Klinkt... euhm... gezellig?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Wij hebben allemaal familiebezoeken.
Ik wil een hele serie maken, bij vergelijkbaar licht, in dezelfde houding. Kan hij achteraf het kleurverloop zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh.. En jij luistert ? Dit zijn toch leuke foto's voor later ?
Hij had je vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?
Ach, het hoort er beetje bij.quote:
Oh, is dat tegenwoordig ook al verplichte Paaskost?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, het hoort er beetje bij.
Ik kan dat wel hebben. Behalve het Goormetten.. daar heb ik echt geen zin in.
*streelt met hand door grijze bos haren*
quote:
Nee, maar ik heb mijn vrouw een limiet gegeven op het aantal keer in het jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, is dat tegenwoordig ook al verplichte Paaskost?
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, het hoort er beetje bij.
Ik kan dat wel hebben. Behalve het Goormetten.. daar heb ik echt geen zin in.
*streelt met hand door grijze bos haren*
Een limiet op gourmetten?!?!quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn vrouw een limiet gegeven op het aantal keer in het jaar.
Dit wordt de eerste keer dit jaar. Nog maximal 2 te gaan dan.
Ja, Maar we doen ook wel eens pannenkoekjes maken, dat staat er los van.quote:
Mij wel. Lekker rommelen met pannetjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, Maar we doen ook wel eens pannenkoekjes maken, dat staat er los van.
Ik ben gewoon niet van het 3 uur aan tafel zitten. Daar doe je mij echt geen plezier mee.
Verjaardag in Krimpen a/d IJssel, hotel dus ergens daar in de buurt.quote:
Gothic wit-kindje van in de 20.quote:
Die kamer op de euromast!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verjaardag in Krimpen a/d IJssel, hotel dus ergens daar in de buurt.
's Nachts loopt daar niemand.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar heb je wel veel inkijk.... iedereen kan er rondomheen lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |