Antiek. Ik ben antiekquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.Prima toch?
quote:
Neuh, leeftijd. Grijze harden. Dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof ik de suggestie doe dat jullie samen met het verkeerde been uit hetzelfde bed zijn gestapt.
Gelukkig nietquote:
Preciesquote:
Ik ben een goed verzorgd en zeer waardevol stuk antiekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeele verkeerde MI hierquote:
Gelukkig ben ik eind van de ochtend vertrokkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met dat plassen van net erbij... Nee, dit wordt weer zon dag...
Owh. Gezellig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik eind van de ochtend vertrokken
Doe er wat aanquote:
Uk. Tegen een vriendje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weekje ? Waar ben je tegenaan gelopen ?
Voor mij wel. Voor jullie niets dan leegte...quote:
*ouch*quote:
Owh, bij kinderen gaat het sneller voorbij denk ik. maar weekje al snel, uit ervaring.quote:
Ervaring? Vecht jij zo vaak?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, bij kinderen gaat het sneller voorbij denk ik. maar weekje al snel, uit ervaring.
Soms trek jij wel erg snel conclusies...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ga je wat leuks doen ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor mij wel. Voor jullie niets dan leegte...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms trek jij wel erg snel conclusies...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje tempo maken ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Haren HAREN !!!!quote:
quote:
Je bedoelt hoe lang het duurt voor een blauw oog een paars oog wordt?quote:
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.quote:
MeelezerTquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.
Stalker.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik keek effe naar je pohi om te zien waar je uithing.
Ik mag geen foto's maken van buurkitten. Dat zou een mooie serie worden..quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe lang het duurt voor een blauw oog een paars oog wordt?
En dan hoe lang het duurt voordat dat paars als groenblauw gaat uitlopen over je jukbeen?
Weekje of 1,5...
Mijn kapster zal morgen wel weer beginnen te mekken over een kleurtje... geldwolfje dat het is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]dat duurde lang...je wordt traag, ouwe.
Klinkt gezellig. Wij hebben allemaal familiebezoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanavond feestje van zwager die 50 wordt
En dan logeren bij mijn ouders
Morgen weer naar huis en zondag beetje paasontbijt rommelen
Hier ook al. Wat een zeurquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Fiets zit in een ander topic te klagen over zijn fanmail van het CJIB.
Mag je dat niet van Buurkitten ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik mag geen foto's maken van buurkitten. Dat zou een mooie serie worden..
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?quote:
Net zo oud als Methusalem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ouwe chagerijnige man.... Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vader. Hoe oud was fietsie ook alweer ?
Welke stad?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zondagavond een verjaardag. En dan daarvandaan in een hotelletje.
Moet nog steeds kickass kamer zien te vinden.
Kortzichtige bitch. Grijze harenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kapster zal morgen wel weer beginnen te mekken over een kleurtje... geldwolfje dat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |