quote:
Ik wil het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 07:18 schreef crv het volgende:
[..]bonjour mon cher
Krijg je het niet of mag je het nig niet?
Daar heb ik nog lang niks te zoekenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee toch even in 40 plus geweest zie ik
Hey jij held. Hoe gaat het?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:02 schreef Buurpoes het volgende:
drakin probeerde mij gisteren naar 40+ te lokken. Hehehe, daar moet ik nog heeel lang op wachten, op de 40.
Tegen die tijd zit buurkitten al op de middelbare school.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:02 schreef Buurpoes het volgende:
drakin probeerde mij gisteren naar 40+ te lokken. Hehehe, daar moet ik nog heeel lang op wachten, op de 40.
Tegen die tijd zit buurkitten al op de middelbare school.
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.quote:
Toch fijn he, als je mensen al piesend gelukkig kunt makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.
En ik pies als een malle, krijg alleen maar ccomplimentjes
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat best wel goed. Dadelijk eens kijken of ik even uit bed kan. Ben intussen wel uitgelegen.
En ik pies als een malle, krijg alleen maar ccomplimentjes
Is het te vroeg voor een slechte grap?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toch fijn he, als je mensen al piesend gelukkig kunt maken
Nee toch? Hoogstens dat die jongelingen er wat aanstoot aan nemen, met hun beperkte levenservaring enzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor een slechte grap?
Kom maar hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor een slechte grap?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee toch? Hoogstens dat die jongelingen er wat aanstoot aan nemen, met hun beperkte levenservaring enzo
Dat is geen grap... Maar wel ieeeuwwww.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Ik dacht aan mensen die heel blij worden van plasseks. Hihi![]()
Heen en terugweg ? Dat zijn de lulligste zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... ik had gister 2 bekeuringen in de brievenbus dus heb voorlopig mijn hardrij-ontheffing weer. Daar heb ik nu immers voor betaald....
2 prenten met 1 minuut (!!!!) ertussen... 4 te hard en 5 te hard....
Leo Sayer hierquote:
Nee gewoon in 1 rechte lijn gereden en blijkbaar 2 camera's met 1 minuut rijden tussenruimte.quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heen en terugweg ? Dat zijn de lulligste zo.
1 minuut?quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
Hmz.... ik had gister 2 bekeuringen in de brievenbus dus heb voorlopig mijn hardrij-ontheffing weer. Daar heb ik nu immers voor betaald....
2 prenten met 1 minuut (!!!!) ertussen... 4 te hard en 5 te hard....
Hey, ieder z'n ding he.Respectquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is geen grap... Maar wel ieeeuwwww.
Niet te hard gaan rijden hequote:Op vrijdag 3 april 2015 08:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Rainbow in the sky nu...
Lekker meezingen in de auto.
Leeftijd is a bitch womanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Gelukkig geen auto meerquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:28 schreef Miniem het volgende:
Het is grijs en gaat met 2000km/h door je schaamstreek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.quote:
Ze kan alleen niet snijen....quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent gewoon wijzer, rijper, je hebt meer levenservaring enzo.Prima toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |