrennen en schaatsen. Tennis en Amerikaans is minder mijn ding, Darts denk ik niet snel aan want RTL7. Amerikaanse autosport volg ik wel weer veel
Klopt. Maar geen betaal-tv scheelt veel. Eurosport is wel favorietquote:
Doe jij trouwens ook schaakpotjes kijken om zelf beter te worden?quote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar geen betaal-tv scheelt veel. Eurosport is wel favoriet
Ik ook, maar omdat het voorbij kwam in zo'n filmpje dat het leek op het Koningslied. Ah daar zegt hij het al.quote:
niet live, dat duurt me veel te lang, behalve bij de WK-wedstrijden. Analyseren doe ik nog wel af en toe jaquote:Op maandag 6 april 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe jij trouwens ook schaakpotjes kijken om zelf beter te worden?
Kan je toch niet naar kijken verdomme manquote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet live, dat duurt me veel te lang, behalve bij de WK-wedstrijden. Analyseren doe ik nog wel af en toe ja
Naomie kwam samen met Pieter Jan.quote:
Niet echt een kijksport en zoveel fucking onderdelen om Amerika en Australie 20 medaljes te gevenquote:
BoB op tv kijken met reclame.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Waarom kijken de mannen hier geen BoB? Zijn jullie van de verkeerde kant?
Fuck reclamesquote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Wat is dat in godsnaam?quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Op de achtergrond, beetje stelling analyseren, het gaat wel. Maar niet van harte nee.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je toch niet naar kijken verdomme man
Wat bedoel je? Band of Brothers? wat is daar meequote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Series kijk ik niet op TV.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Typisch zo'n sport die je zelf moet doen om er wat aan te vindenquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de achtergrond, beetje stelling analyseren, het gaat wel. Maar niet van harte nee.
Die gozer die een hit had met Magic.quote:
Verschuren was in 2012 wel echt goed, denk niet dat iemand had verwacht dat hij daar 4de zou worden op de 100 meter.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren en Heemskerk zijn een beetje chokers.
Daar moest ik wel meteen aan denken eigenlijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gozer die een hit had met Magic.
4e plek heb je niks aanquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verschuren was in 2012 wel echt goed, denk niet dat iemand had verwacht dat hij daar 4de zou worden op de 100 meter.
Leuk liedje trouwensquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moest ik wel meteen aan denken eigenlijk
Pfff, vijf keer maar?quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
BoB heb ik inmiddels al 5 keer gezienin tegenstelling tot de zwemwedstrijden van femke
mwah ik denk dat je liever de 4e plek dan de 8e plek hebt met Vitesse.quote:
Bij lange na niet goed genoeg dusquote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verschuren was in 2012 wel echt goed, denk niet dat iemand had verwacht dat hij daar 4de zou worden op de 100 meter.
Klopt, maar choken vind ik dat wat overdreven. Dat hij daarna vooral achteruit heeft gezwommen, is wat anders..quote:
Ja, ik ben niet zo goed in dingen opnieuw zienquote:
Ja, alleen daar zitten nog andere dingen aan verbonden.quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah ik denk dat je liever de 4e plek dan de 8e plek hebt met Vitesse.
Die amerikaan?quote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jullie:
Wie won die 100 meter waar Verschuren 4e werd?
Bernard? Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jullie:
Met naam graag.quote:
Wedstrijd tegen Andorraquote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Er is een mooi gifje van V. Nistelrooy juichend voor een tegenstander.
Hij werd trouwens 5equote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jullie:
quote:
quote:
Nathan Adrianquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren werd 5e trouwens maar oke
Dat weet je ook alleen maar sinds 20.10 uur vanavondquote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nathan Adrian
Of de winnaar van de 200 meter rugslag dat toernooi. Die kent echt niemand meer. Geeft ook aan wat de deflatie is in zwemmedailles.
Phelps ken ik ook alleen omdat ie steevast 11 van de 15 medailles wint. Voor de rest is zwemmen echt een van de meest waardeloze sporten om te kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nathan Adrian
Of de winnaar van de 200 meter rugslag dat toernooi. Die kent echt niemand meer. Geeft ook aan wat de deflatie is in zwemmedailles.
Ja, dat herinnerde ik me verkeerd, herinnerde me alleen dat hij op 8 honderdsten van brons eindigde en ging er maar vanuit dat hij dan 4de was gewordenquote:Op maandag 6 april 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren werd 5e trouwens maar oke
quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geen gifje, maar wel brakke youtube kwaliteit.
Ja daar kwam ie langs, ik dacht zelf ook dat het Magnussen was.quote:Op maandag 6 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat weet je ook alleen maar sinds 20.10 uur vanavond
Ik ga geen 15 min. kijken op youtube.quote:
WK Zwemmen kijk ik ook altijd wel redelijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik weldegelijk zin heb in het WK zwemmen
Is wel flitsend, vooral door de vele 50 meters.quote:Op maandag 6 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
WK Zwemmen kijk ik ook altijd wel redelijk
Nee, dat zei ie juist dat het dat niet was.quote:
Hij zei dat het eerder begonnen was.quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zei ie juist dat het dat niet was.
En eerder opgenomenquote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zei dat het eerder begonnen was.
Hij zei niet hoe veel eerder, maar oké, die tien minuten zouden vast niet goed genoeg zijn voor Brigitte.quote:
Ik denk dat ze gewoon rond een uur of zeven de uitzending zijn begonnen, want Brigitte zal wel rond een uur of 9 naar bed moetenquote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij zei niet hoe veel eerder, maar oké, die tien minuten zouden vast niet goed genoeg zijn voor Brigitte.
Was ze niet onder de 18? Dan mag je na 23u niet op tv, of maar 5 minuten ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon rond een uur of zeven de uitzending zijn begonnen, want Brigitte zal wel rond een uur of 9 naar bed moeten
Ze was 26quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Was ze niet onder de 18? Dan mag je na 23u niet op tv, of maar 5 minuten ofzo.
Ah okay, ik heb dat hele item gemist. Familieleden wellicht? Anders zal het idd wel te maken hebben met bedtijd/reistijd voor de ouders.quote:
Volgens Pauw was het wel zodat Brigitte erbij kon zijn omdat het anders te laat zou worden. Maar haar vader zei dat ze 26 is, dus denk dat ze het fysiek gewoon niet aankanquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ah okay, ik heb dat hele item gemist. Familieleden wellicht? Anders zal het idd wel te maken hebben met bedtijd/reistijd voor de ouders.
Wat? Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Was ze niet onder de 18? Dan mag je na 23u niet op tv, of maar 5 minuten ofzo.
quote:Dreigingsniveau blijft 'substantieel’
Het dreigingsniveau blijft 'substantieel’ en de kans op een aanslag reëel. Echter zijn er op dit moment geen concrete aanwijzingen voor aanslagen in Nederland. Dat maakt het Openbaar Ministerie vandaag bekend. In Pauw legt landelijk Officier van Justitie Bart den Hartigh uit waarom we ook in ons land rekening moeten houden met individuele acties en georganiseerde aanslagen.
quote:Popmuzikanten buiten de gebaande paden
In het nieuwe theaterprogramma Buitenstaanders gaan Ricky Koole en Leo Blokhuis op zoek naar popmuzikanten die het lef hebben om de gebaande paden te verlaten. Ze vertellen bij Pauw hoe zij zelf hun eigen weg zijn gegaan en welke moeilijkheden ze daarbij tegenkwamen. En natuurlijk gaat het over opvallende buitenstaanders in de popmuziek, met begeleiding van de band Ocobar.
We gaan weer allemaal dood en Leo Blokhuis.quote:Hoorzitting in Kamer na salarisverhogingen bij ABN Amro
De Tweede Kamer houdt vanavond een hoorzitting over beloningen in de financiële sector. Aanleiding is de ophef die is ontstaan na de salarisverhogingen bij de ABN Amro-top. De beursgang van de bank werd onlangs uitgesteld, omdat er rumoer ontstond. Bankbestuurders kregen namelijk 100.000 euro extra uitgekeerd. In Pauw blikken journalist Marike Stellinga, Pvda-politicus Henk Nijboer en een aantal jonge bankiers terug op de hoorzitting.
Net zo engquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Marcoss het volgende:
Die Marike Stellinga lijkt op Margriet vd Linden!
Omdat ze te bagger zijn voor Londen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Waarom zitten die bankiers hier nog eigenlijk, als ze schijnbaar met gemak het dubbele kunnen verdienen bij de echte banken?
Daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat ze te bagger zijn voor Londen.
Goede copain van mijn middelbare school doet iets hips in London bij een investment bank, hij heeft nog een relaxte functie door familie-connecties e.d. maar de slaafjes onder hem werken 70-90+ uur.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
Deze jongen heeft niet helemaal door dat bankier in Londen zijn ook niet alles is.
Binnen 10 jaar zijn al die bankiers idd weggeautomatiseerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Be-Smart het volgende:
.. allemaal overhead ...
even zwaaien en tot ziens!
Beter dan Shirma.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Eén Henk Nijboer voor dit topic.
[ afbeelding ]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Is dit een broertje van Seabert?
Wisten jullie trouwens dat ik een keer naast Seabert op de trein heb zitten wachten?
Ik wil graag blijven levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
Zulke groothoeklenzen bestaan nog niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.
Wat doe jij daar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]ik zat op het perron he, oen. Op een bankje.
Vast roken.quote:
Nu ga je weer offtopic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag helaas alleen in het gele vierkant op het perron.
Half fok heeft je toen gespot in de studioquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de trein wachten. Was toen op weg naar de VI Oranje meet.
Maar goed dat is nogal off topic
Je kunt het bij mij meldenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ga je weer offtopic.
Ik zal dit moeten melden.
Jaja dat is off topic maxquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Half fok heeft je toen gespot in de studio
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het bij mij melden
Ik wacht op Leo WIkihuis eigenlijk.
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost netquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.
Ik hoor graag wat je hieraan gaat doen, want dit is natuurlijk geen gedrag voor een mod.
Goed om te horen dat je dit zo adequaat oplost.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Voorbeeldfunctie, dit kan niet, aftreden en publieke excuses.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Ricky wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Ohja Leo is getrouwd met die Ricky Koole. Straks dus een duet met zijn vrouw
Ooh dat is dat wijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die naast hem zit,is actrice/zangeres
Meer terug hier. Hoe laf.quote:
3.. 2.. 1.. POLITIEquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zit er aan te denken Jihadreizen.nl te registreren.
Gat in de markt joh. Pakketreizen met een enkeltje, overnachtingen en een reis naar de eeuwige jachtvelden.quote:
Jaar of 4 geleden wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik vind De Speld op schrift leuker.
En op radio. of doen ze dat niet meer?quote:
Om Mexicanobakker moet ik nooit lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
De Speld is een beetje zoals Mexicanobakker. Je moet er zelden nog echt om lachen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En op radio. of doen ze dat niet meer?
14 dollar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zit er aan te denken Jihadreizen.nl te registreren.
Dat gaat Jeroen straks even uitcontroleren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Die Ricky Koole is trouwens nog best te doen
42 jaar.. wtf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Die Ricky Koole is trouwens nog best te doen
Dan krijgt hij een knal van Blokhuis, denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat Jeroen straks even uitcontroleren.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Was 10 jaar geleden wel knapper, maar voor die leeftijd niks te klagen voor Leo
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Fokkertjes kunnen beter eens in het echt een vrouw versieren.
Of een klein meisje, wat volgens mij meer geschikt is voor jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Fokkertjes kunnen beter eens in het echt een vrouw versieren.
Beschuldig je me nu van pedofilie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een klein meisje, wat volgens mij meer geschikt is voor jou
Ik beschuldig jou van niks. Ik probeer met je mee te denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beschuldig je me nu van pedofilie?
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
quote:Jeroen Pauw mag door met talkshow
Jeroen Pauw mag ook na de zomer door met zijn dagelijkse late night-programma Pauw op NPO 1. Dat zegt Frans Klein, directeur televisie van de NPO, vandaag in De Telegraaf. Klein is tevreden over hoe het voor de NPO belangrijke programma zich ontwikkelt. “We zien nog steeds een groei, zowel inhoudelijk als wat kijkcijfers betreft“, aldus de televisiebaas in de krant. “In het begin lag het aantal kijkers gemiddeld op 500.000 tot 600.000 kijkers, nu is dat boven de 700.000.“
Pauw is de opvolger van Pauw & Witteman, dat in het laatste seizoen veel minder kijkers trok dan gewoonlijk door de nieuwe concurrent op RTL 4: het programma RTL Late Night van Humberto Tan.
Tan klom van zo’n half miljoen kijkers naar meer dan een miljoen kijkers, om nu net onder de miljoengrens te stabiliseren. Pauw begon ook met zo’n half miljoen kijkers en zit nu boven de 700.000 kijkers.
Pauw en Tan bedienen op de late avond ieder een eigen publiek. Over het algemeen is Pauw politiek geëngageerder en richt Tan zich meer op amusement.
Eva Jinek, die Pauw in januari en februari verving, mag hem wederom vervangen tijdens de komende zomerstop.
Bron
Het zou ook wel waardeloos beleid zijn van de NPO als ze na één seizoen de stekker er al uit trokken.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:43 schreef Karina het volgende:
Voorlopig mogen we nog even 'genieten' van Pauw:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:43 schreef Karina het volgende:
Voorlopig mogen we nog even 'genieten' van Pauw:
[..]
quote:Kijkers halen 25.000 euro op voor Jan Selie
Kijkers hebben in totaal 25.000 euro opgehaald voor vrachtwagenchauffeur Jan Selie. Afgelopen vrijdag vertelde hij in Pauw dat hij jaren geleden betrokken was geraakt bij een dodelijk verkeersongeval. Een suicidale motorrijder was daarbij omgekomen. Door het ongeval - en het lage bedrag dat de verzekering uitkeerde - heeft Selie nog steeds een schuld waardoor ook zijn bedrijf failliet dreigde te gaan. Na het gesprek in Pauw en de uitzending van de NCRV-documentaire In één klap van Frans Bromet, waarin Jan één van de hoofdpersonen is, werd een actie opgezet. Binnen 24 uur kwam 25.000 euro binnen. Vanavond zijn Jan en Bea Selie en Johan Bruining, die de actie opzette, te gast.
quote:'Zet burger in tegen treingeweld'
Pieter van Vollenhoven wil dat reizigers ingrijpen als ze in de trein getuige zijn van geweld. Ook zouden conducteurs moeten leren hoe ze de hulp van passagiers kunnen inroepen. Afgelopen weekend werd er in Abcoude opnieuw een conducteur mishandeld. Treinconducteurs in Rotterdam legden daarom vandaag de hele dag het werk neer en reizigers werden niet gecontroleerd. Wat moeten we doen tegen het geweld in de trein? In Pauw een discussie met Gerard Spong, Erik de Zwart, Piet Fortuin (CNV) en ervaringsdeskundige Hein van Meeteren.
quote:Zijlstra waarschuwt voor “historische fout” in akkoord Iran
Het ontwerpakkoord over het nucleaire programma van Iran zou wel eens een “historische fout” kunnen zijn. Het versterkt het agressief anti-Westerse regime in Teheran, zorgt voor instabiliteit in het Midden-Oosten en geeft Iran alsnog de ruimte om een atoombom te ontwikkelen, schrijft VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra vandaag in een opiniestuk voor NRC. Vanavond is te gast in Pauw en spreekt hij over het buitenlandbeleid en over hoe de partij ervoor staat.
quote:Kandidaatstelling Hillary Clinton is aanstaande
Elk moment kan Hillary Clinton zich kandideren voor het presidentschap van Amerika. Het land kijkt uit naar het moment, waarvan eigenlijk iedereen weet dat het gaat komen. Het zal de tweede keer zijn dat ze voor het presidentschap gaat, maar dit keer zal de campagne er anders uitzien. Verwacht geen uitzinnige massa´s maar intieme bijeenkomsten, zegt de Amerikaanse pers. Wat kunnen we nog meer verwachten? Pauw spreekt erover met Tom Kleijn die haar als laatste Nederlander interviewde, Amerika-kenner Sofie van den Enk & Kirsten Verdel, die meewerkte aan de campagne van Barack Obama.
Deze discussie zou eigenlijk veel breder gevoerd moeten worden. Als in de "gewone" samenleving iemand wordt mishandeld, kijkt men weg. In de trein lijkt me de drempel nog iets hoger in te grijpen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af hoe ze dat zien, passagiers inzetten bij geweld in de trein.
Dat gaat natuurlijk nooit werken.
ik kan me die campagne van de overheid nog herinneren dat iedereen bij een geweldincident met zijn allen BASTA! moest roepen naar de dader, dan zou hij wel ophouden. Ofzo. Kankeroverheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af hoe ze dat zien, passagiers inzetten bij geweld in de trein.
Dat gaat natuurlijk nooit werken.
Een naam: Bolkestein.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef alors het volgende:
Waar is de VVD mee bezig joh, Halbe die allemaal rechtse proefballonetjes los mag laten
Was gewoon zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef alors het volgende:
Dit is natuurlijk mooi, maar die jonge kerel uit dezelfde docu die na een dodelijk ongeluk buiten zijn schuld psychisch helemaal kapot is gegaan, zou ik ook wel wat hulp gunnen. Helaas is dat niet op te lossen met geld.
Was die kerel ook bij P&W te gast?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef alors het volgende:
Dit is natuurlijk mooi, maar die jonge kerel uit dezelfde docu die na een dodelijk ongeluk buiten zijn schuld psychisch helemaal kapot is gegaan, zou ik ook wel wat hulp gunnen. Helaas is dat niet op te lossen met geld.
Nee dit was een andere. Slachtoffer was een oude man die een hartaanval kreeg en de verkeerde weghelft opreed.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was die kerel ook bij P&W te gast?
Hoe je het wendt of keert, dat ongeluk was wel zijn schuld.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef alors het volgende:
Boete geven voor spookrijdenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit was een andere. Oude man die een hartaanval kreeg en de verkeerde weghelft opreed.
Ok, moet die docu maar 's terugkijken op UG.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit was een andere. Oude man die een hartaanval kreeg en de verkeerde weghelft opreed.
Exact.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef rubbereend het volgende:
Samenwerken met Assaddie wil dat IS blijft. Want zolang IS er is zit Assad ook veilig.
Aanrader hoor, goede docu.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, moet die docu maar 's terugkijken op UG.
Dat is dan ook nauwelijks geholpen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef superniger het volgende:
Het westen heeft Libië helemaal verneukt.
gifgas op je eigen burgers klinkt als een prima alternatiefquote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Assad is het enige realistische alternatief.
En wordt al hun geavanceerde wapentuig gejat door ISIS en Al Qaida.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:19 schreef Szura het volgende:
Fuck die gematigde oppositie. In Idlib werken ze samen met Al Nusra, elders worden ze kapot gemaakt door extremistische krachten. Dat is geld gooien in een bodemloze put.
Oh ja, bewijs dat eens?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gifgas op je eigen burgers klinkt als een prima alternatief
Bewijzen aubquote:Op woensdag 8 april 2015 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gifgas op je eigen burgers klinkt als een prima alternatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |