Waar is je ui?quote:
Foetsie, gone with the windquote:

Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werdenquote:
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe die UI is weg, nu heb ik iedere keer het idee dat jij KingRoland bent.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag woensdag pas. Ik ben TomPSV niet.
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia wordt waarschijnlijk gespaard en Bjelland speelt ook niet. Naast die 3 die al genoemd werden
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bjelland vind ik geen bijzondere verdediger.
Alleen Tapia zou ik echt een groot gemis vinden.
Als het sneeuwt ga ik vragen om pics.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Ik voorspel een winterstorm waardoor Dven ingesneeuwd raakt. Vervolgens gaan de elektriciteitskabels naar de tering en heeft hij geen stroom meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Bulgarije
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritmequote:Op vrijdag 3 april 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral dat het alternatief waarschijnlijk nog dramatischer is. Latsjman ofzo.
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knut, hoe is het afgelopen met de kat?
Ik hoop dat ie oke isquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
Bedoel over het missen van Bjellanquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tapia zorgt voor creativiteit, beweging en activiteit op het middenveld. Zonder hem is er al helemaal geen aanval/opbouw/ritme
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie oke is.
#prayforthecat
Ik heb ook een poesquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook. Iedereen weet dat ik 1 van de grootste kattenvrienden op dit forum ben.
Hoe erg raakte je de kat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hij schoot gelijk weg ik ben nog paar achtertuinen in geweest maar kon m niet meer vinden.
#prayforthecat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |