Das wel een puntquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop hassle. Welke gek loopt er nu nog met kleingeld rond anno 2015?
Gewoon met je pinpas, tochquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop hassle. Welke gek loopt er nu nog met kleingeld rond anno 2015?
Niet? Ik heb nog het idee dat je er misschien problemen mee hebtquote:
Wordt dit jaar weer helemaal hip und happening :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?quote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik merk het verschil echt wel hoor. En als er dus iemand bij de WC zit, met deo en mints, die de zooi schoonmaakt heb ik daar geen problemen mee.
Noh. Lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi
Ik krijg zo lekkere chocolademelk. Dat is die leef
Wellicht dachten ze daar is weer een domme Hollander die kunnen we weer 40 cent aftroggelenquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?
Welke film zijn jullie in vredesnaam naartoe geweest voor 18,50?quote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie van. In een armetierig klein bioscoopje wat 9 euro voor de kaartjes vraagt en 2 euro voor een blikje cola, breng ik gerust een tientje als ik twee keer moet pissen. Ergens waar een bioscoopbezoek 25 euro per persoon opbrengt moet het daar allemaal toch wel van kunnen zien te regelen?
Gedoe om die 40 centquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Insurgent, we wilden gelijk maar gewoon die Cosy Seats proberen, was helemaal fantastisch verder.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke film zijn jullie in vredesnaam naartoe geweest voor 18,50?
Je hebt er wel een leuk gesprek van!quote:
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vindenquote:Op maandag 6 april 2015 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Avondje uit is avondje uit, dan moet je ook niet moeilijk doen om de centen vind ik altijd.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vinden.
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
Op de Zwarte Cross betaalde ik met liefde 50 cent voor de toiletten.
Nou ja, misschien tussen 30 euro voor een taxi, of toch maar met de busquote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Avondje uit is avondje uit, dan moet je ook niet moeilijk doen om de centen vind ik altijd.
Same here maar ik ga afgemaakt worden met mijn accentquote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh, Zwarte Cross, lijkt me nou echt een leuk feestje, ben ik nog nooit geweest
O ja wrijf het er nog even in...quote:
Belgen zijn net zo cheap, zo niet cheaper dan de Nederlanders. Sneu gedoe altijd van ze.quote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vinden.
Ik had dat ook vanmiddag, maar heb ze niet gehaald.quote:Op maandag 6 april 2015 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ernstige cravings naar marshmallows.
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kutquote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belgen zijn net zo cheap, zo niet cheaper dan de Nederlanders. Sneu gedoe altijd van ze.
Maar dat is ook vice versa.quote:Op maandag 6 april 2015 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar als mensen uit zuid Nederland mensen uit de Randstad al naar vinden, dan vinden Belgen ons vast al helemaal kut.
Ik ook niet, op dit moment heb ik daar spijt van. De paddenstoelen met tahoe waren wel erg smakelijk, maar zit niet vol.quote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dat ook vanmiddag, maar heb ze niet gehaald.
Mijn moeder zat trouwens constant te pushen dat we maar gewoon eens langs moeten komen, anders wordt het zo gedwongen.
Ik huilde een beetje van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |