quote:
Ik wil het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:18 schreef crv het volgende:
[..]bonjour mon cher
Krijg je het niet of mag je het nig niet?
Daar heb ik nog lang niks te zoekenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee toch even in 40 plus geweest zie ik
Hey jij held. Hoe gaat het?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:02 schreef Buurpoes het volgende:
drakin probeerde mij gisteren naar 40+ te lokken. Hehehe, daar moet ik nog heeel lang op wachten, op de 40.
Tegen die tijd zit buurkitten al op de middelbare school.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:02 schreef Buurpoes het volgende:
drakin probeerde mij gisteren naar 40+ te lokken. Hehehe, daar moet ik nog heeel lang op wachten, op de 40.
Tegen die tijd zit buurkitten al op de middelbare school.
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.quote:
Toch fijn he, als je mensen al piesend gelukkig kunt makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.
En ik pies als een malle, krijg alleen maar ccomplimentjes
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.
En ik pies als een malle, krijg alleen maar ccomplimentjes
Is het te vroeg voor een slechte grap?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toch fijn he, als je mensen al piesend gelukkig kunt maken
Nee toch? Hoogstens dat die jongelingen er wat aanstoot aan nemen, met hun beperkte levenservaring enzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor een slechte grap?
Kom maar hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor een slechte grap?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee toch? Hoogstens dat die jongelingen er wat aanstoot aan nemen, met hun beperkte levenservaring enzo
Dat is geen grap... Maar wel ieeeuwwww.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Ik dacht aan mensen die heel blij worden van plasseks. Hihi![]()
Heen en terugweg ? Dat zijn de lulligste zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... ik had gister 2 bekeuringen in de brievenbus dus heb voorlopig mijn hardrij-ontheffing weer. Daar heb ik nu immers voor betaald....
2 prenten met 1 minuut (!!!!) ertussen... 4 te hard en 5 te hard....
Leo Sayer hierquote:
Nee gewoon in 1 rechte lijn gereden en blijkbaar 2 camera's met 1 minuut rijden tussenruimte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heen en terugweg ? Dat zijn de lulligste zo.
1 minuut?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... ik had gister 2 bekeuringen in de brievenbus dus heb voorlopig mijn hardrij-ontheffing weer. Daar heb ik nu immers voor betaald....
2 prenten met 1 minuut (!!!!) ertussen... 4 te hard en 5 te hard....
Hey, ieder z'n ding he.Respectquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is geen grap... Maar wel ieeeuwwww.
Niet te hard gaan rijden hequote:Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Rainbow in the sky nu...
Lekker meezingen in de auto.
Leeftijd is a bitch womanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Gelukkig geen auto meerquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:28 schreef Miniem het volgende:
Het is grijs en gaat met 2000km/h door je schaamstreek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.quote:
Ze kan alleen niet snijen....quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.Prima toch?
Antiek. Ik ben antiekquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.Prima toch?
quote:
Neuh, leeftijd. Grijze harden. Dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof ik de suggestie doe dat jullie samen met het verkeerde been uit hetzelfde bed zijn gestapt.
Gelukkig nietquote:
Preciesquote:
Ik ben een goed verzorgd en zeer waardevol stuk antiekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeele verkeerde MI hierquote:
Gelukkig ben ik eind van de ochtend vertrokkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met dat plassen van net erbij... Nee, dit wordt weer zon dag...
Owh. Gezellig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik eind van de ochtend vertrokken
Doe er wat aanquote:
Uk. Tegen een vriendje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weekje ? Waar ben je tegenaan gelopen ?
Voor mij wel. Voor jullie niets dan leegte...quote:
*ouch*quote:
Owh, bij kinderen gaat het sneller voorbij denk ik. maar weekje al snel, uit ervaring.quote:
Ervaring? Vecht jij zo vaak?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, bij kinderen gaat het sneller voorbij denk ik. maar weekje al snel, uit ervaring.
Soms trek jij wel erg snel conclusies...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ga je wat leuks doen ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor jullie niets dan leegte...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms trek jij wel erg snel conclusies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje tempo maken ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Haren HAREN !!!!quote:
quote:
Je bedoelt hoe lang het duurt voor een blauw oog een paars oog wordt?quote:
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.quote:
MeelezerTquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.
Stalker.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik keek effe naar je pohi om te zien waar je uithing.
Ik mag geen foto's maken van buurkitten. Dat zou een mooie serie worden..quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe lang het duurt voor een blauw oog een paars oog wordt?
En dan hoe lang het duurt voordat dat paars als groenblauw gaat uitlopen over je jukbeen?
Weekje of 1,5...
Mijn kapster zal morgen wel weer beginnen te mekken over een kleurtje... geldwolfje dat het is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]dat duurde lang...je wordt traag, ouwe.
Klinkt gezellig. Wij hebben allemaal familiebezoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanavond feestje van zwager die 50 wordt
En dan logeren bij mijn ouders
Morgen weer naar huis en zondag beetje paasontbijt rommelen
Hier ook al. Wat een zeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.
Mag je dat niet van Buurkitten ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik mag geen foto's maken van buurkitten. Dat zou een mooie serie worden..
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?quote:
Net zo oud als Methusalem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?
Welke stad?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zondagavond een verjaardag. En dan daarvandaan in een hotelletje.
Moet nog steeds kickass kamer zien te vinden.
Kortzichtige bitch. Grijze harenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kapster zal morgen wel weer beginnen te mekken over een kleurtje... geldwolfje dat het is.
Klinkt... euhm... gezellig?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Wij hebben allemaal familiebezoeken.
Ik wil een hele serie maken, bij vergelijkbaar licht, in dezelfde houding. Kan hij achteraf het kleurverloop zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh.. En jij luistert ? Dit zijn toch leuke foto's voor later ?
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?
Ach, het hoort er beetje bij.quote:
Oh, is dat tegenwoordig ook al verplichte Paaskost?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, het hoort er beetje bij.
Ik kan dat wel hebben. Behalve het Goormetten.. daar heb ik echt geen zin in.
*streelt met hand door grijze bos haren*
quote:
Nee, maar ik heb mijn vrouw een limiet gegeven op het aantal keer in het jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, is dat tegenwoordig ook al verplichte Paaskost?
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, het hoort er beetje bij.
Ik kan dat wel hebben. Behalve het Goormetten.. daar heb ik echt geen zin in.
*streelt met hand door grijze bos haren*
Een limiet op gourmetten?!?!quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn vrouw een limiet gegeven op het aantal keer in het jaar.
Dit wordt de eerste keer dit jaar. Nog maximal 2 te gaan dan.
Ja, Maar we doen ook wel eens pannenkoekjes maken, dat staat er los van.quote:
Mij wel. Lekker rommelen met pannetjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, Maar we doen ook wel eens pannenkoekjes maken, dat staat er los van.
Ik ben gewoon niet van het 3 uur aan tafel zitten. Daar doe je mij echt geen plezier mee.
Verjaardag in Krimpen a/d IJssel, hotel dus ergens daar in de buurt.quote:
Gothic wit-kindje van in de 20.quote:
Die kamer op de euromast!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verjaardag in Krimpen a/d IJssel, hotel dus ergens daar in de buurt.
's Nachts loopt daar niemand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb je wel veel inkijk.... iedereen kan er rondomheen lopen...
3 uur max,quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, dat wordt een jaar studievertraging zo
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, dat wordt een jaar studievertraging zo
quote:
Ik wil een tweede studie doen maar omdat we geen flexibele deadlines hebben met afstuderen hier moet ik afstuderen voordat ik aan die studie begin -> ik moet zelf besluiten niet af te studeren, bachelor/propedeusejaar opstarten en daarna pas afstuderenquote:
quote:
Ik volg je even niet. Is er nou wel of geen harde knip? En bij de meeste studies staat er een datum op je diploma kort nadat je de laatste punten hebt gehaald, dat scheelt collegegeld & stufi-schuld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil een tweede studie doen maar omdat we geen flexibele deadlines hebben met afstuderen hier moet ik afstuderen voordat ik aan die studie begin -> ik moet zelf besluiten niet af te studeren, bachelor/propedeusejaar opstarten en daarna pas afstuderen
Harde knip heeft te maken met master toch? Ik wil een tweede bachelor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik volg je even niet. Is er nou wel of geen harde knip?
Aha, dan heb je daar geen last van inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Harde knip heeft te maken met master toch? Ik wil een tweede bachelor.
Ja, ik weet dat ze dat bij voorkeur doen, maar als er geen hard vastgestelde periode is waarop je je afstuderen MOET afronden is daarin te schuiven... dat doen ze bij ons alleen helaas niet en ze beweren dat uitstel wettelijk gezien niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aha, dan heb je daar geen last van inderdaad.
Lees je mijn edit?
Zonde om iets lopends stop te zetten zeg...quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze dat bij voorkeur doen, maar als er geen hard vastgestelde periode is waarop je je afstuderen MOET afronden is daarin te schuiven... dat doen ze bij ons alleen helaas niet en ze beweren dat uitstel wettelijk gezien niet mogelijk is.
Dus dat betekent huidig afstudeertraject stopzetten, bachelor opstarten, daarna pas opnieuw afstuderen. Maar ik weet niet in hoeverre dat financieel voordelig is.
Ik heb maar heel kort ff HBO gedaan, bleek niks voor mij, maar wat kan een reden zijn om niet eerst je huidige studie af te maken, en er een tweede naast te willen doen ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze dat bij voorkeur doen, maar als er geen hard vastgestelde periode is waarop je je afstuderen MOET afronden is daarin te schuiven... dat doen ze bij ons alleen helaas niet en ze beweren dat uitstel wettelijk gezien niet mogelijk is.
Dus dat betekent huidig afstudeertraject stopzetten, bachelor opstarten, daarna pas opnieuw afstuderen. Maar ik weet niet in hoeverre dat financieel voordelig is.
Ja, dat vind ik ook. Had ik beter in februari kunnen beginnen als dat had gekund. Maar als ik eenmaal afgestudeerd ben is het veel duurder. Kost dus een jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zonde om iets lopends stop te zetten zeg...
Money, money, money, zoals iemand ooit zei.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb maar heel kort ff HBO gedaan, bleek niks voor mij, maar wat kan een reden zijn om niet eerst je huidige studie af te maken, en er een tweede naast te doen ?
Is die tweede maar tijdelijk beschikbaar of zo ?
Je moet toch tien jaar na t begin van je studie pas beginnen met terugbetalen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Had ik beter in februari kunnen beginnen als dat had gekund. Maar als ik eenmaal afgestudeerd ben is het veel duurder. Kost dus een jaar.
Alleen weet ik niet hoe het zit met evt terugbetalingen die ik in zo'n geval moet doen. Omdat het dan 5.5 jaar duurt voordat ik een HBO-diploma heb.
Ok, maar het is ook te combineren ? In de zin van tijd en inzet ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money, money, money, zoals iemand ooit zei.
Dat scheelt op jaarbasis 6500 euro ivm wettelijk tarief/instellingstarief.
Ohja, tegelijk 2 studies versus na elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Money, money, money, zoals iemand ooit zei.
Dat scheelt op jaarbasis 6500 euro ivm wettelijk tarief/instellingstarief.
Een stage is niet te combineren met een studie nee, dus ik moet het dan in de wacht zettenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, maar het is ook te combineren ? In de zin van tijd en inzet ?
Tsja, het is niet handig als je pas na 3,5 jaar studeren echt weet wat je wiltquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, tegelijk 2 studies versus na elkaar.
Als van de eerste studie alleen het afstuderen over is gebleven dan zal dat wel meevallen, denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, maar het is ook te combineren ? In de zin van tijd en inzet ?
Ik ben meer van het eerst afmaken waar je mee bezig bent, en zeker als het alleen nog afstuderen is lijkt me dat handig om het papiertje maar vast te hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als van de eerste studie alleen het afstuderen over is gebleven dan zal dat wel meevallen, denk ik.
Dat kan natuurlijk gebeuren, mensen veranderen he. Maar handig is anders ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het is niet handig als je pas na 3,5 jaar studeren echt weet wat je wilt
Dat had ik ook graag gehad, maar zo gaat het helaas niet...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben meer van het eerst afmaken waar je mee bezig bent, en zeker als het alleen nog afstuderen is lijkt me dat handig om het papiertje maar vast te hebben.
Heb je iig wat.
Ah ja, klopt. Nou, dan is 5,5 jaar voldoendequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet toch tien jaar na t begin van je studie pas beginnen met terugbetalen?
En als je nu afstudeert, en dan zou aan werken, is die andere studie niet in deeltijd te doen of zo ? Of avondschool ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een stage is niet te combineren met een studie nee, dus ik moet het dan in de wacht zetten
Ja daar ga ik nog over nadenken, of dat op de een of andere manier in deeltijd te doen is. Gecombineerd met werken..quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En als je nu afstudeert, en dan zou aan werken, is die andere studie niet in deeltijd te doen of zo ? Of avondschool ?
Twee studies, of werken en studeren tegelijk verschilt ook niet veel lijkt me ?
Dan duurt het wel twee keer zo lang he? En kom je dan niet in de knoei met terugbetalen? En krijg je uberhaupt nog wel stufi?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar ga ik nog over nadenken, of dat op de een of andere manier in deeltijd te doen is. Gecombineerd met werken..
Stufi houdt vanaf komend jaar sowieso op. Maar de regeling 'tegelijk afstuderen' bestaat niet (meer). Je hoeft maar 1 studie af te ronden om gevrijwaard te worden van terugbetaling. En de kosten van de tweede bachelor blijven na afronding van bachelor 1 gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan duurt het wel twee keer zo lang he? En kom je dan niet in de knoei met terugbetalen? En krijg je uberhaupt nog wel stufi?
Stop stufi niet als je afgestudeerd bent dan ? Lijkt me wel toch ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan duurt het wel twee keer zo lang he? En kom je dan niet in de knoei met terugbetalen? En krijg je uberhaupt nog wel stufi?
Heb jij een lening dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
De regelingen voor mensen die 2 bachelors willen gaan halen zijn er niet makkelijker op geworden nee.
Hoe het zit met deeltijd weet ik niet, maar je afbetaling begint pas 2 jaar nadat je bent afgestudeerd.
Stel ik haal van de zomer mijn bachelor, en dan doe ik komend jaar niets, dan is er 1 van die 2 jaar om. Als ik daarna weer ga studeren, dan schort de betaling weer op voor zolang je studeert. En daarna gaat het weer verder, dan heb je dus nog maar 1 jaar aflossingsvrij.
Ja. Ik heb allemaal extra dingen gedaan, en je kreeg stufi voor de duur van je bachelor + masterquote:
Niet als je ondertussen een tweede studie hebt opgepakt. Maar helaas is het ondertussen wegbezuinigd...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stop stufi niet als je afgestudeerd bent dan ? Lijkt me wel toch ?
Ik zal ook wel aan een lening moeten als ik dit wil doorzetten, maar de lening moet je pas na je studie terugbetalen inderdaad. Maar die mag je behouden zolang je studeert, toch? Al weet ik niet precies hoe dat zit, ook daar weerquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Ik heb allemaal extra dingen gedaan, en je kreeg stufi voor de duur van je bachelor + master
Dat was bij mij 4 jaar. + nog 1 jaar OV. Ik ben in 2008 begonnen met studeren.
Ik weet er te weinig van, dus ga maar geen verkeerde dingen zeggen nu.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet als je ondertussen een tweede studie hebt opgepakt. Maar helaas is het ondertussen wegbezuinigd...
Als het goed is 3 jaar langer dan je bachelor + master.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal ook wel aan een lening moeten als ik dit wil doorzetten, maar de lening moet je pas na je studie terugbetalen inderdaad. Maar die mag je behouden zolang je studeert, toch? Al weet ik niet precies hoe dat zit, ook daar weer
4 jaar dus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is 3 jaar langer dan je bachelor + master.
Vandaar dat ik ook al een tijdje maximaal leen, want straks kan ik als het goed is niet meer lenen en ik ben nog wel even bezig met studeren..Dan maar vooruit lenen en op een spaarrekening.
Pardon ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is 3 jaar langer dan je bachelor + master.
Vandaar dat ik ook al een tijdje maximaal leen, want straks kan ik als het goed is niet meer lenen en ik ben nog wel even bezig met studeren..Dan maar vooruit lenen en op een spaarrekening.
Als buffer voor omdat je langer studeert dan de leenperiode.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pardon ?
Jij leent geld en zet dat op een spaarrekening ?
Dan moet je zoals ik doen en maximaal gaan lenen, en braaf alles op een spaarrekening zetten en daar dan ook echt vanaf blijven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 jaar dus.Dus dan zit ik met laatste jaar master met een probleem.
Die leenperiode... is die dan te kort ingesteld of zo, of doe je gewoon veel langer over de studie dan er eigenlijk voor staat ? Doordat je er allerlei dingen naast doet...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als buffer voor omdat je langer studeert dan de leenperiode.
Ik zal wel moeten he? Waar moet ik anders m'n studie van bekostigen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Pardon ?
Jij leent geld en zet dat op een spaarrekening ?
Dat ja. Die leenfase houdt nauwelijks rekening met studenten die buiten de gebaande paadjes waden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die leenperiode... is die dan te kort ingesteld of zo, of doe je gewoon veel langer over de studie dan er eigenlijk voor staat ? Doordat je er allerlei dingen naast doet...
Ok, dat maakt het wat duidelijker. Maar dan nog ben ik zelf van mening, dat je misschien niet alles tegelijk moet willen. Je kan ook een bepaalde studie gaan halen, en de rest in je eigen tijd van je eigen geld doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ja. Die leenfase houdt nauwelijks rekening met studenten die buiten de gebaande paadjes waden.
Ja, en daar zit dus de crux. Het werkveld en de overheid willen compleet verschillende dingen. Het werkveld wil ervaringquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, dat maakt het wat duidelijker. Maar dan nog ben ik zelf van mening, dat je misschien niet alles tegelijk moet willen. Je kan ook een bepaalde studie gaan halen, en de rest in je eigen tijd van je eigen geld doen.
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, dat maakt het wat duidelijker. Maar dan nog ben ik zelf van mening, dat je misschien niet alles tegelijk moet willen. Je kan ook een bepaalde studie gaan halen, en de rest in je eigen tijd van je eigen geld doen.
Plus dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerd![]()
![]()
Hallo uitkering
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu misschien langer bezig en ik leen meer, maar ik ben straks op de arbeidsmarkt wel een stuk waardevoller.
Iets dat veel mensen die zeiken over dat afgestudeerden hun neus op halen voor dergelijke baantjes graag over het hoofd zienquote:
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef essnhills het volgende:
Zolang ik de lening daadwerkelijk gebruik voor studieactiviteiten vind ik het eigenlijk een prima investering.
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk hequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets dat veel mensen die zeiken over dat afgestudeerden hun neus op halen voor dergelijke baantjes graag over het hoofd zien
En daarna ben je te oudquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerd![]()
![]()
Hallo uitkering
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu misschien langer bezig en ik leen meer, maar ik ben straks op de arbeidsmarkt wel een stuk waardevoller.
Luie jeugd verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk he
Rond 1995 zeker? Dat was de beste tijd welquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.
En dan heb ik zoiets van, geen geld lenen wat niet nodig is. Dat heb ik nooit gedaan, en zal ik nooit doen ook. Sowieso geld lenen voor iets anders dan je huis is eigenlijk een no-go.
Maar mijn schooltijd was al zo lang geleden, ik geloof best dat het enorm veranderd is.
Zoals ik al zei. Ik weet nu al dat ik nog langer aan het studeren ben dan dat ik nog mag lenen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.
En dan heb ik zoiets van, geen geld lenen wat niet nodig is. Dat heb ik nooit gedaan, en zal ik nooit doen ook. Sowieso geld lenen voor iets anders dan je huis is eigenlijk een no-go.
Maar mijn schooltijd was al zo lang geleden, ik geloof best dat het enorm veranderd is.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk he
Ik ben nu al te oud voor veel bijbaantjesquote:
We zijn luie studenten en afgestudeerden aan het bashen, kom later maar terugquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Miniem het volgende:
Vuile klotelijers die woningbouwverenigingen
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is nogal snel. Op je 18e kun je nog wel eea vinden maar hoe verder je van de 18 af gaat...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu al te oud voor veel bijbaantjes
Jup.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nogal snel. Op je 18e kun je nog wel eea vinden maar hoe verder je van de 18 af gaat...
Omdat ze overal het liefst 15 jarig kroost hebben.
Hoaxquote:
voor dit weekend danquote:
there's no such thing as te veel voerquote:
Ik heb het gevoel dat ik dat eerder ergens heb gelezen.quote:
Mosterdquote:
maar ook niet minder?quote:
quote:
Veel plezier !quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Weekendje weg, here we come
Auto weer tot de nok volgeladen, nu de family inladen
Have funquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
have funquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Geen huisje zonder wifi !quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Thanks![]()
Zal vermoedelijk gewoon in de avond online zijn als iedereen slaapt
1 ding moet je niet intuinen. DUO hanteert nu "Na 15 jaar wordt het restant kwijtgescholden.".quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik weet nu al dat ik nog langer aan het studeren ben dan dat ik nog mag lenen.
Als ik nu geen buffertje maak met dat geleende geld. Waar moet ik dan op terugvallen?
Ik heb geen recht op uitkering, want ik studeer. Ik kan niet meer gaan werken, want ik ga een veeleisende master doen. Ik heb geen rijke ouders.
En toen???
Waar ga ik dat geld dan vandaan halen?
DUO heeft gunstige rentevoorwaarden en geen aflossingsboete. Alles wat ik nu teveel leen kan ik zonder boete meteen aflossen.
En als ik het niet doe dan weet ik 100% zeker dat ik financieel in de problemen kom en dus mijn master niet kan afmaken.
Ik zie alleen maar redenen om het wel te doen en geen enkele reden om het niet te doen?
Daar reken ik ook niet opquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
1 ding moet je niet intuinen. DUO hanteert nu "Na 15 jaar wordt het restant kwijtgescholden.".
Alleen je aflossingsbedragen worden zo bijgesteld dat je na 14 jaar en 11 maanden op 0 uitkomt....
Dus reken niet op kwijtschelding...
Ik zeg er ook niet -dat- je er op rekent, ik geef alleen aan dat het een fictieve bepaling is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar reken ik ook niet op![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon alles kan terugbetalen, zoals de bedoeling is.
Het ging er meer om dat ik nu eigenlijk geld leen dat ik niet direct nodig heb. En dat ik dus ook nog niet weet hoe veel geld ik straks precies nodig heb.
Maar dat als ik straks een paar duizend teveel heb geleend ik dat zonder problemen meteen extra kan aflossen.
Okequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook niet -dat- je er op rekent, ik geef alleen aan dat het een fictieve bepaling is.
Want diegenen die ik ken die na 10 jaar heeeel weinig aflossen dachten: nou... als ik dit nog 5 jaar zo doe ben ik klaar, die krijgen ineens draagkrachtbepaling na draagkrachtbepaling waarbij het opgehesen werd naar "4 jaar een 11 maanden en u staat op 0".
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Miniem het volgende:
Vuile klotelijers die woningbouwverenigingen
Zo
Shaun.quote:
Wat voor film is het?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Shaun.
En gelijk twee paar schoenen en wat keukentoolzzz geshopt. Wel jammer dat die cijferbakvormen niet meer te koop zijn...
Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.quote:
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor film is het?
En echt niet?
Wat raar, vorig jaar struikelde je er zo ongeveer over. Ook niet bij de Xenos oid?
De mijne kent heel shaun nog niet....quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.
Raar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Maar dat is altijd zo natuurlijk. Als er wel eens iets leuks en goeds is, dan wordt het al snel weer uit het assortiment gehaald
Wijsheid achteraf natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.quote:
Sstquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.
Kijk zequote:
* essnhills sluipt achter MissMSXquote:
Ik weet nog wel watquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Uiteraardquote:
Daar heb ik een hekel aanquote:
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Je verliest te vaak zekerquote:
Lui krengquote:
Ja pfffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen als ik niks hoef te doenquote:
quote:
quote:
Gevaarlijk dit....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik zei toch duidelijk 'entertain me'. Dat betekent dat ik niets hoef te doen behalve het ondergaan
GF zei al dattie wat wist.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik zei toch duidelijk 'entertain me'. Dat betekent dat ik niets hoef te doen behalve het ondergaan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
quote:
quote:
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachtequote:
dan is die zelf luiquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachte
quote:
* wel.o.k pakt MissMSX van achter bij haar.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachte
schouder, en zegt hallo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt MissMSX van achter bij haar.....
quote:
Bospaddestoelenquote:
quote:
Je hebt nou een vriendje hequote:
wel meer dan 1quote:
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..quote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..
NIemand zou jou met iemand anders willen delenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..
Ben je een vrouw?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Even met de begeleiding "wat" kleren weggegooid. 7 zakken vol en nog heb ik 1 volle kledingkast over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |