Leef ik ook, dus npquote:Op maandag 6 april 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stoot je niet af doordat ik onder een steen leef dus?
Ik weet zelfs tentjes te vinden waar je niet kunt pinnenquote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de gemiddelde Belgische tent/bios/bar/theater/winkel noem maar op ziet er uit alsof je teruggaat naar de jaren 70/80
Lekker vochtig wel meestalquote:
Ze hebben daar ook allemaal briljante comic-shops. Maar volgens mij ben jij niet zo van Kuifje.quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oreo milkshake? Daar moet ik heen.
Daaromquote:
Je kan ook niet alles voorkomen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ondanks alle maatregelen ging het bij de Zwarte Cross ook mis in 2010.
Je kunt inderdaad niet alles voorkomen. Je zal mensen toch een beetje lol laten hebben, zeg. Dat gejank altijd. Als iemand in een veewagen of trailer wil slapen, laat die persoon dan.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles voorkomen.En natuurlijk moet het ook niet dood gereguleerd worden, maar sommige regels zijn er niet voor niks en dat zie ik dan liever dan at er een veel groter risico is dat er iets kan gebeuren.
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koudquote:
Ik heb alleen Kuifje in Congo, want die is lekker racistisch.quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook allemaal briljante comic-shops. Maar volgens mij ben jij niet zo van Kuifje.
Ik kijk al uit naar de blogpost.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga hem namaken want hij was machtig lekker.
Je lichaam fungeert dus prima als ontvanger.quote:Op maandag 6 april 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
Wtf is dat, zit de ontvangst op 100%, laat ik die schijtontvanger los, 0,0%.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koud
quote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lichaam fungeert dus prima als ontvanger.
Beetje hard gewordenquote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gezellig dan. Kruipen we lekker dicht tegen elkaar aan, want het is er naast vochtig meestal ook erg koud
quote:
Shake dicks bro'squote:
Aanlokkelijk en puik idee. I'm in :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las tegen elkaar aan kruipenquote:Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat staat er dan?quote:
Je hebt gelijk, ik ben al helemaal aan het opwarmen voor jequote:
Plek genoeg hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |