Doe jij trouwens ook schaakpotjes kijken om zelf beter te worden?quote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar geen betaal-tv scheelt veel. Eurosport is wel favoriet
Ik ook, maar omdat het voorbij kwam in zo'n filmpje dat het leek op het Koningslied. Ah daar zegt hij het al.quote:
niet live, dat duurt me veel te lang, behalve bij de WK-wedstrijden. Analyseren doe ik nog wel af en toe jaquote:Op maandag 6 april 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe jij trouwens ook schaakpotjes kijken om zelf beter te worden?
Kan je toch niet naar kijken verdomme manquote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet live, dat duurt me veel te lang, behalve bij de WK-wedstrijden. Analyseren doe ik nog wel af en toe ja
Naomie kwam samen met Pieter Jan.quote:
Niet echt een kijksport en zoveel fucking onderdelen om Amerika en Australie 20 medaljes te gevenquote:
BoB op tv kijken met reclame.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Waarom kijken de mannen hier geen BoB? Zijn jullie van de verkeerde kant?
Fuck reclamesquote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Wat is dat in godsnaam?quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Op de achtergrond, beetje stelling analyseren, het gaat wel. Maar niet van harte nee.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je toch niet naar kijken verdomme man
Wat bedoel je? Band of Brothers? wat is daar meequote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Series kijk ik niet op TV.quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Typisch zo'n sport die je zelf moet doen om er wat aan te vindenquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de achtergrond, beetje stelling analyseren, het gaat wel. Maar niet van harte nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |