Ach straks mag helemaal niets meer, te gevaarlijkquote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweer. Maar de commercie heeft het ook een eind naar beneden gehaald, ja
.
Vandaar hun geweldige wegenquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel rationeel gezien heb je een punt hoor, maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken. Ook niet meer uit principe, en het is wel een van de redenen waarom Belgen ons zo cheap vinden.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:18 schreef Myraela het volgende:
Ik bestelde gisteren een zoet wit wijntje "Die is op, er waren veel Hollanders vandaag"
Godverdomme.
Principes hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat om het principe vermoed ik. Dat is meestal bij dat soort dingen.
We vroegen ons trouwens af of jij ooit wel eens iemand mee had genomen op date naar de vogeltjesmarkt. Niet Samzz, want die vindt dat niet zo leuk. Maar iemand die minder diervriendelijk is, zeg maar.quote:
Ik voor de winkelwagen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef artelligence het volgende:
Ik heb standaard altijd 25 muntjes van 50 cent bij me. Voor het toilet.
En als je 100 keer langs 40 cent loopt?quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien tussen 30 euro voor een taxi, of toch maar met de bus. Maar niet om 40 cent, als het op straat ligt pak ik het niet eens op
.
Ja hoor,zo oud zal ik niet wordenquote:
Dan zie ik toch liever die regels dan zoiets wat er bij Pukkelpop gebeurde.quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat de regels van de brandweer. Maar de commercie heeft het ook een eind naar beneden gehaald, ja
.
Dan ga ik het verdacht vindenquote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als je 100 keer langs 40 cent loopt?
It's hip to be square hoor :8quote:Op maandag 6 april 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf met je klauwen van mijn baard af
Ik stoot je niet af doordat ik onder een steen leef dus?quote:
Dat kwam door een storm. Ik ben benieuwd hoe men een storm voorkomt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever die regels dan zoiets wat er bij Pukkelpop gebeurde.
Nee nooit gedaan. Wel een keer geweest lang geleden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
We vroegen ons trouwens af of jij ooit wel eens iemand mee had genomen op date naar de vogeltjesmarkt. Niet Samzz, want die vindt dat niet zo leuk. Maar iemand die minder diervriendelijk is, zeg maar.
Je opaquote:
Ja duh, die goedkope dikke condooms met gaten van hun vertrouw ik sowieso niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij naar de hoeren gaat, betaal je ook voor het condoom?
Als je daar niet hosselt, dan weet ik het niet. Gewoon doen, op het einde lekker bij Nellies een Oreo-milkshake bestellen en je bent gewoon binnen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee nooit gedaan. Wel een keer geweest lang geleden.
De storm voorkom je ook niet maar je kunt wel meer/betere maatregelen treffen lijkt mij.quote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam door een storm. Ik ben benieuwd hoe men een storm voorkomt.
Ondanks alle maatregelen ging het bij de Zwarte Cross ook mis in 2010.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
De storm voorkom je ook niet maar je kunt wel meer/betere maatregelen treffen lijkt mij.
Oreo milkshake? Daar moet ik heen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar niet hosselt, dan weet ik het niet. Gewoon doen, op het einde lekker bij Nellies een Oreo-milkshake bestellen en je bent gewoon binnen.
Leef ik ook, dus npquote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stoot je niet af doordat ik onder een steen leef dus?
Ik weet zelfs tentjes te vinden waar je niet kunt pinnenquote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de gemiddelde Belgische tent/bios/bar/theater/winkel noem maar op ziet er uit alsof je teruggaat naar de jaren 70/80
Lekker vochtig wel meestalquote:
Ze hebben daar ook allemaal briljante comic-shops. Maar volgens mij ben jij niet zo van Kuifje.quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oreo milkshake? Daar moet ik heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |