Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Het wordt nogal verwarrendquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.
Jet heeft volgens mij flinke jetsers.
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is het gewoon een kut programma.
Met Agnes Kamstraquote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.quote:
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.
Wat zou er trouwens van Agnes terecht zijn gekomen? Werkt ze nog voor tv west? Zie haar nooit meer...
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningen
Ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel mooie jetsers.
ik ga zo ook kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |