nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel watquote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo en ja gaat snel zo'n weekend.
Met mij ook alles wel aardig. Goed gaat hem nog niet worden, gebeurt teveel voor momenteel in real life.
Ahw, poesies.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een lange zwarte rus voor ChocoFan
Google zegt neequote:Op maandag 30 maart 2015 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou die er zijn? Op fok volgens mij niet.
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee goed noem ik het ook nog lang niet... Maar ben wat vrolijker dat vind ik al heel wat
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Google zegt nee
Dat is toch heel wat, als Google nee zegt
[..]
Google zegt nee
Wat dat betreft is Google net een vrouwquote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Google die nee zegt, dat is wel bijzonder, google weet bijna alles.
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?quote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik heb het een keer gekregen van een barman die net uit Vegas terug was gekomen, een dag daarvoor stapte ie het vliegtuig in![]()
![]()
Voor heel weinig best veel Black Russians gehad. En toen kwam zijn baas roet in het eten gooien, door de juiste prijzen door te geven.
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt meequote:Op maandag 30 maart 2015 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, vrolijker is vaak een begin. Vasthouden nu.
[..]
Google zegt nee
Zeg je net tegen die ene waarbij het andersom is.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Google net een vrouw
* Spezza19 duikt
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook jammer en is dat zo duur dan dat spul?
Mja, die Monica is best leuk... Ik zou 'r ook gedaan hebbenquote:
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe m'n best. Al werkt het weer nu niet echt mee
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 ook niet... Maar ik ga maar een poging wagen
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, cola, vodka, en kahlua. En ijs. En een longdrinkglas.
Thuis maken is goedkoper... Dan hoef je er geen winstmarge over te rekenen. En afschrijvingen van de glazen enzo
Maar ik begon met 2 euroEindigde met 8.
Maar dat was meteen wel de duurste ever hoor. Volgens mij iets van 3-5 euro
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20quote:Op maandag 30 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet het juist positief zien dit weer, de wind die alle shit wegblaast, ff buiten staan en het over je heen laten komen. Maar ja, dat ben ik. Ik hou wel van dit weer. Tenzij ik moet fietsen.
Zal vast binnenkort weer komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van een lente zonnetje, graad of 15-20
Zekerquote:Op maandag 30 maart 2015 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool, jammer dat die baas erbij kwam dan.
En tussen de 3 en 5 valt nog mee dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |