Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.quote:
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor film is het?
En echt niet?
Wat raar, vorig jaar struikelde je er zo ongeveer over. Ook niet bij de Xenos oid?
De mijne kent heel shaun nog niet....quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.
Raar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Maar dat is altijd zo natuurlijk. Als er wel eens iets leuks en goeds is, dan wordt het al snel weer uit het assortiment gehaald
Wijsheid achteraf natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.quote:
Sstquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.
Kijk zequote:
* essnhills sluipt achter MissMSXquote:
Ik weet nog wel watquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Uiteraardquote:
Daar heb ik een hekel aanquote:
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Je verliest te vaak zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |