Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een risicotje met rook enzo
Das waar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?
Bij Ryanair mag je nog steeds in het vliegtuig rokenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot 20 jaar terug mocht je nog gewoon roken in vliegtuigen. Zullen ze voor een grill in de first class wel een uitzondering kunnen maken toch?
Ik zou gaan FOK!ken aan boord.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://dereklow.co/what-i(...)rlines-suites-class/
Er is zoveel te doen dat het zonde is om niet minstens 16 uur te vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou gaan FOK!ken aan boord.
Misschien kan je ook een rondje door het vliegtuig fietsen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is zoveel te doen dat het zonde is om niet minstens 16 uur te vliegen.
Dat is heiligschennis he?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een rondje door het vliegtuig fietsen.
Of een Bianchi het vliegtuig uit gooien.
Moet je niet boven India doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koe uit het vliegtuig gooien ook in die contreien.
Ik snap niet wat de moeder van René hier mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koe uit het vliegtuig gooien ook in die contreien.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de moeder van René hier mee te maken heeft.
quote:“Uh… okay!” he said
Typisch rené zon antwoord.quote:
krijg je die stewardess er dan bij?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://dereklow.co/what-i(...)rlines-suites-class/
2,5 uurquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga deze serie toch maar eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |