42 jaar.. wtf?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Die Ricky Koole is trouwens nog best te doen
Dan krijgt hij een knal van Blokhuis, denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat Jeroen straks even uitcontroleren.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Was 10 jaar geleden wel knapper, maar voor die leeftijd niks te klagen voor Leo
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Fokkertjes kunnen beter eens in het echt een vrouw versieren.
Of een klein meisje, wat volgens mij meer geschikt is voor jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Fokkertjes kunnen beter eens in het echt een vrouw versieren.
Beschuldig je me nu van pedofilie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een klein meisje, wat volgens mij meer geschikt is voor jou
Ik beschuldig jou van niks. Ik probeer met je mee te denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beschuldig je me nu van pedofilie?
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
quote:Jeroen Pauw mag door met talkshow
Jeroen Pauw mag ook na de zomer door met zijn dagelijkse late night-programma Pauw op NPO 1. Dat zegt Frans Klein, directeur televisie van de NPO, vandaag in De Telegraaf. Klein is tevreden over hoe het voor de NPO belangrijke programma zich ontwikkelt. “We zien nog steeds een groei, zowel inhoudelijk als wat kijkcijfers betreft“, aldus de televisiebaas in de krant. “In het begin lag het aantal kijkers gemiddeld op 500.000 tot 600.000 kijkers, nu is dat boven de 700.000.“
Pauw is de opvolger van Pauw & Witteman, dat in het laatste seizoen veel minder kijkers trok dan gewoonlijk door de nieuwe concurrent op RTL 4: het programma RTL Late Night van Humberto Tan.
Tan klom van zo’n half miljoen kijkers naar meer dan een miljoen kijkers, om nu net onder de miljoengrens te stabiliseren. Pauw begon ook met zo’n half miljoen kijkers en zit nu boven de 700.000 kijkers.
Pauw en Tan bedienen op de late avond ieder een eigen publiek. Over het algemeen is Pauw politiek geëngageerder en richt Tan zich meer op amusement.
Eva Jinek, die Pauw in januari en februari verving, mag hem wederom vervangen tijdens de komende zomerstop.
Bron
Het zou ook wel waardeloos beleid zijn van de NPO als ze na één seizoen de stekker er al uit trokken.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:43 schreef Karina het volgende:
Voorlopig mogen we nog even 'genieten' van Pauw:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |