Als je ze alle verzinseltjes van de afgelopen 5000 jaar moet bijbrengen zitten hun hoofden vol nutteloze baggagequote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ze enig historisch besef hadden.
Wij bieden van alles wat aan.. Wat ze geloven moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ze alle vefzinseltjes van de afgelopen 5000 jaar moet bijbrengen zitten hun hoofden vol nutteloze baggage
Ben je niet goedquote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal aan het kijken he!?
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordt.
Je komt erg intelligent over.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het enige positieve is die Amsterdamse jezus straks aan het kruis gespijkerd wordt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus komt uit Bethlehem hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even kijken danquote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het programma van de kaart van tv west is zo'n 2 km van waar ik woon.
Lieve kat net op tvquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ie jeuk aan zijn kruis?
Ja maar onder de voorwaarden dat de camera uit gaat.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou haar wel binnen laten?
Wat heb je te verbergen?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar onder de voorwaarden dat de camera uit gaat.
Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Het wordt nogal verwarrendquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij volgt zijn grote voorbeeld (en geef hem eens ongelijk).
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan mij niet beheersen als zij door mijn slaapkamer moet.
Jet heeft volgens mij flinke jetsers.
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder is het gewoon een kut programma.
Met Agnes Kamstraquote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik keek bijna iedere aflevering van die reeks jaren geleden.
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.quote:
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij deed het inderdaad leuk ja. Toen keek ik het ook nog. Ik vind dit met Jet toch wat minder. Zij is te gemaakt vind ik. Maar het is een mooie vrouw, dat dan weer wel.
Wat zou er trouwens van Agnes terecht zijn gekomen? Werkt ze nog voor tv west? Zie haar nooit meer...
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze was lijsttrekker voor de Politieke Partij Scheveningen
Ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel mooie jetsers.
ik ga zo ook kijkenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 22:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Smoofie kijk je UK Election debate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |