Ik zit hier ook primaquote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
Ik zoek geen werk op Malta hoor, mij daar gemiddeld te warm.
Nou dat niet, maar daar ook niet.quote:
Elke zomer weer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nooit te warm.
Ik heb het tenminste nog nooit meegemaakt.
Brombeerquote:
Heeft daar dit keer zowaar niks mee te maken.quote:
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.quote:
Er zijn toch wel uitschieters hoor. Maar eigenlijk alles boven de 24/25 graden is mij al te warm.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Op Malta spreken ze dat ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Soms wel te benauwd, te vochtig....quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland komt het niet eens in de buurt, het wordt maximaal aanvaardbaar warm in de zomer.
Goede reis.quote:
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefdequote:
Echt?quote:
Was er iets niet goed?quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Terug uit Antwerpen. Gelijk even een klacht versturen.
Ik zoek ook geen liefde op Maltaquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Jij zoekt de liefde op Malta, dat is nog veel beter want liefde
quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik blijf wel hier, ik ben autist en tegen zo veel verandering kan ik niet. Bovendien spreek ik geen Grieks
Niet even langs Putte geweestquote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef twi het volgende:
Terug uit Antwerpen. Gelijk even een klacht versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |