Die ken ik ook en had ik ook al door.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel - Mrs Robinson
Maar... Maar....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niet zo leuk, die jacques.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom die TT?
Edit, ik las verkeerd.Trapte er dus in.
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaapt standaard het topic openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Kan en mag je veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die stond er al....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.quote:
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.
Een derde sc.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je open
Nee, zijn liedjes worden ook in het Engels gecovered.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?
Ja, ik las maandelijkse dingen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...
En ik heb alleen Zon en Maan verwisseld.
en las jij toevallig maandelijkse dingen dan?
Komt oa voorbijquote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.
quote:
Nee hoor..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De overheden en het gesticht zijn daar nog niet over uit
Daar is niks mee....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een derde sc.Dan gaat mijn postaantal dadelijk weer te snel omhoog.
Goh, dat gebeurde me ineens ook toen ik R49 ontdektequote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een derde sc.Dan gaat mijn postaantal dadelijk weer te snel omhoog.
Tja, vrouwen... Maandelijkse dingen .... 1 en 1 enzoquote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las maandelijkse dingen.![]()
En de vorige TT had ik niet op gelet eigenlijk.
Ben jij er ook 1. Gezellie.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is niks mee....
'Zei spezza de spamhoer'
Dat had ik met de uto sc. Ik ging hard man. Ik sta gewoon binnen een jaar in de top 500.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goh, dat gebeurde me ineens ook toen ik R49 ontdekte![]()
In het R49 topicquote:
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Maandelijkse dingen .... 1 en 1 enzo
Het was ook heul niet de bedoeling dat ik de lapo had. Per ongeluk ging het, ik zeg het jequote:Op maandag 30 maart 2015 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik las maandelijkse dingen.![]()
En de vorige TT had ik niet op gelet eigenlijk.
Ik las het ook verkeerd, zal het uur van de dag wel zijn....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.![]()
Ik lees wel vaker dingen anders, als er 1 letter anders staat.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In het R49 topic
Toen ik na drie jaar absentie van fok terug kwam stond mijn daggemiddelde op 11... Nu na 1 jaar R49 op 17
Ja ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het was ook heul niet de bedoeling dat ik de lapo had. Per ongeluk ging het, ik zeg het je![]()
[ afbeelding ]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las het ook verkeerd, zal het uur van de dag wel zijn....
Er is een leuk voorbeeldje daarvan. eerste en laatste letter van alle woorden uit de zin hetzelfde, de rest door elkaar gehusseld. En toch kan je het lezen alsof het er normaal staat. Mind works in mysterious waysquote:Op maandag 30 maart 2015 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel daardoor komen. Bizar hoe dat werkt dan.![]()
Ik lees wel vaker dingen anders, als er 1 letter anders staat.
"Iets" met wodka...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook. En ik heb iets met wodka op, dat helpt ook.![]()
Ha, Koen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |