PEC Zwolle steekt in een ongelofelijk matige vorm. Twente begint daarentegen weer vertrouwen te kweken.quote:
Heb je de column van Hugo Camps over Steve gelezen? Die had duidelijk nog een appeltje te schillen met hem...quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AD vindt het nu nodig om berichten over trollen als nieuws te presenteren.
Die heb ik gemist denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je de column van Hugo Camps over Steve gelezen? Die had duidelijk nog een appeltje te schillen met hem...
Daar zijn die Belgen te dom voor om dat uit te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten de belgen al wie de vrouw was waardoor de ex-minister een jasje uitdeed in het kanaal?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zijn die Belgen te dom voor om dat uit te vinden.
Denk het wel, hij heeft al gezegd wanneer hij haar had ontmoet dacht ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weten de belgen al wie de vrouw was waardoor de ex-minister een jasje uitdeed in het kanaal?
Waar is je ui?quote:
Foetsie, gone with the windquote:

Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werdenquote:
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.
Alleen Tapia zou ik echt een groot gemis vinden.
Als het sneeuwt ga ik vragen om pics.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Ik voorspel een winterstorm waardoor Dven ingesneeuwd raakt. Vervolgens gaan de elektriciteitskabels naar de tering en heeft hij geen stroom meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritmequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knut, hoe is het afgelopen met de kat?
Ik hoop dat ie oke isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
Bedoel over het missen van Bjellanquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritme
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie oke is.
#prayforthecat
Ik heb ook een poesquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.
Hoe erg raakte je de kat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |