Ik zit hier ook primaquote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
Ik zoek geen werk op Malta hoor, mij daar gemiddeld te warm.
Nou dat niet, maar daar ook niet.quote:
Elke zomer weer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nooit te warm.
Ik heb het tenminste nog nooit meegemaakt.
Brombeerquote:
Heeft daar dit keer zowaar niks mee te maken.quote:
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.quote:
Er zijn toch wel uitschieters hoor. Maar eigenlijk alles boven de 24/25 graden is mij al te warm.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Op Malta spreken ze dat ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Soms wel te benauwd, te vochtig....quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Goede reis.quote:
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefdequote:
Echt?quote:
Was er iets niet goed?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Terug uit Antwerpen. Gelijk even een klacht versturen.
Ik zoek ook geen liefde op Maltaquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefde
quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Niet even langs Putte geweestquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Nou ja of dat. Plus dat ik sowieso niet te lang in de zon kan en zonnebrandcreme maar irritant vindt.quote:
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.quote:
Koude douchequote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar even douchen en naar bed.
Awwwwquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.quote:
Niet leuk?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijkquote:
Oh, nou dan niet joh.quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet heel zielig, eigenlijk.
Serieusquote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Zo?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film, wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
En nu zit ik te twijfelen hoe ik in bovenstaande zin grammaticaal het dilemma oplos van het streepje en de komma.
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goedquote:
Je hoeft niet gelijk boos te worden, ik weet het ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
Niemand doet ooit iets goed hier, hoelang loop je nou mee?quote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom, als er zielig wordt gedaan is het niet goed, wordt er niet zielig gedaan is het óók niet goed?
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alles was eigenlijk best goed, maar als echte Hollander vond ik het wel raar dat er bij Kinepolis, naast een best behoorlijk bedrag voor de film - wat ik er overigens graag voor over had, ook nog 40 cent per toiletbezoek werd gerekend.
Ze zijn best duur geworden... vroeger waren ze zelfs goedkoper dan de gemiddelde bios om de hoek. Geld voor de WC's is daar altijd al geweest...quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Niet in de bosjes liggenquote:
Obviouslyquote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk boos te worden, ik weet het ook niet.
Ja, ja, stomme opmerkingquote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand doet ooit iets goed hier, hoelang loop je nou mee?.
Ik zou haakjes hebben gebruikt om 'wat ik er overigens graag voor over had' heen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En daar wil je een klacht over schrijven? Echt?
Daarom maak ik ook altijd bezwaar tegen de gemeentelijke belastingen daarop.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar geld voor toiletbezoek vragen vind ik ook altijd behoorlijk knurftig over komen ja.
Mwa, ik vind geld vragen voor een toiletbezoek best heel karig. Maar ik zou er dan weer geen klacht over indienen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou haakjes hebben gebruikt om 'wat ik er overigens graag voor over had' heen.
Maar geld voor toiletbezoek vragen vind ik ook altijd behoorlijk knurftig over komen ja.
KArig is het sowieso, maar lekker fucking boeiend.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik vind geld vragen voor een toiletbezoek best heel karig. Maar ik zou er dan weer geen klacht over indienen.
Vandaar dat in een poll Nederlanders ook geweerd moesten worden van festivals in Belgiëquote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom hebben belgen zo'n teringhekel aan ons, en ik kan ze geen ongelijk geven als ik dit lees.
Ik zou er ook geen klacht over insturen, hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
KArig is het sowieso, maar lekker fucking boeiend.
Schoonste WC's die ik heb gezien hoefde je niet voor te betalen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.
Yeps, en ik snap ze wel.quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat in een poll Nederlanders ook geweerd moesten worden van festivals in België
Vooral verrassend dat ze doen wat ze ons verwijten, geld voor iets simpels vragenquote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik betaal graag voor een plee zonder pisvlekken overal, die paar euro per avond heb ik wel over voor een WC waar je niet over je nek gaat.
Een schoon toilet hangt echt niet af van die 40 cent, hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is anders, in de bios heb je betaald voor service en om je welkom te voelen op een avondje uit, en dan moet je ineens een muntje hebben voor het toilet. :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook altijd bezwaar tegen de gemeentelijke belastingen daarop.
Kan, maar ik kan er echt niet mee zitten, die paar euro op een hele avond.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schoonste WC's die ik heb gezien hoefde je niet voor te betalen.
Nu wil ik dat ook. Ff 4 campingwijven ontvoeren :$quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar lig ik alleen na een onvrijwillige vrijpartij met 4 vrouwen, na een avond wild stappen.
Daarom Pathe.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik 18,50 per kaartje betaal, en nog eens 4 euro per drankje, dan kunnen ze daar de plee best schoon van houden dacht ik zo.
Ik alleen nadat mijn fiets besluit niet te doen wat ik wil dat hij doet in de vorm van vooruit gaan.quote:Op maandag 6 april 2015 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar lig ik alleen na een onvrijwillige vrijpartij met 4 vrouwen, na een avond wild stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |