In mijn geval niet hoor, ik heb niets tegen Belgen, alleen hun Nederlanderhaat is wat irritantquote:
Shots fired.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Inferieure mensen vinden superieure mensen altijd kut.
Je gaat niet alleen voor de film, maar de hele bioscoopervaring! Een dagje uit!quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.
Dat gehaat van de mensen uit de periferie ook altijd.quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kut.
Zat er veel smaak aan de tahoe?quote:Op maandag 6 april 2015 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, op dit moment heb ik daar spijt van. De paddenstoelen met tahoe waren wel erg smakelijk, maar zit niet vol.
Dan komen we binnenkort toch gewoon een keertje op de thee?
Bedankt weer Twi.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Ik heb ook bijna nooit kleingeld.quote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon kunnen pissen als ik moet pissen en niet ergens kleingeld vandaan toveren.
Er is een reden dat ik niet meer gaquote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweest
Precies, dus hadden ze me dat best kunnen gunnen door niks voor die plee te vragen!quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat niet alleen voor de film, maar de hele bioscoopervaring! Een dagje uit!
Na het rollen door de kruiden en het marineren in vissaus was het erg lekker.quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat er veel smaak aan de tahoe?
Ja, komt ooit wel eens.
Klopt inderdaad twi ik kijk op je neer.quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef twi het volgende:
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjesquote:
Je zou het verwachten in 2015...quote:
Baard eruit, kleingeld erin.quote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wordt dit jaar weer helemaal hip und happening :$
Leuk he commerciequote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjes. Toen ik ging stond de camping vol met tenten, caravans, carnavalswagens en veewagens. Mag niet meer
.
En ik vind de muziek ook niet meer zo. En het is zo teringdruk.
Blijf met je klauwen van mijn baard afquote:Op maandag 6 april 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baard eruit, kleingeld erin.
Ik hou het allemaal niet meer bij
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweerquote:
Ah zo, in the good old days heb je het over. Zonde.quote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er is geen kut meer aan met al die regeltjes. Toen ik ging stond de camping vol met tenten, caravans, carnavalswagens en veewagens. Mag niet meer
.
En ik vind de muziek ook niet meer zo. En het is zo teringdruk.
Houdt het ooit op bij jou?quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In mijn geval niet hoor, ik heb niets tegen Belgen, alleen hun Nederlanderhaat is wat irritant.
Ik ook niet. Hoorde ik toevalig :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baard eruit, kleingeld erin.
Ik hou het allemaal niet meer bij
Ah vandaarquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Insurgent, we wilden gelijk maar gewoon die Cosy Seats proberen, was helemaal fantastisch verder.
[..]
Je hebt er wel een leuk gesprek van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |