Nou ja mannen wegen altijd meer dan vrouwen en jij bent ongeveer net zo lang als ik en een paar kilo lichter, lijkt me wel veel te weinig. Maar goed sommige mensen worden gewoon niet dikker en misschien is dat gewoon jouw 'normale' gewicht.quote:
Jij bulkt toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
55 kg blijft erg. Ik ben bijna 30kg zwaarder.
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja mannen wegen altijd meer dan vrouwen en jij bent ongeveer net zo lang als ik en een paar kilo lichter, lijkt me wel veel te weinig. Maar goed sommige mensen worden gewoon niet dikker en misschien is dat gewoon jouw 'normale' gewicht.
Valt wel mee. Niet een bulk dat ik alles naar binnen prop. Wel nog redelijk gezond moet het blijven.quote:
gewoon weight gain shakes drinken en gaan fitnessenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.
ja dat bedoel ik met het laatste. Als je je er verder goed bij voelt is het geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.
THE PASSIONquote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is weer eens geen reet op tv vandaag.
Maar wel krachtvoer tochquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Niet een bulk dat ik alles naar binnen prop. Wel nog redelijk gezond moet het blijven.
Heb ik de discipline niet voor om dat no life te gaan doenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon weight gain shakes drinken en gaan fitnessen
dan lukt het easy
Ik kijk dat alleen bij gebrek aan wat andersquote:
Serie aanzetten dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is weer eens geen reet op tv vandaag.
Ja. En hoezo no life? Het is heel simpel, gewoon meer eten. Toch lekker?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Heb ik de discipline niet voor om dat no life te gaan doen
je hoeft ook niet no life hequote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Jezus had constant een stijve, omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:
Nee fitnessen erbij heb ik het over hè. Daar moet je toch tijd voor maken en energie voor opbrengen om telkens te gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. En hoezo no life? Het is heel simpel, gewoon meer eten. Toch lekker?
Mehquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serie aanzetten dan.
Of een film.
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Niks mis mee, maar gaat niet lukkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.
#viesdikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.
Het Sjek van Gelder dieet.quote:
Sjek heeft geen bed meer, maar slaapt onder de zonnebank.quote:
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was VI trouwens nog wat de laatste 2 episodes?
Er zaten wel een paar aardige shows tussen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was VI trouwens nog wat de laatste 2 episodes?
Dat was wel minder, er waren geen andere wedstrijden dus ging het alleen daar over.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel veel NL Elftal gezeik zijn geweest
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wordt vanavond een Amsterdammert gekruisigd in Enschede.![]()
![]()
Opperkleurder vindt dit leuk!
Ben ik trouwens de enige die zich verbaasd heeft over dat iedereen zeker vond dat Clasie een basisplaats verdienden?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel minder, er waren geen andere wedstrijden dus ging het alleen daar over.
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zich verbaasd heeft over dat iedereen zeker vond dat Clasie een basisplaats verdienden?
Het ging om fucking Clasie niet om Messi ofzo
Ze konden wel van Spanje B winnenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.
Guus heeft PSV gewoon nooit zien voetballenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Narsingh![]()
![]()
Stuk gelegen om die gast, wat is die slecht zeg
quote:
Guus is dementquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Guus heeft PSV gewoon nooit zien voetballen
De eer natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er stond nogal wat op het spel ook.
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Narsingh![]()
![]()
Stuk gelegen om die gast, wat is die slecht zeg
Wat is er dan?quote:
De gemiddelde supporter die in het stadion naar Oranje kijkt is dan ook zwakbegaafdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.
Wel triest dat dat clownspubliek Iniesta uitfloot.
Zeer aan lopen ergeren ja. Iniesta uitfluiten omdat hij scoorde tegen Nederlandquote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.
Wel triest dat dat clownspubliek Iniesta uitfloot.
Ik dacht dat het ging om 4045quote:
Zijn mensen die alleen het Nederlands Elftal zien spelen en verder niks met voetbal hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De gemiddelde supporter die in het stadion naar Oranje kijkt is dan ook zwakbegaafd
Ah, ik snap hem eindelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3945
Alleen Polen hebben t geluk 100 topics eerder te mogen feesten
Ik ben al binnenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn nog een paar kaarten voor The Passion - VBL in Enschede
TV / [NPO1] The Passion 2015 #9 Viesdik editie
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan mensen hier serieus the passion zitten kijken
Ik nier iigquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, waarom ook nietquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Ik vind jullie te aardig om jullie hiervoor een min punt te geven..quote:
quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat doe je pas als je getrouwd bent en wel moet.
300 mb waard verschil?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Net wat nummers gedownload, DTS. 300mb per stuk. Met mijn hi-fi headphone merk je wel het verschil.
Ach door de wind horen wij het toch niet.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach door de wind horen wij het toch niet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MESquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand geeft een neuk om Jezus iedereen zit Klaar voor de hoogmis op zondag
Dat is echt ziek. Er komt een tijd dat het in Afrika écht helemaal misgaat tussen de Christenen en moslims. Anno 1090-1193 style.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
147 doden in Kenia, dat is flink opgelopen.
Over de kasseien dokkeren dat is pas echt lijden 2000 jaar over je kruis praten is enorm homofielquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over de kasseien dokkeren dat is pas echt lijden 2000 jaar over je kruis praten is enorm homofiel
Tukkerstad.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom kijk je dan ook naar dat soort dingen
Als vader zou logischer zijn, onbekende vader Is 9 van de 10 keer zwartquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n zwartjoekel als de moeder van Jezus
Tering tukkersquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag aan m'n klas gevraagd waarom we Pasen vieren.
Verder dan 'omdat de Paashaas dan jarig is', kwamen ze niet.
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag aan m'n klas gevraagd waarom we Pasen vieren.
Verder dan 'omdat de Paashaas dan jarig is', kwamen ze niet.
Is toch ook prima.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehad
Ik zeg tegen mn kinderen dat het pasen is zodat we op paasvakantie kunnen
Ja, stel je voor dat ze enig historisch besef hadden.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehad
Als je ze alle verzinseltjes van de afgelopen 5000 jaar moet bijbrengen zitten hun hoofden vol nutteloze baggagequote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze enig historisch besef hadden.
Wij bieden van alles wat aan.. Wat ze geloven moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ze alle vefzinseltjes van de afgelopen 5000 jaar moet bijbrengen zitten hun hoofden vol nutteloze baggage
Ben je niet goedquote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal aan het kijken he!?
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordt.
Je komt erg intelligent over.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus komt uit Bethlehem hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken danquote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het programma van de kaart van tv west is zo'n 2 km van waar ik woon.
Lieve kat net op tvquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ie jeuk aan zijn kruis?
Ja maar onder de voorwaarden dat de camera uit gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou haar wel binnen laten?
Wat heb je te verbergen?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar onder de voorwaarden dat de camera uit gaat.
Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Het wordt nogal verwarrendquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.
Jet heeft volgens mij flinke jetsers.
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is het gewoon een kut programma.
Met Agnes Kamstraquote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.quote:
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.
Wat zou er trouwens van Agnes terecht zijn gekomen? Werkt ze nog voor tv west? Zie haar nooit meer...
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningen
Ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel mooie jetsers.
ik ga zo ook kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
Soort PVV zeker?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas wat links op bepaalde vlakken
Ik haal dat met 6 pijlen net.quote:Op donderdag 2 april 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
116 gemiddeld is niet slecht.
Zullen we even met de hogedrukspuit naar het parcours van Vlaanderens Mooiste gaan? Droge omstandigheden zondag.quote:
Goed voor Kristoff denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we even met de hogedrukspuit naar het parcours van Vlaanderens Mooiste gaan? Droge omstandigheden zondag.
Waarom zou je spelers sparen, je bent toch al kansloos dit seizoen. Gewoon iedere wedstrijd zelfde benaderen imo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zitten ze in de media te berichten dat Twente met een B-team gaat spelen. Godallahmachtig zeg. Zonder Castaignos, Ziyech en Corona is er al geen kut aan dat team. Dan ben je in feite al kansloos. Dus ik vind Schreuder geen gek persoon als hij met extra spelers rustig aandoet.
MAAR B-TEAM!1!11!!111!!!
Omdat FC Twente komende dinsdag tegen PEC Zwolle een heel belangrijke halve finale in de beker speelt. In deze tijden zijn die centjes heel belangrijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je spelers sparen, je bent toch al kansloos dit seizoen. Gewoon iedere wedstrijd zelfde benaderen imo.
Verliezen ze tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat FC Twente komende dinsdag tegen PEC Zwolle een heel belangrijke halve finale in de beker speelt. In deze tijden zijn die centjes heel belangrijk.
PEC Zwolle steekt in een ongelofelijk matige vorm. Twente begint daarentegen weer vertrouwen te kweken.quote:
Heb je de column van Hugo Camps over Steve gelezen? Die had duidelijk nog een appeltje te schillen met hem...quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AD vindt het nu nodig om berichten over trollen als nieuws te presenteren.
Die heb ik gemist denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de column van Hugo Camps over Steve gelezen? Die had duidelijk nog een appeltje te schillen met hem...
Daar zijn die Belgen te dom voor om dat uit te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten de belgen al wie de vrouw was waardoor de ex-minister een jasje uitdeed in het kanaal?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zijn die Belgen te dom voor om dat uit te vinden.
Denk het wel, hij heeft al gezegd wanneer hij haar had ontmoet dacht ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten de belgen al wie de vrouw was waardoor de ex-minister een jasje uitdeed in het kanaal?
Waar is je ui?quote:
Foetsie, gone with the windquote:

Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werdenquote:
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.
Alleen Tapia zou ik echt een groot gemis vinden.
Als het sneeuwt ga ik vragen om pics.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Ik voorspel een winterstorm waardoor Dven ingesneeuwd raakt. Vervolgens gaan de elektriciteitskabels naar de tering en heeft hij geen stroom meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritmequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knut, hoe is het afgelopen met de kat?
Ik hoop dat ie oke isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
Bedoel over het missen van Bjellanquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritme
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie oke is.
#prayforthecat
Ik heb ook een poesquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.
Hoe erg raakte je de kat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
Ik reed denk ik 20 ofzo en raakte m in zn zij denk ik. Ik was al aan het remmen omdat dat beest vaag deed, springt ie op het laatste moment gewoon voor mn wielquote:
Denk dat het wel meevalt danquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed denk ik 20 ofzo en raakte m in zn zij denk ik. Ik was al aan het remmen omdat dat beest vaag deed, springt ie op het laatste moment gewoon voor mn wiel![]()
Ging er niet overheen iig.
Hij is zich waarschijnlijk flink de tyfus geschrokken en daarvan weggerend. Denk dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed denk ik 20 ofzo en raakte m in zn zij denk ik. Ik was al aan het remmen omdat dat beest vaag deed, springt ie op het laatste moment gewoon voor mn wiel![]()
Ging er niet overheen iig.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:20 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dan
Maine Coonquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal ras?
Ik gewoon een huis/tuin keuken poes.
quote:
Saind had tijdje terug echt geweldige link over first class vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ik heb trouwens nooit first gevlogen, wel business.
Al heb ik wel in de corporate jet van Shell gezeten. Helaas maar voor een retourtje Rotterdam - Londen. Was wel super.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind had tijdje terug echt geweldige link over first class vliegen.
Eens kijken of ik die nog kan vinden.
http://dereklow.co/what-i(...)rlines-suites-class/quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind had tijdje terug echt geweldige link over first class vliegen.
Eens kijken of ik die nog kan vinden.
Verdommequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://dereklow.co/what-i(...)rlines-suites-class/
Die nagelsquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat eten wat hij krijgtquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://medium.com/travel(...)es-class-17d9f3fee0d
Dit soort dingen ook:quote:
quote:I figured since Zaf was so available to recommend me coffee and tea, I asked him, “can you recommend me a movie?”
He picked The Grand Budapest Hotel, a fantastic movie which I thoroughly enjoyed. Off his head, he could name me the actors and talk about how brilliant their performances were in the movie.
quote:I will call you here every time I need a movie recommendation in the future!”
“Uh… okay!” he said, as brightly as he could.
Everything else was Givenchy: blankets, pillows, slippers and pajamas.quote:
En dat allemaal op airmiles..quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze er gewoon een grill hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch vraag ik me af hoe lekker zo'n steak nou kan zijn uit de magnetron.
Lijkt me wel een risicotje met rook enzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze er gewoon een grill hebben.
Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een risicotje met rook enzo
Das waar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?
Bij Ryanair mag je nog steeds in het vliegtuig rokenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?
Ik zou gaan FOK!ken aan boord.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er is zoveel te doen dat het zonde is om niet minstens 16 uur te vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou gaan FOK!ken aan boord.
Misschien kan je ook een rondje door het vliegtuig fietsen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is zoveel te doen dat het zonde is om niet minstens 16 uur te vliegen.
Dat is heiligschennis he?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een rondje door het vliegtuig fietsen.
Of een Bianchi het vliegtuig uit gooien.
Moet je niet boven India doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koe uit het vliegtuig gooien ook in die contreien.
Ik snap niet wat de moeder van René hier mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koe uit het vliegtuig gooien ook in die contreien.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de moeder van René hier mee te maken heeft.
quote:“Uh… okay!” he said
Typisch rené zon antwoord.quote:
krijg je die stewardess er dan bij?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2,5 uurquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga deze serie toch maar eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |