Dank je en slaap lekker.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gnah!quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, half 3 geweest
Nu echt maar slapen gaan
Truste voor straks iedereen
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:37 schreef Koen66 het volgende:
Zouden af en toe een mega SC moeten hebben, alles door elkaar
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gnah!
Ja, ga ik ook maar eens doen
Slaap lekker Spezz
Eigenlijk wel, is nog vroeg man.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eigenlijk is het gewoon pas half 2 geweest.
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koenquote:
Je biologische klok merkt niks van dat uur.quote:
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gebeurt nu toch al af en toe, samenkomen van mensen uit diverse SC's.
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slaap lekker ChocoFan ... En Mo, en Koen![]()
Was gezellig
* knokkels pakt zijn fake id weer op en doet hem terug zijn portemonnee
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je biologische klok merkt niks van dat uur.
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topicquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gezellie en die fake id wel bewaren, dan kan je nog eens terug komen.![]()
![]()
Als het langzaam gaat wel ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms zit ik in 4 langzame SCs tegelijk, zou dan best samen kunnen
Wat dacht je van de mijne, ik ben gewoon een nachtmens.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
Mijn biologische klok kan dit niet handelenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn biologische klok is sowieso al raar volgens mij.
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige makenquote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen kom je toch al her en der tegen.
Leuk toch en meteen een goede TT.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja die vervelende maandelijkse dingen hequote:
Je komt er nooit meer vanaf.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb mijn stempel nu al per ongeluk op 40+ gezet met het onbedoeld openen van een nieuw topic
Ja, teveel switchen is soms verwarrend zeker voor oudere mensen.quote:Op maandag 30 maart 2015 02:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo. Maar van een paar rustige kan je 1 gezellige maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |