Die ken ik ook en had ik ook al door.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel - Mrs Robinson
Maar... Maar....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niet zo leuk, die jacques.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom die TT?
Edit, ik las verkeerd.Trapte er dus in.
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaapt standaard het topic openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Kan en mag je veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die stond er al....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.quote:
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.
Een derde sc.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je open
Nee, zijn liedjes worden ook in het Engels gecovered.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?
Ja, ik las maandelijkse dingen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...
En ik heb alleen Zon en Maan verwisseld.
en las jij toevallig maandelijkse dingen dan?
Komt oa voorbijquote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.
quote:
Nee hoor..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De overheden en het gesticht zijn daar nog niet over uit
Daar is niks mee....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een derde sc.Dan gaat mijn postaantal dadelijk weer te snel omhoog.
Goh, dat gebeurde me ineens ook toen ik R49 ontdektequote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een derde sc.Dan gaat mijn postaantal dadelijk weer te snel omhoog.
Tja, vrouwen... Maandelijkse dingen .... 1 en 1 enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las maandelijkse dingen.![]()
En de vorige TT had ik niet op gelet eigenlijk.
Ben jij er ook 1. Gezellie.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is niks mee....
'Zei spezza de spamhoer'
Dat had ik met de uto sc. Ik ging hard man. Ik sta gewoon binnen een jaar in de top 500.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurde me ineens ook toen ik R49 ontdekte![]()
In het R49 topicquote:
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Maandelijkse dingen .... 1 en 1 enzo
Het was ook heul niet de bedoeling dat ik de lapo had. Per ongeluk ging het, ik zeg het jequote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las maandelijkse dingen.![]()
En de vorige TT had ik niet op gelet eigenlijk.
Ik las het ook verkeerd, zal het uur van de dag wel zijn....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.![]()
Ik lees wel vaker dingen anders, als er 1 letter anders staat.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In het R49 topic
Toen ik na drie jaar absentie van fok terug kwam stond mijn daggemiddelde op 11... Nu na 1 jaar R49 op 17
Ja ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het was ook heul niet de bedoeling dat ik de lapo had. Per ongeluk ging het, ik zeg het je![]()
[ afbeelding ]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het ook verkeerd, zal het uur van de dag wel zijn....
Er is een leuk voorbeeldje daarvan. eerste en laatste letter van alle woorden uit de zin hetzelfde, de rest door elkaar gehusseld. En toch kan je het lezen alsof het er normaal staat. Mind works in mysterious waysquote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.![]()
Ik lees wel vaker dingen anders, als er 1 letter anders staat.
"Iets" met wodka...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.![]()
Ha, Koen!quote:
mmmmmmmmm tall black russianquote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.![]()
Die dingen ken ik en ken ik ook lezen. Zonder problemen. Heel bizar.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is een leuk voorbeeldje daarvan. eerste en laatste letter van alle woorden uit de zin hetzelfde, de rest door elkaar gehusseld. En toch kan je het lezen alsof het er normaal staat. Mind works in mysterious ways
Ja, ik post hier alvast voor als ik over een paar jaar officieel mag toetreden...quote:
Ja, die twee topics kunnen straks wel gefuseerd wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik R'49 binnenkwam
Radio49 legt sinds kort ook huisbezoeken af hequote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik R'49 binnenkwam
* Choco vind dat een goed planquote:Op maandag 30 maart 2015 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 houdt wijselijk zijn mond maar
quote:
quote:2 delen Wodka
1 deel Kahlua
Cola
IJsblokjes
Bereidingswijze
Neem een gekoeld shortdrinkglas.
Doe de ijsblokjes erin
Voeg de wodka en de likeur toe
Roer het kort door elkaar
* knokkels vindt dat ook wel. Gevoelens van importantie overspoelen mij ineensquote:Op maandag 30 maart 2015 02:19 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt het een goed plan om in de derde persoon te praten
Kahlua is koffielikeur.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van Kahlua gehoord, de rest wel, maar met sap is ook lekker.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die twee topics kunnen straks wel gefuseerd worden
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:21 schreef knokkels het volgende:
Wij, Knokkels van Radio49, DJ, dorpsgek, enz, enz, enz
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kahlua is koffielikeur.
Black Russian smaakt een beetje naar koffie/chocola
Alleen er zit iets meer alcohol in dan je standaard koffie/chocolademelk
: 7quote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is van de whiskey... Liefst met goed sigaartje...
* Spezza19 weet de combinatie voor de sigarensmiley niet
Ik heb zelfs een bijpassende narrenmuts met belletjes <<quote:
best wel aardigquote:
Ik gaf laatst iemand een rode kaart.. Maar nu weet ik niet meer hoe ik dat deedquote:
koffiequote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je zegt chocola, dus lekker maar dan ook weer koffie en dat vind ik niet lekker, dus is het nu meer chocola of koffie????
Komt door die vervelende zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel aardig
Weekend te snel voorbij weer
Met jou?
heeft meer weg van chocoladequote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je zegt chocola, dus lekker maar dan ook weer koffie en dat vind ik niet lekker, dus is het nu meer chocola of koffie????
Ik ben ook serieus nog niet moequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gaf laatst iemand een rode kaart.. Maar nu weet ik niet meer hoe ik dat deed![]()
Ja, alleen weet ik écht niet meer hoe ik dat deedquote:
Goed zo en ja gaat snel zo'n weekend.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel aardig
Weekend te snel voorbij weer
Met jou?
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat moest ook...
Nu de Lewinsky smiley nog
Oh, dan ga je er weer uit?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig al wel op bed
Kan spontaan opeens over zijn
Nee, ik bedacht me ineens dat het ook een sigaar kon zijn en dat er misschien wel een heel andere smiley is waar ik dan niets van wist.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het ging toch over drank en lange zwarte russen. En nu weer koffiesc.
![]()
nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel watquote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo en ja gaat snel zo'n weekend.
Met mij ook alles wel aardig. Goed gaat hem nog niet worden, gebeurt teveel voor momenteel in real life.
Ahw, poesies.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een lange zwarte rus voor ChocoFan
Google zegt neequote:Op maandag 30 maart 2015 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou die er zijn? Op fok volgens mij niet.
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel wat
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Google zegt nee
Dat is toch heel wat, als Google nee zegt
[..]
Google zegt nee
Wat dat betreft is Google net een vrouwquote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Google die nee zegt, dat is wel bijzonder, google weet bijna alles.
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik heb het een keer gekregen van een barman die net uit Vegas terug was gekomen, een dag daarvoor stapte ie het vliegtuig in![]()
![]()
Voor heel weinig best veel Black Russians gehad. En toen kwam zijn baas roet in het eten gooien, door de juiste prijzen door te geven.
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt meequote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.
[..]
Google zegt nee
Zeg je net tegen die ene waarbij het andersom is.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Google net een vrouw
* Spezza19 duikt
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?
Mja, die Monica is best leuk... Ik zou 'r ook gedaan hebbenquote:
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt mee
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 ook niet... Maar ik ga maar een poging wagen
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.
Thuis maken is goedkoper... Dan hoef je er geen winstmarge over te rekenen. En afschrijvingen van de glazen enzo
Maar ik begon met 2 euroEindigde met 8.
Maar dat was meteen wel de duurste ever hoor. Volgens mij iets van 3-5 euro
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.
Zal vast binnenkort weer komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20
Zekerquote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.
En tussen de 3 en 5 valt nog mee dan.
Oh, ja ik miste een en ander, ik was de poezen verzorgen, nu heb ik eindelijk rust.quote:
Dank je en slaap lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gnah!quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Koen66 het volgende:
Zouden af en toe een mega SC moeten hebben, alles door elkaar
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gnah!
Ja, ga ik ook maar eens doen
Slaap lekker Spezz
Eigenlijk wel, is nog vroeg man.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eigenlijk is het gewoon pas half 2 geweest.
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koenquote:
Je biologische klok merkt niks van dat uur.quote:
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koen![]()
Was gezellig
* knokkels pakt zijn fake id weer op en doet hem terug zijn portemonnee
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je biologische klok merkt niks van dat uur.
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topicquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.![]()
![]()
Als het langzaam gaat wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Wat dacht je van de mijne, ik ben gewoon een nachtmens.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
Mijn biologische klok kan dit niet handelenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige makenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.
Leuk toch en meteen een goede TT.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja die vervelende maandelijkse dingen hequote:
Je komt er nooit meer vanaf.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja, teveel switchen is soms verwarrend zeker voor oudere mensen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige maken
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mijne, ik ben gewoon een nachtmens.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die vervelende maandelijkse dingen he
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, teveel switchen is soms verwarrend zeker voor oudere mensen.
quote:
Als de goede mensen aanwezig zijn wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige maken
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,
Ik leef toch nog en ik ben het al mijn hele leven. Ik slaap nooit voor 3 uur, vaak zelfs pas later 5 uur is ook niks. Als ik niet online wakker lijk te zijn, ben ik toch wakker.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.
Oh joh, dat is zo voorbij, die 2 jaar. En volgens mij mag iedereen hier komen hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik nog 2 jaar zou moeten wachten voordat ik hier officieel in zou mogen posten
Ja, ik kom in Radio 49, maar ook wel in Gutter FM en dat matched wat minder tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als de goede mensen aanwezig zijn wel.
Gewoon van tijd tot tijd je Circadian rhytm resettenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.
Gewoon je 65+ plus pas laten zien en ze vergeven het jequote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh joh, dat is zo voorbij, die 2 jaar. En volgens mij mag iedereen hier komen hoor.![]()
Van mij in ieder geval wel.
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef toch nog en ik ben het al mijn hele leven. Ik slaap nooit voor 3 uur, vaak zelfs pas later 5 uur is ook niks. Als ik niet online wakker lijk te zijn, ben ik toch wakker.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ok, nog eentje voor het slapen gaan en om mensen met een glimlach de dag af te laten sluiten...
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
Deed ik ook niet toen mijn kinderen klein waren 's nachts wakker, even kort slapen, dan kinderen naar school brengen en daarna nog een uurtje liggen en om 12 uur weer voor de lunch zorgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.
En als ik lang wil opblijven, dan wil ik dat gewoon.
Mijn feestje! En ik blijf wakker als ik dat wilquote:Op maandag 30 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.
En als ik lang wil opblijven, dan wil ik dat gewoon.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ok, nog eentje voor het slapen gaan en om mensen met een glimlach de dag af te laten sluiten...
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
De laatste tijd gaat het eindelijk weer beter, ik kan soms weer wat langer slapen, wel tussendoor een aantal keer wakker, maar blijven liggen gaat weer wat beter.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon van tijd tot tijd je Circadian rhytm resetten
Die zag ik van de week en ik vind hem leuk.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus nietquote:Op maandag 30 maart 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het eindelijk weer beter, ik kan soms weer wat langer slapen, wel tussendoor een aantal keer wakker, maar blijven liggen gaat weer wat beter.
Oh ja en ik was gestopt met medicijnen waarvan je ook in slaap valt en langer slaapt, dus dat was behoorlijk pittig in het begin toen ik zonder moest slapen. Maanden lang maar een paar uur per nacht/dag.En gewoon niet verder kunnen slapen.
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 30 maart 2015 02:50 schreef Spezza19 het volgende:
Tips voor beter slapen: niks meer eten na 8 uur. Ben daar twee weken geleden mee begonnen, val nu vrij snel in slaap (bleef voorheen rustig 2 uur wakker) en slaap aan 1 stuk door
En jij ook je nest in.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus niet
ja mamquote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook je nest in.![]()
En het gaat al beter, nu vind ik het gewoon gezellig en heb ik geen zin om al te gaan. En ben nog aan het gamen. Ja dat ook nog steeds.![]()
Deed ik ook...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zit
Toevallig laatst een foto geüploadquote:Op maandag 30 maart 2015 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu wil ik weer weten wat voor kat, maar dat laat je me een volgende keer maar weten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht we rammen dit topic nog even volquote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga jullie gewoon niet meer quoten, hup hup, slapen nu.![]()
Ja, katten:quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is ie stoned ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Ahw. Wat een liefie.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Dan moeten we nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, katten:
[ afbeelding ]Ahw. En dat heb je dan helaas. Ik heb er ook al een paar verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Die van mij staan ergens anders hier in de 40+, ik zal ff zoeken.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is ie stoned ofzo?
Zeker te veel aan de Catnip gezeten
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rode tijger in de sneeuw
Rood.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rode tijger in de sneeuw
Afgelopen nacht... ik lag half in coma...quote:
Snel doorposten... Kunnen we snel slapenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel even doorgaan.![]()
Slapen wordt het dan niet.
Ahh, zo lag Vixen ook altijd als ik thuis kwam van werk. En ik mocht er niet langs tot ik hem minimaal 5 minuten lang op zijn buik had gekroeldquote:
1 van mij die wil dan aandacht en gister tikte die mijn neus aan tot ik hem aaide.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Afgelopen nacht... ik lag half in coma...
Ineens: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr miauw miauwwwwwwwwwwwww...
*kopjes geven aan mijn arm... en toen had ik mijn hand ineens op mijn gezicht.![]()
Dat beest heeft best kracht
Moet geen probleem zijn voor mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel doorposten... Kunnen we snel slapen
Dat koppiequote:
Of armen buitenboord, en dat ie dan gaat boksenquote:Op maandag 30 maart 2015 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1 van mij die wil dan aandacht en gister tikte die mijn neus aan tot ik hem aaide.![]()
Halverwege, gaat snel dan ineens.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat koppie
Zij is echt een schatje...
Vorige maand alweer 7 geworden
Bijten in je wenkbrauw als je ligt te slapen, dat doet een andere kat hier bij mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of armen buitenboord, en dat ie dan gaat boksen![]()
![]()
Echt, ik heb een vreemde kat
Mobiel fokken vind ik kut en doe ik het liefst zo min mogelijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier ook niet, als is mobiel wat langzamer
Aaaahhhhwww.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:04 schreef Spezza19 het volgende:
Konden ze maar voor altijd kitten zijn
[ afbeelding ]
Tja mijn iMac in bed zetten wordt lastigquote:Op maandag 30 maart 2015 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mobiel fokken vind ik kut en doe ik het liefst zo min mogelijk.
We zitten stiekem hier...quote:Op maandag 30 maart 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat die heren al naar bed waren.....
Awwwwwquote:Op maandag 30 maart 2015 03:04 schreef Spezza19 het volgende:
Konden ze maar voor altijd kitten zijn
[ afbeelding ]
Ze doen een chufi, ze zeggen dat ze gaan en blijven vervolgens.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat die heren al naar bed waren.....
Ja idd... Stomme gele ogenquote:Op maandag 30 maart 2015 03:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awwwww
Ik had vroeger een blauwe Rus.. compleet met antracietkleur, en blauwe oogjes![]()
Tot zijn ogen verkleurden
Dat heeft chufi van mijquote:Op maandag 30 maart 2015 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze doen een chufi, ze zeggen dat ze gaan en blijven vervolgens.
In mijn familie heet zoiets het "Lonten-kwartiertje"quote:Op maandag 30 maart 2015 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze doen een chufi, ze zeggen dat ze gaan en blijven vervolgens.
Ook mooi, maar toch wel heel jammerquote:
Ja ja. Nou vooruit dan. Doeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:08 schreef Spezza19 het volgende:
Goed. Nu echt weg... Ogen willen niet meer
quote:
Die gast is vaag.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog even die afluisteren, omdat die al een week in mijn kop zit
Echt zo geniaal gedaanquote:
Jaja, ik geloof het niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:08 schreef Spezza19 het volgende:
Goed. Nu echt weg... Ogen willen niet meer
quote:
Ik ga het niet klikken, dadelijk zit het in mijn hoofd.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het niet klikken, dadelijk zit het in mijn hoofd.
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het niet klikken, dadelijk zit het in mijn hoofd.
Ik vind Eat It wel cool.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor later dan?![]()
Goede parodie op Royals
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, ik doe het niet, ik ga ze niet klikken.![]()
Hij heeft nog zoveel meer geniaalsquote:
Does Humor belong To Music? (Frank Zappa) Ja dus, in muziek mag zeker humor zitten.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij heeft nog zoveel meer geniaals
Ik ben wel van de novelty muziekjes![]()
Richard Cheese, ook erg leuk
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Does Humor belong To Music? (Frank Zappa) Ja dus, in muziek mag zeker humor zitten.
Ik ga dat niet aanklikken hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Case & Point![]()
Ik viel van mijn stoel af toen ik deze voor het eerst hoorde
Je wacht tot morgen, of slaat het stiekem op om straks te kijken?quote:
Dubliners zijn leuk.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Case & Point![]()
Ik viel van mijn stoel af toen ik deze voor het eerst hoorde
quote:
Neuh, ik wil het gewoon niet aanklikken en oh ja ik ging de walking dead zoeken en kijken als ie er al was.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je wacht tot morgen, of slaat het stiekem op om straks te kijken?
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even die Martian Hop luisteren Radio49 staat op pauze nu.....
Dat lijken wel de neefjes van de Smurfen, maar dit is wel leuker...
Inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2015 03:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar wat is muziek nou zonder humor? Ik hoor soms gewoon mooie zinnen in liedjes, waar ik om moet lachen. Dus kwaad kan het zeker niet.
Dan kan je in de tussentijd die clips bekijkenquote:Op maandag 30 maart 2015 03:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan hem nog niet vinden.![]()
Zal toch niet door de zomertijd komen. Fuck dadelijk moet ik nog een uur wachten.![]()
Pleur ik waarschijnlijk toch nog eerder in slaap.
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kan je in de tussentijd die clips bekijken![]()
Hmmm maar ik heb geen idee wanneer die nieuwe uitkomt, zal best wel met zomertijd te maken kunnen hebben
Okee, ik gok dat ik maar eens ga slapen![]()
Derde keer![]()
Trusten allen
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kan je in de tussentijd die clips bekijken![]()
Hmmm maar ik heb geen idee wanneer die nieuwe uitkomt, zal best wel met zomertijd te maken kunnen hebben
Okee, ik gok dat ik maar eens ga slapen![]()
Derde keer![]()
Trusten allen
Truste, slaap goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga ook afzwaaien hier.
Slaap lekker Mo. En eventuele andere wakkere mensen nog.
40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier...quote:Op maandag 30 maart 2015 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan dat topic niet meer vinden waar die foto's van mijn katten instaan.![]()
Vast morgen wel iemand anders die hier dan een link plaatst![]()
Wat een liefde op de vroege morgen...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef just me het volgende:
En dan krijg je een telefoontje op maandagochtend...
ik mis je.....
ik had me verslapen en mijn directeur belde me wakker
oeiquote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef just me het volgende:
En dan krijg je een telefoontje op maandagochtend...
ik mis je.....
ik had me verslapen en mijn directeur belde me wakker
en foeiquote:
Zeker.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet over een uur weg, misschien moet ik maar eens gaan douchen
Ik heb mijn ogen nog niet open maar doe maar 2 koffie danquote:Op maandag 30 maart 2015 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een liefde op de vroege morgen...
Maar voor de rest alles in orde? Hoeveel vingers steek ik op?
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen nog niet open maar doe maar 2 koffie dan
Wacht even, je bent nu net pas wakker?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen nog niet open maar doe maar 2 koffie dan
quote:
nee was maar 60 minuten te laat op mijn werk....quote:Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, je bent nu net pas wakker?
ontbijt zit er al in, dus half uur zou genoeg moeten zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Want je hebt een uur nodig, weten wij inmiddels...
maar bedankt voor de koffiequote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor alle gezindten...
Edit: Jij hebt geëdit...![]()
Sta jij nog steeds op nul notes?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ontbijt zit er al in, dus half uur zou genoeg moeten zijn
En vervolgens heb je de verkeerde post geëdit, zie ik nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:07 schreef just me het volgende:
ik had mijn eigen post 2x neergezet, dat is alles
ben bang dat dat vandaag ook niet meer gaat lukken... kon gewoon niet slapen vannacht, draaien, woelen, ik heb het nog 5 uur zien worden op de klokquote:Op maandag 30 maart 2015 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vervolgens heb je de verkeerde post geëdit, zie ik nu.
Je bent inderdaad nog niet wakker...
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet over een uur weg, misschien moet ik maar eens gaan douchen
hoeveel heb je er? Net zoveel als de ijsjes? Ik heb nog voor 3 jaar voorraad staan volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalen
4 setjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoeveel heb je er? Net zoveel als de ijsjes? Ik heb nog voor 3 jaar voorraad staan volgens mij
De douchegel kan ik wel gebruiken maar de shampoo gebruik ik nietquote:
O dat kan ook nog, als je DDM niet kunt lokken kan het naar je dochter.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
4 setjes
[..]
De douchegel kan ik wel gebruiken maar de shampoo gebruik ik niet
Maar misschien neem ik ze wel mee naar Spanje
Leuk hè, die zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
ben bang dat dat vandaag ook niet meer gaat lukken... kon gewoon niet slapen vannacht, draaien, woelen, ik heb het nog 5 uur zien worden op de klok
Wist niet dat jij doof was...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalen
oh, het was een lokpoging...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat kan ook nog, als je DDM niet kunt lokken kan het naar je dochter.
Het is Sjoefquote:
Heb ik iets verkeerds gezegd Sjoef? Je bent toch de hosselaar hier?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking, want jij doucht nauwelijks ....
En de niet altijd begrijpende (of niet willen begrijpen, dat kan ook nog)...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd Sjoef? Je bent toch de hosselaar hier?
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de niet altijd begrijpende (of niet willen begrijpen, dat kan ook nog)...
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de niet altijd begrijpende (of niet willen begrijpen, dat kan ook nog)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |