Die ken ik ook en had ik ook al door.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Paul Simon & Art Garfunkel - Mrs Robinson
Maar... Maar....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik niet zo leuk, die jacques.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom die TT?
Edit, ik las verkeerd.Trapte er dus in.
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die gaapt standaard het topic openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Kan en mag je veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:03 schreef knokkels het volgende:
Wacht, wat... Ik heb alleen maar geopend, weiter nix...
Hoe komt die blonde in mijn eerste post
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je openquote:Op maandag 30 maart 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die stond er al....quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.quote:
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, is ook meer iets voor oude mannen zoals ik.
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn of is het wel goed, ik snap het niet meer nu.![]()
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar is niet alleen Jacques hoor. Ook andere artiesten die door hem zijn beïnvloed en dergelijke.
Een derde sc.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon vaker langskomen/luissteren. Er gaat een wereld voor je open
Nee, zijn liedjes worden ook in het Engels gecovered.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik ken hem wel, is toch in het Frans ook?
Ja, ik las maandelijkse dingen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
het was zondagelijkse dingen enzo weet je wel...
En ik heb alleen Zon en Maan verwisseld.
en las jij toevallig maandelijkse dingen dan?
Komt oa voorbijquote:Op maandag 30 maart 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld Marc Almond heeft een heel album > Jacques en dat is erg goed.
quote:
Nee hoor..quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De overheden en het gesticht zijn daar nog niet over uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |