Omdat ze te bagger zijn voor Londen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Waarom zitten die bankiers hier nog eigenlijk, als ze schijnbaar met gemak het dubbele kunnen verdienen bij de echte banken?
Daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat ze te bagger zijn voor Londen.
Goede copain van mijn middelbare school doet iets hips in London bij een investment bank, hij heeft nog een relaxte functie door familie-connecties e.d. maar de slaafjes onder hem werken 70-90+ uur.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
Deze jongen heeft niet helemaal door dat bankier in Londen zijn ook niet alles is.
Binnen 10 jaar zijn al die bankiers idd weggeautomatiseerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Be-Smart het volgende:
.. allemaal overhead ...
even zwaaien en tot ziens!
Beter dan Shirma.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Eén Henk Nijboer voor dit topic.
[ afbeelding ]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Is dit een broertje van Seabert?
Wisten jullie trouwens dat ik een keer naast Seabert op de trein heb zitten wachten?
Ik wil graag blijven levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
Zulke groothoeklenzen bestaan nog niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |