Nou ja mannen wegen altijd meer dan vrouwen en jij bent ongeveer net zo lang als ik en een paar kilo lichter, lijkt me wel veel te weinig. Maar goed sommige mensen worden gewoon niet dikker en misschien is dat gewoon jouw 'normale' gewicht.quote:
Jij bulkt toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
55 kg blijft erg. Ik ben bijna 30kg zwaarder.
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja mannen wegen altijd meer dan vrouwen en jij bent ongeveer net zo lang als ik en een paar kilo lichter, lijkt me wel veel te weinig. Maar goed sommige mensen worden gewoon niet dikker en misschien is dat gewoon jouw 'normale' gewicht.
Valt wel mee. Niet een bulk dat ik alles naar binnen prop. Wel nog redelijk gezond moet het blijven.quote:
gewoon weight gain shakes drinken en gaan fitnessenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.
ja dat bedoel ik met het laatste. Als je je er verder goed bij voelt is het geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel ondergewicht als je mijn BMI uitrekent maar ik heb gewoon niet het lichaam om snel aan te komen.
THE PASSIONquote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is weer eens geen reet op tv vandaag.
Maar wel krachtvoer tochquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Niet een bulk dat ik alles naar binnen prop. Wel nog redelijk gezond moet het blijven.
Heb ik de discipline niet voor om dat no life te gaan doenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gewoon weight gain shakes drinken en gaan fitnessen
dan lukt het easy
Ik kijk dat alleen bij gebrek aan wat andersquote:
Serie aanzetten dan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is weer eens geen reet op tv vandaag.
Ja. En hoezo no life? Het is heel simpel, gewoon meer eten. Toch lekker?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Heb ik de discipline niet voor om dat no life te gaan doen
je hoeft ook niet no life hequote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Jezus had constant een stijve, omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:
Nee fitnessen erbij heb ik het over hè. Daar moet je toch tijd voor maken en energie voor opbrengen om telkens te gaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. En hoezo no life? Het is heel simpel, gewoon meer eten. Toch lekker?
Mehquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serie aanzetten dan.
Of een film.
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel krachtvoer toch
[..]
Niks mis mee, maar gaat niet lukkenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.
#viesdikquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een groot broodje kebab tussendoor eten met flink wat saus.
Het Sjek van Gelder dieet.quote:
Sjek heeft geen bed meer, maar slaapt onder de zonnebank.quote:
Neequote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was VI trouwens nog wat de laatste 2 episodes?
Er zaten wel een paar aardige shows tussen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was VI trouwens nog wat de laatste 2 episodes?
Dat was wel minder, er waren geen andere wedstrijden dus ging het alleen daar over.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel veel NL Elftal gezeik zijn geweest
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2015 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er wordt vanavond een Amsterdammert gekruisigd in Enschede.![]()
![]()
Opperkleurder vindt dit leuk!
Ben ik trouwens de enige die zich verbaasd heeft over dat iedereen zeker vond dat Clasie een basisplaats verdienden?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel minder, er waren geen andere wedstrijden dus ging het alleen daar over.
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zich verbaasd heeft over dat iedereen zeker vond dat Clasie een basisplaats verdienden?
Het ging om fucking Clasie niet om Messi ofzo
Ze konden wel van Spanje B winnenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel matig team dat zonder Robben niks klaarspeelt.
Guus heeft PSV gewoon nooit zien voetballenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Narsingh![]()
![]()
Stuk gelegen om die gast, wat is die slecht zeg
quote:
Guus is dementquote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Guus heeft PSV gewoon nooit zien voetballen
De eer natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Er stond nogal wat op het spel ook.
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Narsingh![]()
![]()
Stuk gelegen om die gast, wat is die slecht zeg
Wat is er dan?quote:
De gemiddelde supporter die in het stadion naar Oranje kijkt is dan ook zwakbegaafdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.
Wel triest dat dat clownspubliek Iniesta uitfloot.
Zeer aan lopen ergeren ja. Iniesta uitfluiten omdat hij scoorde tegen Nederlandquote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wist zijn PSV vorm wel te halen.
Wel triest dat dat clownspubliek Iniesta uitfloot.
Ik dacht dat het ging om 4045quote:
Zijn mensen die alleen het Nederlands Elftal zien spelen en verder niks met voetbal hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
De gemiddelde supporter die in het stadion naar Oranje kijkt is dan ook zwakbegaafd
Ah, ik snap hem eindelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3945
Alleen Polen hebben t geluk 100 topics eerder te mogen feesten
Ik ben al binnenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
Er zijn nog een paar kaarten voor The Passion - VBL in Enschede
TV / [NPO1] The Passion 2015 #9 Viesdik editie
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan mensen hier serieus the passion zitten kijken
Ik nier iigquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach, waarom ook nietquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Ik vind jullie te aardig om jullie hiervoor een min punt te geven..quote:
quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat doe je pas als je getrouwd bent en wel moet.
300 mb waard verschil?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Net wat nummers gedownload, DTS. 300mb per stuk. Met mijn hi-fi headphone merk je wel het verschil.
Ach door de wind horen wij het toch niet.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach door de wind horen wij het toch niet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
MESquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niemand geeft een neuk om Jezus iedereen zit Klaar voor de hoogmis op zondag
Dat is echt ziek. Er komt een tijd dat het in Afrika écht helemaal misgaat tussen de Christenen en moslims. Anno 1090-1193 style.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
147 doden in Kenia, dat is flink opgelopen.
Over de kasseien dokkeren dat is pas echt lijden 2000 jaar over je kruis praten is enorm homofielquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Over de kasseien dokkeren dat is pas echt lijden 2000 jaar over je kruis praten is enorm homofiel
Tukkerstad.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom kijk je dan ook naar dat soort dingen
Als vader zou logischer zijn, onbekende vader Is 9 van de 10 keer zwartquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n zwartjoekel als de moeder van Jezus
Tering tukkersquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag aan m'n klas gevraagd waarom we Pasen vieren.
Verder dan 'omdat de Paashaas dan jarig is', kwamen ze niet.
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehadquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag aan m'n klas gevraagd waarom we Pasen vieren.
Verder dan 'omdat de Paashaas dan jarig is', kwamen ze niet.
Is toch ook prima.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehad
Ik zeg tegen mn kinderen dat het pasen is zodat we op paasvakantie kunnen
Ja, stel je voor dat ze enig historisch besef hadden.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goede opvoeding hebben jouw kinderen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |