Ik weet even niet waar ik t zoeken moet, nuquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben al helemaal aan het opwarmen voor jeEn door je
Zo romantisch hequote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Met mijn eikel tegen haar baarmoeder ja
Dat is echt niet prettigquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Tussen m'n benen natuurlijk mens, duh!quote:Op maandag 6 april 2015 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar ik t zoeken moet, nu
Is het een vrouwen only ding? Want ik heb het koudquote:
Zo zie je maar Twi, als je tetten hebt is hosselen gewoon een stuk makkelijker.quote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met dat lesbische gedoe hier de hele tijd?
Ik aanbid de gleuf al 14 jaarquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Je moet wat als je geen man kunt krijgen, twiquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Then that's where I shall searchquote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tussen m'n benen natuurlijk mens, duh!
Gewoon wat dichter bij huis zoeken joh.quote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen man kunt krijgen, twi.
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het een vrouwen only ding? Want ik heb het koud
Dat moet jij als liefhebber van vrouwen toch begrijpen Twi.quote:Op maandag 6 april 2015 20:41 schreef twi het volgende:
Ik neem met gewoon knuffelen ook genoegen rivalquote:Op maandag 6 april 2015 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet hoeft te zoekenquote:
Goh, flink geïnvesteerd in de relatie dat ze niet meer bang van je is?quote:
Dat is mijn afdelingquote:
Ik weet niet of ik nog durf met een man erbijquote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoor
Hoiquote:Op maandag 6 april 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen man kunt krijgen, twi.
Yeuyquote:Op maandag 6 april 2015 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel op een gemiddelde FOK!-meet te lijken, maar hell, kom er maar bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |