Ik zit hier ook primaquote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
Ik zoek geen werk op Malta hoor, mij daar gemiddeld te warm.
Nou dat niet, maar daar ook niet.quote:
Elke zomer weer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nooit te warm.
Ik heb het tenminste nog nooit meegemaakt.
Brombeerquote:
Heeft daar dit keer zowaar niks mee te maken.quote:
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.quote:
Er zijn toch wel uitschieters hoor. Maar eigenlijk alles boven de 24/25 graden is mij al te warm.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Op Malta spreken ze dat ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Soms wel te benauwd, te vochtig....quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Goede reis.quote:
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefdequote:
Echt?quote:
Was er iets niet goed?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Terug uit Antwerpen. Gelijk even een klacht versturen.
Ik zoek ook geen liefde op Maltaquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefde
quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Niet even langs Putte geweestquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Nou ja of dat. Plus dat ik sowieso niet te lang in de zon kan en zonnebrandcreme maar irritant vindt.quote:
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.quote:
Koude douchequote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.
Awwwwquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.quote:
Niet leuk?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijkquote:
Oh, nou dan niet joh.quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijk.
Serieusquote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Zo?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film, wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goedquote:
Je hoeft niet gelijk boos te worden, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
Niemand doet ooit iets goed hier, hoelang loop je nou mee?quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
Ze zijn best duur geworden... vroeger waren ze zelfs goedkoper dan de gemiddelde bios om de hoek. Geld voor de WC's is daar altijd al geweest...quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Niet in de bosjes liggenquote:
Obviouslyquote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk boos te worden, ik weet het ook niet.
Ja, ja, stomme opmerkingquote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand doet ooit iets goed hier, hoelang loop je nou mee?.
Ik zou haakjes hebben gebruikt om 'wat ik er overigens graag voor over had' heen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?
Daarom maak ik ook altijd bezwaar tegen de gemeentelijke belastingen daarop.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar geld voor toiletbezoek vragen vind ik ook altijd behoorlijk knurftig over komen ja.
Mwa, ik vind geld vragen voor een toiletbezoek best heel karig. Maar ik zou er dan weer geen klacht over indienen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou haakjes hebben gebruikt om 'wat ik er overigens graag voor over had' heen.
Maar geld voor toiletbezoek vragen vind ik ook altijd behoorlijk knurftig over komen ja.
KArig is het sowieso, maar lekker fucking boeiend.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik vind geld vragen voor een toiletbezoek best heel karig. Maar ik zou er dan weer geen klacht over indienen.
Vandaar dat in een poll Nederlanders ook geweerd moesten worden van festivals in Belgiëquote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.
Ik zou er ook geen klacht over insturen, hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
KArig is het sowieso, maar lekker fucking boeiend.
Schoonste WC's die ik heb gezien hoefde je niet voor te betalen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.
Yeps, en ik snap ze wel.quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat in een poll Nederlanders ook geweerd moesten worden van festivals in België
Vooral verrassend dat ze doen wat ze ons verwijten, geld voor iets simpels vragenquote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.
Een schoon toilet hangt echt niet af van die 40 cent, hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is anders, in de bios heb je betaald voor service en om je welkom te voelen op een avondje uit, en dan moet je ineens een muntje hebben voor het toilet. :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook altijd bezwaar tegen de gemeentelijke belastingen daarop.
Kan, maar ik kan er echt niet mee zitten, die paar euro op een hele avond.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schoonste WC's die ik heb gezien hoefde je niet voor te betalen.
Nu wil ik dat ook. Ff 4 campingwijven ontvoeren :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar lig ik alleen na een onvrijwillige vrijpartij met 4 vrouwen, na een avond wild stappen.
Daarom Pathe.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.
Ik alleen nadat mijn fiets besluit niet te doen wat ik wil dat hij doet in de vorm van vooruit gaan.quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar lig ik alleen na een onvrijwillige vrijpartij met 4 vrouwen, na een avond wild stappen.
Belgen zijn ook een stel ransapen hoor. Wel een stuk minder luidruchtig over het algemeen. Totdat er drank in zit....quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat in een poll Nederlanders ook geweerd moesten worden van festivals in België
Zou gluren.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Dqod het volgende:
Nu wil ik dat ook. Ff 4 campingwijven ontvoeren :$
Ze vragen mijn eerlijke mening in een enquête. Geen expliciete klacht dus, maar wel een opmerking.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?
Makkelijk gezegd, nooit een kroeg uitgebaat zeker? Iemand moet dat schoonhouden, iig in een grotere tent, en die moet betaald worden. In een kleine kroeg hoeft het van mij ook niet, maar in bijv de Waterhole waar 600 man inkunnen is het echt noodzakelijk hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schoon toilet hangt echt niet af van die 40 cent, hoor.
Wel even filmpjes maken en hier posten.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's alweer anders dan hoe je het net brachtquote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ze vragen mijn eerlijke mening in een enquête. Geen expliciete klacht dus, maar wel een opmerking.
Geldt voor bijna ieder land welquote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Belgen zijn ook een stel ransapen hoor. Wel een stuk minder luidruchtig over het algemeen. Totdat er drank in zit....
Gewoon netjes vragen werkt beterquote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$!quote:
Ik breng alles altijd een beetje haatdragend, dat moet je nu toch inmiddels wel weten?quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's alweer anders dan hoe je het net bracht.
Hai.quote:
Ik zeg dat een schoon toilet niet afhangt van 40 cent. Waarmee ik dus bedoel dat toiletten waar je voor moet betalen niet perse schoner zijn dan toiletten waar je niet voor moet betalen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, nooit een kroeg uitgebaat zeker? Iemand moet dat schoonhouden, iig in een grotere tent, en die moet betaald worden. In een kleine kroeg hoeft het van mij ook niet, maar in bijv de Waterhole waar 600 man inkunnen is het echt noodzakelijk hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel even filmpjes maken en hier posten.
Ik ookquote:
Campingwijven hebben geen normen en waarden. Maakt niet uit :$quote:
Kaneel, je kent me toch? Ik vraag zulke dingen nooitquote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij daar veel succes mee, ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Of Euroscoop, maar die zit hier in het zuidenquote:
Dat kan, maar ik merk het verschil echt wel hoor. En als er dus iemand bij de WC zit, met deo en mints, die de zooi schoonmaakt heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat een schoon toilet niet afhangt van 40 cent. Waarmee ik dus bedoel dat toiletten waar je voor moet betalen niet perse schoner zijn dan toiletten waar je niet voor moet betalen.
Hoiquote:
Ik vind het vooral een hoop hassle. Welke gek loopt er nu nog met kleingeld rond anno 2015?quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar ik kan er echt niet mee zitten, die paar euro op een hele avond.
Lekker makkelijk verdienen, om vervolgens nog steeds niks uit te voeren. Leuk extraatje toch.quote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat een schoon toilet niet afhangt van 40 cent. Waarmee ik dus bedoel dat toiletten waar je voor moet betalen niet perse schoner zijn dan toiletten waar je niet voor moet betalen.
Dat is ook nog een punt jaquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop hassle. Welke gek loopt er nu nog met kleingeld rond anno 2015?
IK HEB ER OOK GEEN PROBLEMEN MEEquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik merk het verschil echt wel hoor. En als er dus iemand bij de WC zit, met deo en mints, die de zooi schoonmaakt heb ik daar geen problemen mee.
Das wel een puntquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop hassle. Welke gek loopt er nu nog met kleingeld rond anno 2015?
Gewoon met je pinpas, tochquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet? Ik heb nog het idee dat je er misschien problemen mee hebtquote:
Wordt dit jaar weer helemaal hip und happening :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?quote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik merk het verschil echt wel hoor. En als er dus iemand bij de WC zit, met deo en mints, die de zooi schoonmaakt heb ik daar geen problemen mee.
Noh. Lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi
Ik krijg zo lekkere chocolademelk. Dat is die leef
Wellicht dachten ze daar is weer een domme Hollander die kunnen we weer 40 cent aftroggelenquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?
Welke film zijn jullie in vredesnaam naartoe geweest voor 18,50?quote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?
Gedoe om die 40 centquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Insurgent, we wilden gelijk maar gewoon die Cosy Seats proberen, was helemaal fantastisch verder.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke film zijn jullie in vredesnaam naartoe geweest voor 18,50?
Je hebt er wel een leuk gesprek van!quote:
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vindenquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Avondje uit is avondje uit, dan moet je ook niet moeilijk doen om de centen vind ik altijd.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vinden.
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
Op de Zwarte Cross betaalde ik met liefde 50 cent voor de toiletten.
Nou ja, misschien tussen 30 euro voor een taxi, of toch maar met de busquote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Avondje uit is avondje uit, dan moet je ook niet moeilijk doen om de centen vind ik altijd.
Same here maar ik ga afgemaakt worden met mijn accentquote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweest
O ja wrijf het er nog even in...quote:
Belgen zijn net zo cheap, zo niet cheaper dan de Nederlanders. Sneu gedoe altijd van ze.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vinden.
Ik had dat ook vanmiddag, maar heb ze niet gehaald.quote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ernstige cravings naar marshmallows.
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kutquote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belgen zijn net zo cheap, zo niet cheaper dan de Nederlanders. Sneu gedoe altijd van ze.
Maar dat is ook vice versa.quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kut.
Ik ook niet, op dit moment heb ik daar spijt van. De paddenstoelen met tahoe waren wel erg smakelijk, maar zit niet vol.quote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dat ook vanmiddag, maar heb ze niet gehaald.
Mijn moeder zat trouwens constant te pushen dat we maar gewoon eens langs moeten komen, anders wordt het zo gedwongen.
Ik huilde een beetje van binnen.
In mijn geval niet hoor, ik heb niets tegen Belgen, alleen hun Nederlanderhaat is wat irritantquote:
Shots fired.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Inferieure mensen vinden superieure mensen altijd kut.
Je gaat niet alleen voor de film, maar de hele bioscoopervaring! Een dagje uit!quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.
Dat gehaat van de mensen uit de periferie ook altijd.quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kut.
Zat er veel smaak aan de tahoe?quote:Op maandag 6 april 2015 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, op dit moment heb ik daar spijt van. De paddenstoelen met tahoe waren wel erg smakelijk, maar zit niet vol.
Dan komen we binnenkort toch gewoon een keertje op de thee?
Bedankt weer Twi.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Ik heb ook bijna nooit kleingeld.quote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon kunnen pissen als ik moet pissen en niet ergens kleingeld vandaan toveren.
Er is een reden dat ik niet meer gaquote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweest
Precies, dus hadden ze me dat best kunnen gunnen door niks voor die plee te vragen!quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat niet alleen voor de film, maar de hele bioscoopervaring! Een dagje uit!
Na het rollen door de kruiden en het marineren in vissaus was het erg lekker.quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat er veel smaak aan de tahoe?
Ja, komt ooit wel eens.
Klopt inderdaad twi ik kijk op je neer.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjesquote:
Je zou het verwachten in 2015...quote:
Baard eruit, kleingeld erin.quote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt dit jaar weer helemaal hip und happening :$
Leuk he commerciequote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjes. Toen ik ging stond de camping vol met tenten, caravans, carnavalswagens en veewagens. Mag niet meer
.
En ik vind de muziek ook niet meer zo. En het is zo teringdruk.
Blijf met je klauwen van mijn baard afquote:Op maandag 6 april 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baard eruit, kleingeld erin.
Ik hou het allemaal niet meer bij
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweerquote:
Ah zo, in the good old days heb je het over. Zonde.quote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjes. Toen ik ging stond de camping vol met tenten, caravans, carnavalswagens en veewagens. Mag niet meer
.
En ik vind de muziek ook niet meer zo. En het is zo teringdruk.
Houdt het ooit op bij jou?quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor, ik heb niets tegen Belgen, alleen hun Nederlanderhaat is wat irritant.
Ik ook niet. Hoorde ik toevalig :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baard eruit, kleingeld erin.
Ik hou het allemaal niet meer bij
Ah vandaarquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Insurgent, we wilden gelijk maar gewoon die Cosy Seats proberen, was helemaal fantastisch verder.
[..]
Je hebt er wel een leuk gesprek van!
Ach straks mag helemaal niets meer, te gevaarlijkquote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweer. Maar de commercie heeft het ook een eind naar beneden gehaald, ja
.
Vandaar hun geweldige wegenquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik bestelde gisteren een zoet wit wijntje "Die is op, er waren veel Hollanders vandaag"
Godverdomme.
Principes hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat om het principe vermoed ik. Dat is meestal bij dat soort dingen.
We vroegen ons trouwens af of jij ooit wel eens iemand mee had genomen op date naar de vogeltjesmarkt. Niet Samzz, want die vindt dat niet zo leuk. Maar iemand die minder diervriendelijk is, zeg maar.quote:
Ik voor de winkelwagen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef artelligence het volgende:
Ik heb standaard altijd 25 muntjes van 50 cent bij me. Voor het toilet.
En als je 100 keer langs 40 cent loopt?quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien tussen 30 euro voor een taxi, of toch maar met de bus. Maar niet om 40 cent, als het op straat ligt pak ik het niet eens op
.
Ja hoor,zo oud zal ik niet wordenquote:
Dan zie ik toch liever die regels dan zoiets wat er bij Pukkelpop gebeurde.quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweer. Maar de commercie heeft het ook een eind naar beneden gehaald, ja
.
Dan ga ik het verdacht vindenquote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als je 100 keer langs 40 cent loopt?
It's hip to be square hoor :8quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf met je klauwen van mijn baard af
Ik stoot je niet af doordat ik onder een steen leef dus?quote:
Dat kwam door een storm. Ik ben benieuwd hoe men een storm voorkomt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever die regels dan zoiets wat er bij Pukkelpop gebeurde.
Nee nooit gedaan. Wel een keer geweest lang geleden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
We vroegen ons trouwens af of jij ooit wel eens iemand mee had genomen op date naar de vogeltjesmarkt. Niet Samzz, want die vindt dat niet zo leuk. Maar iemand die minder diervriendelijk is, zeg maar.
Je opaquote:
Ja duh, die goedkope dikke condooms met gaten van hun vertrouw ik sowieso niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij naar de hoeren gaat, betaal je ook voor het condoom?
Als je daar niet hosselt, dan weet ik het niet. Gewoon doen, op het einde lekker bij Nellies een Oreo-milkshake bestellen en je bent gewoon binnen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nooit gedaan. Wel een keer geweest lang geleden.
De storm voorkom je ook niet maar je kunt wel meer/betere maatregelen treffen lijkt mij.quote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam door een storm. Ik ben benieuwd hoe men een storm voorkomt.
Ondanks alle maatregelen ging het bij de Zwarte Cross ook mis in 2010.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De storm voorkom je ook niet maar je kunt wel meer/betere maatregelen treffen lijkt mij.
Oreo milkshake? Daar moet ik heen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar niet hosselt, dan weet ik het niet. Gewoon doen, op het einde lekker bij Nellies een Oreo-milkshake bestellen en je bent gewoon binnen.
Leef ik ook, dus npquote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stoot je niet af doordat ik onder een steen leef dus?
Ik weet zelfs tentjes te vinden waar je niet kunt pinnenquote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de gemiddelde Belgische tent/bios/bar/theater/winkel noem maar op ziet er uit alsof je teruggaat naar de jaren 70/80
Lekker vochtig wel meestalquote:
Ze hebben daar ook allemaal briljante comic-shops. Maar volgens mij ben jij niet zo van Kuifje.quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oreo milkshake? Daar moet ik heen.
Daaromquote:
Je kan ook niet alles voorkomen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ondanks alle maatregelen ging het bij de Zwarte Cross ook mis in 2010.
Je kunt inderdaad niet alles voorkomen. Je zal mensen toch een beetje lol laten hebben, zeg. Dat gejank altijd. Als iemand in een veewagen of trailer wil slapen, laat die persoon dan.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles voorkomen.En natuurlijk moet het ook niet dood gereguleerd worden, maar sommige regels zijn er niet voor niks en dat zie ik dan liever dan at er een veel groter risico is dat er iets kan gebeuren.
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koudquote:
Ik heb alleen Kuifje in Congo, want die is lekker racistisch.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook allemaal briljante comic-shops. Maar volgens mij ben jij niet zo van Kuifje.
Ik kijk al uit naar de blogpost.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga hem namaken want hij was machtig lekker.
Je lichaam fungeert dus prima als ontvanger.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
Wtf is dat, zit de ontvangst op 100%, laat ik die schijtontvanger los, 0,0%.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koud
quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lichaam fungeert dus prima als ontvanger.
Beetje hard gewordenquote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koud
quote:
Shake dicks bro'squote:
Aanlokkelijk en puik idee. I'm in :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las tegen elkaar aan kruipenquote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er dan?quote:
Je hebt gelijk, ik ben al helemaal aan het opwarmen voor jequote:
Plek genoeg hierquote:
Ik weet even niet waar ik t zoeken moet, nuquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben al helemaal aan het opwarmen voor jeEn door je
Zo romantisch hequote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn eikel tegen haar baarmoeder ja
Dat is echt niet prettigquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Tussen m'n benen natuurlijk mens, duh!quote:Op maandag 6 april 2015 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar ik t zoeken moet, nu
Is het een vrouwen only ding? Want ik heb het koudquote:
Zo zie je maar Twi, als je tetten hebt is hosselen gewoon een stuk makkelijker.quote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met dat lesbische gedoe hier de hele tijd?
Ik aanbid de gleuf al 14 jaarquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Je moet wat als je geen man kunt krijgen, twiquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Then that's where I shall searchquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tussen m'n benen natuurlijk mens, duh!
Gewoon wat dichter bij huis zoeken joh.quote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen man kunt krijgen, twi.
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het een vrouwen only ding? Want ik heb het koud
Dat moet jij als liefhebber van vrouwen toch begrijpen Twi.quote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Ik neem met gewoon knuffelen ook genoegen rivalquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet hoeft te zoekenquote:
Goh, flink geïnvesteerd in de relatie dat ze niet meer bang van je is?quote:
Dat is mijn afdelingquote:
Ik weet niet of ik nog durf met een man erbijquote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoor
Hoiquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeuyquote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoor
Oh, nou, euhm... dan schuiven Hosti en ik wel in een hoekje ofzoquote:Op maandag 6 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog durf met een man erbij.
Dit is een strikopmerking, hè?quote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat moet jij als liefhebber van vrouwen toch begrijpen Twi.
Zeeland is niet ver van Putte.quote:
Oh dont worry :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet hoeft te zoeken
Is er nog meer plek over?quote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
No homoquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom jij ookquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, nou, euhm... dan schuiven Hosti en ik wel in een hoekje ofzo
Ik ben kei lief, vraag dqod maarquote:Op maandag 6 april 2015 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog durf met een man erbij.
Sorry, ff druk met Hostiquote:
Ver genoegquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is een strikopmerking, hè?
[..]
Zeeland is niet ver van Putte.
Vrije inloopquote:
Whahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb zojuist besloten dat Rival Hoofd Romantiek is.
En ja hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is een strikopmerking, hè?
[..]
Zeeland is niet ver van Putte.
Okéquote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben kei lief, vraag dqod maar
quote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb zojuist besloten dat Rival Hoofd Romantiek is.
Waarom niet?quote:
Ik kom voor de knuffelsquote:
Hosti kan ik aanquote:
Gewoon wat James Bond opmerkingen plaatsen, zeggen hoe mooi zonnig het is op je terrasje in Putte en doen alsof je af en toe strak in pak gaat, dan kom je al een heel eind.quote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ja hoor![]()
Nee ze is afgeknapt want ik doe stom op Fok
Ik geloof dat Samzz even meer aandacht nodig heeftquote:
Kom maar geakkkquote:
Ook goedquote:
Keiharde porno daarentegen.quote:
In dat geval ga ik gerust even met een sigaretje en een wijntje op de bank zitten. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 6 april 2015 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat Samzz even meer aandacht nodig heeft
Daar ben ik voor, ik ga er als gewoon tussen staan zodat ze elkaar niet kunnen slaan. Die klapjes kan ik vast wel hebben.quote:
quote:
Lief van je.quote:Op maandag 6 april 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval ga ik gerust even met een sigaretje en een wijntje op de bank zitten. Zo ben ik dan ook wel weer
Ik heb gisteren eventjes Fight night gekeken, was er niet zo van onder de indruk.quote:
Ah, gezellig dat je bij mij komt zitten op de bank.quote:Op maandag 6 april 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
In dat geval ga ik gerust even met een sigaretje en een wijntje op de bank zitten. Zo ben ik dan ook wel weer
Dan blijf ik wel alleen in 't hoekje zittenquote:Op maandag 6 april 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker glibberworstelen met hosti :$quote:
Als de vechtersbazen uitgeraasd zijn kom ik je gezelschap houdenquote:Op maandag 6 april 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel alleen in 't hoekje zitten.
missmsx was toch ff met jou bezigquote:Op maandag 6 april 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel alleen in 't hoekje zitten.
Gezelligquote:Op maandag 6 april 2015 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Als de vechtersbazen uitgeraasd zijn kom ik je gezelschap houden
Dat programma op Eurosport?quote:Op maandag 6 april 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren eventjes Fight night gekeken, was er niet zo van onder de indruk.
Voor Samzz eh. Jij wacht maarquote:
Nee, met Hosti!quote:
Ik moet eerst even de kat uit de boom kijkenquote:
Kom ik wel naast je zittenquote:
Onder stenen groeien heul geen bomen, so man up womanquote:Op maandag 6 april 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerst even de kat uit de boom kijken. Onzeker en zo hè.
Geregeld :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, met Hosti!
Jij moet haar juist gezelschap houden!
Altijd! Zal ik maar meteen een biertje meenemen?quote:
Okéquote:Op maandag 6 april 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onder stenen groeien heul geen bomen, so man up woman
En mij keihard negeren? Ik ga MissM weer ff bang maken voor je.quote:
Een Westmalle tripel, graagquote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd! Zal ik maar meteen een biertje meenemen?
quote:
Volgens mij zit jij nu alleen op de bankquote:
Bij mij op schoot?quote:
Ik weet niet meer waar ik zit, even rondrennen, hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit jij nu alleen op de bank
Of met yats
Laat ze maar, wij hebben elkaar, verwarrend goed daarquote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit jij nu alleen op de bank
Of met yats
Morgen maar eens kijken of de AH hier ze heeftquote:
Kom je er toch ook naastquote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En mij keihard negeren? Ik ga MissM weer ff bang maken voor je.
Viesquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Dit wordt me teveel na een mok bazen chocomel. Ff soppen
Dat had ik al gezegd en je negeert mij volkomen. Dat trekt mijn ego niet hoor.quote:
Vanochtend nog gedaan. Lekker wakker worden is datquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat ze maar, wij hebben elkaar, verwarrend goed daar
Zoveel puns hierop te verzinnen...quote:
Ik ga wel wegquote:Op maandag 6 april 2015 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd en je negeert mij volkomen. Dat trekt mijn ego niet hoor.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laat ze maar, wij hebben elkaar, verwarrend goed daar
Oh ja, jij ging nog een keer warme chocomel a la dqod voor me maken hequote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Dit wordt me teveel na een mok bazen chocomel. Ff soppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |