Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus nietquote:Op maandag 30 maart 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het eindelijk weer beter, ik kan soms weer wat langer slapen, wel tussendoor een aantal keer wakker, maar blijven liggen gaat weer wat beter.
Oh ja en ik was gestopt met medicijnen waarvan je ook in slaap valt en langer slaapt, dus dat was behoorlijk pittig in het begin toen ik zonder moest slapen. Maanden lang maar een paar uur per nacht/dag.En gewoon niet verder kunnen slapen.
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 30 maart 2015 02:50 schreef Spezza19 het volgende:
Tips voor beter slapen: niks meer eten na 8 uur. Ben daar twee weken geleden mee begonnen, val nu vrij snel in slaap (bleef voorheen rustig 2 uur wakker) en slaap aan 1 stuk door
En jij ook je nest in.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus niet
ja mamquote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook je nest in.![]()
En het gaat al beter, nu vind ik het gewoon gezellig en heb ik geen zin om al te gaan. En ben nog aan het gamen. Ja dat ook nog steeds.![]()
Deed ik ook...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zit
Toevallig laatst een foto geüploadquote:Op maandag 30 maart 2015 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu wil ik weer weten wat voor kat, maar dat laat je me een volgende keer maar weten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht we rammen dit topic nog even volquote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga jullie gewoon niet meer quoten, hup hup, slapen nu.![]()
Ja, katten:quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is ie stoned ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Ahw. Wat een liefie.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Dan moeten we nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, katten:
[ afbeelding ]Ahw. En dat heb je dan helaas. Ik heb er ook al een paar verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Die van mij staan ergens anders hier in de 40+, ik zal ff zoeken.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is ie stoned ofzo?
Zeker te veel aan de Catnip gezeten
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rode tijger in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |