Ja pfffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen als ik niks hoef te doenquote:
quote:
quote:
Gevaarlijk dit....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik zei toch duidelijk 'entertain me'. Dat betekent dat ik niets hoef te doen behalve het ondergaan
GF zei al dattie wat wist.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik zei toch duidelijk 'entertain me'. Dat betekent dat ik niets hoef te doen behalve het ondergaan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
quote:
quote:
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachtequote:
dan is die zelf luiquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachte
quote:
* wel.o.k pakt MissMSX van achter bij haar.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij mopperde dat ik lui ben, dus hij had duidelijk wat anders in gedachte
schouder, en zegt hallo?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt MissMSX van achter bij haar.....
quote:
Bospaddestoelenquote:
quote:
Je hebt nou een vriendje hequote:
wel meer dan 1quote:
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..quote:
En ik dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..
NIemand zou jou met iemand anders willen delenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend vindt het niet leuk om mij te delen. ..
Ben je een vrouw?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef Bos81 het volgende:
Even met de begeleiding "wat" kleren weggegooid. 7 zakken vol en nog heb ik 1 volle kledingkast over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |