Nou ja of dat. Plus dat ik sowieso niet te lang in de zon kan en zonnebrandcreme maar irritant vindt.quote:
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.quote:
Koude douchequote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.
Awwwwquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.quote:
Niet leuk?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Terug uit Antwerpen. Gelijk even een klacht versturen.
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijkquote:
Oh, nou dan niet joh.quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijk.
Serieusquote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Zo?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film, wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goedquote:
Je hoeft niet gelijk boos te worden, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
Niemand doet ooit iets goed hier, hoelang loop je nou mee?quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
Ze zijn best duur geworden... vroeger waren ze zelfs goedkoper dan de gemiddelde bios om de hoek. Geld voor de WC's is daar altijd al geweest...quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Niet in de bosjes liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |