nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel watquote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo en ja gaat snel zo'n weekend.
Met mij ook alles wel aardig. Goed gaat hem nog niet worden, gebeurt teveel voor momenteel in real life.
Ahw, poesies.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een lange zwarte rus voor ChocoFan
Google zegt neequote:Op maandag 30 maart 2015 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou die er zijn? Op fok volgens mij niet.
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel wat
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Google zegt nee
Dat is toch heel wat, als Google nee zegt
[..]
Google zegt nee
Wat dat betreft is Google net een vrouwquote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Google die nee zegt, dat is wel bijzonder, google weet bijna alles.
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik heb het een keer gekregen van een barman die net uit Vegas terug was gekomen, een dag daarvoor stapte ie het vliegtuig in![]()
![]()
Voor heel weinig best veel Black Russians gehad. En toen kwam zijn baas roet in het eten gooien, door de juiste prijzen door te geven.
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt meequote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.
[..]
Google zegt nee
Zeg je net tegen die ene waarbij het andersom is.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Google net een vrouw
* Spezza19 duikt
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?
Mja, die Monica is best leuk... Ik zou 'r ook gedaan hebbenquote:
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt mee
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 ook niet... Maar ik ga maar een poging wagen
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.
Thuis maken is goedkoper... Dan hoef je er geen winstmarge over te rekenen. En afschrijvingen van de glazen enzo
Maar ik begon met 2 euroEindigde met 8.
Maar dat was meteen wel de duurste ever hoor. Volgens mij iets van 3-5 euro
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.
Zal vast binnenkort weer komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20
Zekerquote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.
En tussen de 3 en 5 valt nog mee dan.
Oh, ja ik miste een en ander, ik was de poezen verzorgen, nu heb ik eindelijk rust.quote:
Dank je en slaap lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gnah!quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Koen66 het volgende:
Zouden af en toe een mega SC moeten hebben, alles door elkaar
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gnah!
Ja, ga ik ook maar eens doen
Slaap lekker Spezz
Eigenlijk wel, is nog vroeg man.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eigenlijk is het gewoon pas half 2 geweest.
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koenquote:
Je biologische klok merkt niks van dat uur.quote:
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koen![]()
Was gezellig
* knokkels pakt zijn fake id weer op en doet hem terug zijn portemonnee
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je biologische klok merkt niks van dat uur.
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topicquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.![]()
![]()
Als het langzaam gaat wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Wat dacht je van de mijne, ik ben gewoon een nachtmens.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
Mijn biologische klok kan dit niet handelenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige makenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.
Leuk toch en meteen een goede TT.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja die vervelende maandelijkse dingen hequote:
Je komt er nooit meer vanaf.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja, teveel switchen is soms verwarrend zeker voor oudere mensen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige maken
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mijne, ik ben gewoon een nachtmens.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die vervelende maandelijkse dingen he
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, teveel switchen is soms verwarrend zeker voor oudere mensen.
quote:
Als de goede mensen aanwezig zijn wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige maken
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,
Ik leef toch nog en ik ben het al mijn hele leven. Ik slaap nooit voor 3 uur, vaak zelfs pas later 5 uur is ook niks. Als ik niet online wakker lijk te zijn, ben ik toch wakker.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.
Oh joh, dat is zo voorbij, die 2 jaar. En volgens mij mag iedereen hier komen hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik nog 2 jaar zou moeten wachten voordat ik hier officieel in zou mogen posten
Ja, ik kom in Radio 49, maar ook wel in Gutter FM en dat matched wat minder tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als de goede mensen aanwezig zijn wel.
Gewoon van tijd tot tijd je Circadian rhytm resettenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar schijnt niet goed te zijn voor je.
Gewoon je 65+ plus pas laten zien en ze vergeven het jequote:Op maandag 30 maart 2015 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik roep rustig dingen in de verkeerde SC soms,
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh joh, dat is zo voorbij, die 2 jaar. En volgens mij mag iedereen hier komen hoor.![]()
Van mij in ieder geval wel.
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik leef toch nog en ik ben het al mijn hele leven. Ik slaap nooit voor 3 uur, vaak zelfs pas later 5 uur is ook niks. Als ik niet online wakker lijk te zijn, ben ik toch wakker.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ok, nog eentje voor het slapen gaan en om mensen met een glimlach de dag af te laten sluiten...
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
Deed ik ook niet toen mijn kinderen klein waren 's nachts wakker, even kort slapen, dan kinderen naar school brengen en daarna nog een uurtje liggen en om 12 uur weer voor de lunch zorgen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.
En als ik lang wil opblijven, dan wil ik dat gewoon.
Mijn feestje! En ik blijf wakker als ik dat wilquote:Op maandag 30 maart 2015 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Dat andere, pfff, 1 uur was toch altijd wel een tijd dat ik ging, ook toen mijn kids klein waren. En nu dat ze groot zijn weer alleen meer omdat ze nu ook tot laat opblijven en ik gewoon nog ff tijd voor mezelf wil hier. Gelukkig hebben ze steeds meer een eigen leven en ik dus meer tijd voor mezelf.
En als ik lang wil opblijven, dan wil ik dat gewoon.
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ok, nog eentje voor het slapen gaan en om mensen met een glimlach de dag af te laten sluiten...
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
De laatste tijd gaat het eindelijk weer beter, ik kan soms weer wat langer slapen, wel tussendoor een aantal keer wakker, maar blijven liggen gaat weer wat beter.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon van tijd tot tijd je Circadian rhytm resetten
Die zag ik van de week en ik vind hem leuk.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:48 schreef Spezza19 het volgende:
Deze blijft leuk vind ik
[ afbeelding ]
Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus nietquote:Op maandag 30 maart 2015 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het eindelijk weer beter, ik kan soms weer wat langer slapen, wel tussendoor een aantal keer wakker, maar blijven liggen gaat weer wat beter.
Oh ja en ik was gestopt met medicijnen waarvan je ook in slaap valt en langer slaapt, dus dat was behoorlijk pittig in het begin toen ik zonder moest slapen. Maanden lang maar een paar uur per nacht/dag.En gewoon niet verder kunnen slapen.
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 30 maart 2015 02:50 schreef Spezza19 het volgende:
Tips voor beter slapen: niks meer eten na 8 uur. Ben daar twee weken geleden mee begonnen, val nu vrij snel in slaap (bleef voorheen rustig 2 uur wakker) en slaap aan 1 stuk door
En jij ook je nest in.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Valeriaan, melatonine... geen pammetjes want die geven je slaapcentrum zo'n rotschop dat je effectief bewusteloos bent. En dan slaap je dus niet
ja mamquote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook je nest in.![]()
En het gaat al beter, nu vind ik het gewoon gezellig en heb ik geen zin om al te gaan. En ben nog aan het gamen. Ja dat ook nog steeds.![]()
Deed ik ook...quote:Op maandag 30 maart 2015 02:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm maar ik eet alles wat los en vast zit
Toevallig laatst een foto geüploadquote:Op maandag 30 maart 2015 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu wil ik weer weten wat voor kat, maar dat laat je me een volgende keer maar weten dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht we rammen dit topic nog even volquote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga jullie gewoon niet meer quoten, hup hup, slapen nu.![]()
Ja, katten:quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Is ie stoned ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Ahw. Wat een liefie.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toevallig laatst een foto geüpload
[ afbeelding ]
Dan moeten we nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht we rammen dit topic nog even vol
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, katten:
[ afbeelding ]Ahw. En dat heb je dan helaas. Ik heb er ook al een paar verloren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar 108 te gaan
Die van mij staan ergens anders hier in de 40+, ik zal ff zoeken.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is ie stoned ofzo?
Zeker te veel aan de Catnip gezeten
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:58 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn rode tijger in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |