quote:
quote:
Nathan Adrianquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren werd 5e trouwens maar oke
Dat weet je ook alleen maar sinds 20.10 uur vanavondquote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nathan Adrian
Of de winnaar van de 200 meter rugslag dat toernooi. Die kent echt niemand meer. Geeft ook aan wat de deflatie is in zwemmedailles.
Phelps ken ik ook alleen omdat ie steevast 11 van de 15 medailles wint. Voor de rest is zwemmen echt een van de meest waardeloze sporten om te kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nathan Adrian
Of de winnaar van de 200 meter rugslag dat toernooi. Die kent echt niemand meer. Geeft ook aan wat de deflatie is in zwemmedailles.
Ja, dat herinnerde ik me verkeerd, herinnerde me alleen dat hij op 8 honderdsten van brons eindigde en ging er maar vanuit dat hij dan 4de was gewordenquote:Op maandag 6 april 2015 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschuren werd 5e trouwens maar oke
quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geen gifje, maar wel brakke youtube kwaliteit.
Ja daar kwam ie langs, ik dacht zelf ook dat het Magnussen was.quote:Op maandag 6 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat weet je ook alleen maar sinds 20.10 uur vanavond
Ik ga geen 15 min. kijken op youtube.quote:
WK Zwemmen kijk ik ook altijd wel redelijkquote:Op maandag 6 april 2015 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik weldegelijk zin heb in het WK zwemmen
Is wel flitsend, vooral door de vele 50 meters.quote:Op maandag 6 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
WK Zwemmen kijk ik ook altijd wel redelijk
Nee, dat zei ie juist dat het dat niet was.quote:
Hij zei dat het eerder begonnen was.quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zei ie juist dat het dat niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |