Volg jij zwemmen en atletiek?quote:
Vooral zwemmen is in Nederland ook gewoon minder te zien natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel enigszins globaal
Niet zoals voetbal, F1, wielrennen
Relatief weinig wedstrijden op niveau. Atletiek komt ook alleen voorbij in de sportjournaals vaak.quote:Op maandag 6 april 2015 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral zwemmen is in Nederland ook gewoon minder te zien natuurlijk.
Hehe, marcod3j is er. Kan ik hem eindelijk bashen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hoera, christenen belachelijk maken. Het is weer zover.
Diamond League op Sport1 hequote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Relatief weinig wedstrijden op niveau. Atletiek komt ook alleen voorbij in de sportjournaals vaak.
Wat let je om morgen met een Kalashnikov de studio binnen te stormen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef marcodej het volgende:
Hoera, christenen belachelijk maken. Het is weer zover.
Top of Flop was van Herman Stok.quote:
Ja, die pik ik vaak wel even mee als het kan.quote:
En Loeki dan?quote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ik heb terecht een nieuw onderschrift. Ad Visser is ver gevallen.
Maar dat was dus samen met hem (had mijn post inmiddels al aangepast)....quote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ronan Keating zong het ook zo mooi.
Ik probeer zoveel mogelijk mee te pakken uit de sportjournaals en studio sport, maar dat is toch voornamelijk wielrennen en schaatsen. Tennis en Amerikaans is minder mijn ding, Darts denk ik niet snel aan want RTL7. Amerikaanse autosport volg ik wel weer veelquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, die pik ik vaak wel even mee als het kan.
Overigens kijk ik ook nog wel eens tennis, regelmatig darts, pak ik soms MLB, NBA of NFL mee 's nachts en zie ik alles wat er in Studio Sport langskomt
quote:
Ja, leuk.quote:
Blijft een leeuwin.quote:
Je moet meer kijken. Veel meer kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk mee te pakken uit de sportjournaals en studio sport, maar dat is toch voornamelijk wielrennen en schaatsen. Tennis en Amerikaans is minder mijn ding, Darts denk ik niet snel aan want RTL7. Amerikaanse autosport volg ik wel weer veel
Klopt. Maar geen betaal-tv scheelt veel. Eurosport is wel favorietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |