mmmmmmmmm tall black russianquote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.![]()
Die dingen ken ik en ken ik ook lezen. Zonder problemen. Heel bizar.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er is een leuk voorbeeldje daarvan. eerste en laatste letter van alle woorden uit de zin hetzelfde, de rest door elkaar gehusseld. En toch kan je het lezen alsof het er normaal staat. Mind works in mysterious ways
Ja, ik post hier alvast voor als ik over een paar jaar officieel mag toetreden...quote:
Ja, die twee topics kunnen straks wel gefuseerd wordenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik R'49 binnenkwam
Radio49 legt sinds kort ook huisbezoeken af hequote:Op maandag 30 maart 2015 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik R'49 binnenkwam
* Choco vind dat een goed planquote:Op maandag 30 maart 2015 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 houdt wijselijk zijn mond maar
quote:
quote:2 delen Wodka
1 deel Kahlua
Cola
IJsblokjes
Bereidingswijze
Neem een gekoeld shortdrinkglas.
Doe de ijsblokjes erin
Voeg de wodka en de likeur toe
Roer het kort door elkaar
* knokkels vindt dat ook wel. Gevoelens van importantie overspoelen mij ineensquote:Op maandag 30 maart 2015 02:19 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 vindt het een goed plan om in de derde persoon te praten
Kahlua is koffielikeur.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van Kahlua gehoord, de rest wel, maar met sap is ook lekker.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, die twee topics kunnen straks wel gefuseerd worden
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:21 schreef knokkels het volgende:
Wij, Knokkels van Radio49, DJ, dorpsgek, enz, enz, enz
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kahlua is koffielikeur.
Black Russian smaakt een beetje naar koffie/chocola
Alleen er zit iets meer alcohol in dan je standaard koffie/chocolademelk
: 7quote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is van de whiskey... Liefst met goed sigaartje...
* Spezza19 weet de combinatie voor de sigarensmiley niet
Ik heb zelfs een bijpassende narrenmuts met belletjes <<quote:
best wel aardigquote:
Ik gaf laatst iemand een rode kaart.. Maar nu weet ik niet meer hoe ik dat deedquote:
koffiequote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je zegt chocola, dus lekker maar dan ook weer koffie en dat vind ik niet lekker, dus is het nu meer chocola of koffie????
Komt door die vervelende zomertijdquote:Op maandag 30 maart 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel aardig
Weekend te snel voorbij weer
Met jou?
heeft meer weg van chocoladequote:Op maandag 30 maart 2015 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je zegt chocola, dus lekker maar dan ook weer koffie en dat vind ik niet lekker, dus is het nu meer chocola of koffie????
Ik ben ook serieus nog niet moequote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gaf laatst iemand een rode kaart.. Maar nu weet ik niet meer hoe ik dat deed![]()
Ja, alleen weet ik écht niet meer hoe ik dat deedquote:
Goed zo en ja gaat snel zo'n weekend.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best wel aardig
Weekend te snel voorbij weer
Met jou?
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat moest ook...
Nu de Lewinsky smiley nog
Oh, dan ga je er weer uit?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig al wel op bed
Kan spontaan opeens over zijn
Nee, ik bedacht me ineens dat het ook een sigaar kon zijn en dat er misschien wel een heel andere smiley is waar ik dan niets van wist.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het ging toch over drank en lange zwarte russen. En nu weer koffiesc.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |