Wat doe jij daar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]ik zat op het perron he, oen. Op een bankje.
Vast roken.quote:
Nu ga je weer offtopic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag helaas alleen in het gele vierkant op het perron.
Half fok heeft je toen gespot in de studioquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de trein wachten. Was toen op weg naar de VI Oranje meet.
Maar goed dat is nogal off topic
Je kunt het bij mij meldenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ga je weer offtopic.
Ik zal dit moeten melden.
Jaja dat is off topic maxquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Half fok heeft je toen gespot in de studio
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het bij mij melden
Ik wacht op Leo WIkihuis eigenlijk.
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost netquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil graag even melden dat Karina offtopic gaat.
Ik hoor graag wat je hieraan gaat doen, want dit is natuurlijk geen gedrag voor een mod.
Goed om te horen dat je dit zo adequaat oplost.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Voorbeeldfunctie, dit kan niet, aftreden en publieke excuses.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op de vingers getikt. En iets on topic gepost net
Ricky wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:22 schreef Max23 het volgende:
Ohja Leo is getrouwd met die Ricky Koole. Straks dus een duet met zijn vrouw
Ooh dat is dat wijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die vrouw die naast hem zit,is actrice/zangeres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |