Ja, en daar zit dus de crux. Het werkveld en de overheid willen compleet verschillende dingen. Het werkveld wil ervaringquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, dat maakt het wat duidelijker. Maar dan nog ben ik zelf van mening, dat je misschien niet alles tegelijk moet willen. Je kan ook een bepaalde studie gaan halen, en de rest in je eigen tijd van je eigen geld doen.
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, dat maakt het wat duidelijker. Maar dan nog ben ik zelf van mening, dat je misschien niet alles tegelijk moet willen. Je kan ook een bepaalde studie gaan halen, en de rest in je eigen tijd van je eigen geld doen.
Plus dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerd![]()
![]()
Hallo uitkering
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu misschien langer bezig en ik leen meer, maar ik ben straks op de arbeidsmarkt wel een stuk waardevoller.
Iets dat veel mensen die zeiken over dat afgestudeerden hun neus op halen voor dergelijke baantjes graag over het hoofd zienquote:
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:45 schreef essnhills het volgende:
Zolang ik de lening daadwerkelijk gebruik voor studieactiviteiten vind ik het eigenlijk een prima investering.
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk hequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets dat veel mensen die zeiken over dat afgestudeerden hun neus op halen voor dergelijke baantjes graag over het hoofd zien
En daarna ben je te oudquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan kom je op de arbeidsmarkt, heb je exact dezelfde opleiding als vele anderen, en kom je vervolgens niet aan een baan, want voor de simpelere baantjes wordt je niet aangenomen want je bent overgekwalificeerd![]()
![]()
Hallo uitkering
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu misschien langer bezig en ik leen meer, maar ik ben straks op de arbeidsmarkt wel een stuk waardevoller.
Luie jeugd verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk he
Rond 1995 zeker? Dat was de beste tijd welquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.
En dan heb ik zoiets van, geen geld lenen wat niet nodig is. Dat heb ik nooit gedaan, en zal ik nooit doen ook. Sowieso geld lenen voor iets anders dan je huis is eigenlijk een no-go.
Maar mijn schooltijd was al zo lang geleden, ik geloof best dat het enorm veranderd is.
Zoals ik al zei. Ik weet nu al dat ik nog langer aan het studeren ben dan dat ik nog mag lenen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, mee eens, maar je weet dus nog niet zeker of je het nodig gaat hebben.
En dan heb ik zoiets van, geen geld lenen wat niet nodig is. Dat heb ik nooit gedaan, en zal ik nooit doen ook. Sowieso geld lenen voor iets anders dan je huis is eigenlijk een no-go.
Maar mijn schooltijd was al zo lang geleden, ik geloof best dat het enorm veranderd is.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het roept zo lekker makkelijk he
Ik ben nu al te oud voor veel bijbaantjesquote:
We zijn luie studenten en afgestudeerden aan het bashen, kom later maar terugquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Miniem het volgende:
Vuile klotelijers die woningbouwverenigingen
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is nogal snel. Op je 18e kun je nog wel eea vinden maar hoe verder je van de 18 af gaat...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu al te oud voor veel bijbaantjes
Jup.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nogal snel. Op je 18e kun je nog wel eea vinden maar hoe verder je van de 18 af gaat...
Omdat ze overal het liefst 15 jarig kroost hebben.
Hoaxquote:
voor dit weekend danquote:
there's no such thing as te veel voerquote:
Ik heb het gevoel dat ik dat eerder ergens heb gelezen.quote:
Mosterdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |