Omdat ze te bagger zijn voor Londen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
Waarom zitten die bankiers hier nog eigenlijk, als ze schijnbaar met gemak het dubbele kunnen verdienen bij de echte banken?
Daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat ze te bagger zijn voor Londen.
Goede copain van mijn middelbare school doet iets hips in London bij een investment bank, hij heeft nog een relaxte functie door familie-connecties e.d. maar de slaafjes onder hem werken 70-90+ uur.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
Deze jongen heeft niet helemaal door dat bankier in Londen zijn ook niet alles is.
Binnen 10 jaar zijn al die bankiers idd weggeautomatiseerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Be-Smart het volgende:
.. allemaal overhead ...
even zwaaien en tot ziens!
Beter dan Shirma.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Eén Henk Nijboer voor dit topic.
[ afbeelding ]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
Is dit een broertje van Seabert?
Wisten jullie trouwens dat ik een keer naast Seabert op de trein heb zitten wachten?
Ik wil graag blijven levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
Zulke groothoeklenzen bestaan nog niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk doet Shirma een keer mee met Adam zoekt Eva.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat kan, wat mij interesseert is wat jij op een trein doet.
Wat doe jij daar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]ik zat op het perron he, oen. Op een bankje.
Vast roken.quote:
Nu ga je weer offtopic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag helaas alleen in het gele vierkant op het perron.
Half fok heeft je toen gespot in de studioquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de trein wachten. Was toen op weg naar de VI Oranje meet.
Maar goed dat is nogal off topic
Je kunt het bij mij meldenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ga je weer offtopic.
Ik zal dit moeten melden.
Jaja dat is off topic maxquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Half fok heeft je toen gespot in de studio
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het bij mij melden
Ik wacht op Leo WIkihuis eigenlijk.
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost netquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.
Ik hoor graag wat je hieraan gaat doen, want dit is natuurlijk geen gedrag voor een mod.
Goed om te horen dat je dit zo adequaat oplost.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Voorbeeldfunctie, dit kan niet, aftreden en publieke excuses.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Ricky wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Ohja Leo is getrouwd met die Ricky Koole. Straks dus een duet met zijn vrouw
Ooh dat is dat wijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die naast hem zit,is actrice/zangeres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |