maar ook niet minder?quote:
quote:
Veel plezier !quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Weekendje weg, here we come
Auto weer tot de nok volgeladen, nu de family inladen
Have funquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
have funquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Geen huisje zonder wifi !quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Thanks![]()
Zal vermoedelijk gewoon in de avond online zijn als iedereen slaapt
1 ding moet je niet intuinen. DUO hanteert nu "Na 15 jaar wordt het restant kwijtgescholden.".quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik weet nu al dat ik nog langer aan het studeren ben dan dat ik nog mag lenen.
Als ik nu geen buffertje maak met dat geleende geld. Waar moet ik dan op terugvallen?
Ik heb geen recht op uitkering, want ik studeer. Ik kan niet meer gaan werken, want ik ga een veeleisende master doen. Ik heb geen rijke ouders.
En toen???
Waar ga ik dat geld dan vandaan halen?
DUO heeft gunstige rentevoorwaarden en geen aflossingsboete. Alles wat ik nu teveel leen kan ik zonder boete meteen aflossen.
En als ik het niet doe dan weet ik 100% zeker dat ik financieel in de problemen kom en dus mijn master niet kan afmaken.
Ik zie alleen maar redenen om het wel te doen en geen enkele reden om het niet te doen?
Daar reken ik ook niet opquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
1 ding moet je niet intuinen. DUO hanteert nu "Na 15 jaar wordt het restant kwijtgescholden.".
Alleen je aflossingsbedragen worden zo bijgesteld dat je na 14 jaar en 11 maanden op 0 uitkomt....
Dus reken niet op kwijtschelding...
Ik zeg er ook niet -dat- je er op rekent, ik geef alleen aan dat het een fictieve bepaling is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar reken ik ook niet op![]()
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon alles kan terugbetalen, zoals de bedoeling is.
Het ging er meer om dat ik nu eigenlijk geld leen dat ik niet direct nodig heb. En dat ik dus ook nog niet weet hoe veel geld ik straks precies nodig heb.
Maar dat als ik straks een paar duizend teveel heb geleend ik dat zonder problemen meteen extra kan aflossen.
Okequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zeg er ook niet -dat- je er op rekent, ik geef alleen aan dat het een fictieve bepaling is.
Want diegenen die ik ken die na 10 jaar heeeel weinig aflossen dachten: nou... als ik dit nog 5 jaar zo doe ben ik klaar, die krijgen ineens draagkrachtbepaling na draagkrachtbepaling waarbij het opgehesen werd naar "4 jaar een 11 maanden en u staat op 0".
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef Miniem het volgende:
Vuile klotelijers die woningbouwverenigingen
Zo
Shaun.quote:
Wat voor film is het?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Shaun.
En gelijk twee paar schoenen en wat keukentoolzzz geshopt. Wel jammer dat die cijferbakvormen niet meer te koop zijn...
Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.quote:
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor film is het?
En echt niet?
Wat raar, vorig jaar struikelde je er zo ongeveer over. Ook niet bij de Xenos oid?
De mijne kent heel shaun nog niet....quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn kleine zaptje weg, vond ie niet leuk, Zal dus wel geen bios worden met hem.
Raar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bij de xenos. Daar had ik vorig jaar de 4 gekocht. Nu wil ik de 5.
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Raar.
Maar dat is altijd zo natuurlijk. Als er wel eens iets leuks en goeds is, dan wordt het al snel weer uit het assortiment gehaald
Wijsheid achteraf natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0 t/m 9 moeten kopen voor 79 cent stuk...
quote:
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.quote:
Sstquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gezien de belachelijke hoeveelheid bakvormen die ik heb, denk ik dat buurkater die aanschaf niet als 'wijsheid' had gezien.
Kijk zequote:
* essnhills sluipt achter MissMSXquote:
Ik weet nog wel watquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Uiteraardquote:
Daar heb ik een hekel aanquote:
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt achter MissMSX
TIKKIE! Jij bent um!
*rent weg*
Je verliest te vaak zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |