quote:
nee was maar 60 minuten te laat op mijn werk....quote:Op maandag 30 maart 2015 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, je bent nu net pas wakker?
ontbijt zit er al in, dus half uur zou genoeg moeten zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Want je hebt een uur nodig, weten wij inmiddels...
maar bedankt voor de koffiequote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor alle gezindten...
Edit: Jij hebt geëdit...![]()
Sta jij nog steeds op nul notes?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ontbijt zit er al in, dus half uur zou genoeg moeten zijn
En vervolgens heb je de verkeerde post geëdit, zie ik nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:07 schreef just me het volgende:
ik had mijn eigen post 2x neergezet, dat is alles
ben bang dat dat vandaag ook niet meer gaat lukken... kon gewoon niet slapen vannacht, draaien, woelen, ik heb het nog 5 uur zien worden op de klokquote:Op maandag 30 maart 2015 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vervolgens heb je de verkeerde post geëdit, zie ik nu.
Je bent inderdaad nog niet wakker...
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet over een uur weg, misschien moet ik maar eens gaan douchen
hoeveel heb je er? Net zoveel als de ijsjes? Ik heb nog voor 3 jaar voorraad staan volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalen
4 setjesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoeveel heb je er? Net zoveel als de ijsjes? Ik heb nog voor 3 jaar voorraad staan volgens mij
De douchegel kan ik wel gebruiken maar de shampoo gebruik ik nietquote:
O dat kan ook nog, als je DDM niet kunt lokken kan het naar je dochter.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
4 setjes
[..]
De douchegel kan ik wel gebruiken maar de shampoo gebruik ik niet
Maar misschien neem ik ze wel mee naar Spanje
Leuk hè, die zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
ben bang dat dat vandaag ook niet meer gaat lukken... kon gewoon niet slapen vannacht, draaien, woelen, ik heb het nog 5 uur zien worden op de klok
Wist niet dat jij doof was...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kan bij mij een Dove verwenpakket ophalen
oh, het was een lokpoging...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat kan ook nog, als je DDM niet kunt lokken kan het naar je dochter.
Het is Sjoefquote:
Heb ik iets verkeerds gezegd Sjoef? Je bent toch de hosselaar hier?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt niet in aanmerking, want jij doucht nauwelijks ....
En de niet altijd begrijpende (of niet willen begrijpen, dat kan ook nog)...quote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd Sjoef? Je bent toch de hosselaar hier?
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de niet altijd begrijpende (of niet willen begrijpen, dat kan ook nog)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |