#swektwitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
geen oog dicht gedaan ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad flink in de aap gelogeerd.
Snap niet dat Gridlok er niks van zegt.quote:
Hij tolereert dat van mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen oog dicht gedaan ook
[..]
Snap niet dat Gridlok er niks van zegt.
Dat ja, alleen dit is gemodquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij tolereert dat van mij.
Kijk dan
[ afbeelding ]
Ik ga echt stuk om die filmpjes... vooral als je ze ziet met 4 man om de beurt zo'n fat ass zombie dropkickenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ja, alleen dit is gemodhoe kk hard die zombies vliegen
Vond het exploren altijd we leuk aan dat spel, legendary weapon scoren ja togg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk om die filmpjes... vooral als je ze ziet met 4 man om de beurt zo'n fat ass zombie dropkicken
Maak screenshot en dump hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
IK HEB MIJN FOBO OPGEPIMPTNEEM ALLEMAAL EEN KIJKJE
Wat een generieke tekening.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
wacht... watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond het exploren altijd we leuk aan dat spel, legendary weapon scoren ja togg.
watquote:
geen foto's jammer weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ging kijken voor nipslips. Was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ohquote:
Wees blij dat het niet zo'n jong ventje was die LP's niet kent en hem zo dubbel vouwt ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
postbode is toch zo slim geweest om mijn selah sue lp niet door de brievenbus te proberen te frotten
niks te verbergenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je identiteit weggeven op internet
ja, in de mail stond dat het per brievenbuspost zou komen, dus een beetje ongerust was ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo'n jong ventje was die LP's niet kent en hem zo dubbel vouwt ofzo
hebben ook al op fok gestaanquote:
Jij misschien nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in de mail stond dat het per brievenbuspost zou komen, dus een beetje ongerust was ik wel
maar gelukkig vouw je een dubbel lp in verpakking ook niet heel makkelijk dubbel
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:12 schreef Cyberzone het volgende:
Ik heb zelfs een keer op FOK gestaan.denk ik....
![]()
5 á 6 jaar terug ofzo denk ik.quote:
ik ben dan ook geen stoere postbodequote:
Dan zal ik je vast wel eens gezien hebben.quote:
Ik wel, maar werk vanuit huis.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen stoere postbode
Aanbiedingen om gezellig samen te gaan shoppen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik poste een periode bijna elke maand wel in fototopic. Mooie tijden met veel aanbiedingen van vrouwen
Soms, en soms een potje monopoly of batikken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aanbiedingen om gezellig samen te gaan shoppen?
God wat een geluk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms, en soms een potje monopoly of batikken.
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik poste een periode bijna elke maand wel in fototopic. Mooie tijden met veel aanbiedingen van vrouwen
Schitterendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij tolereert dat van mij.
Kijk dan
[ afbeelding ]
yay, spelletjes spelen. Pieuw pieuw, fire in the hole, goalll, finish him ect ectquote:
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.
Oke! Welkomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik en bacon zijn vrienden
daarom post ik ook hier
hoi
Het is Bacon en ik. En tot nu toe vind ik je maar een kneus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik en bacon zijn vrienden
daarom post ik ook hier
hoi
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zeker tien jaar terug een keer monopoly gespeeld met de zoon van een miljonair. Die kerel ging helemaal wild man. Hij bood leningen aan voor woekerrentes. Startte bouwprojecten op, handelde in bouw percelen, betaalde steekpenningen aan de makers van Monopoly voor bestemmingsplanwijzigingen. Het liep zelfs zo gek dat ik vorig jaar pas m'n laatste termijn heb kunnen betalen voor de regeling die we getroffen hadden nadat hij de Kalverstraat + hotel van mij over kocht voor de helft van het geld wat ik er voor betaald had met het geld wat ik op de allereerste plaats van hem geleend had.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is Bacon en ik. En tot nu toe vind ik je maar een kneus.
Ik overdrijf echt niet, het spelletje duurde 5 minuten en hij speelde mij én m'n ouders bankroet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We kunnen even samen kijken naar je business plan.
Nee, ik geloof je ook zeker wel. Liegen op internet is echt not done.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik overdrijf echt niet, het spelletje duurde 5 minuten en hij speelde mij én m'n ouders bankroet.
dat lieg jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je ook zeker wel. Liegen op internet is echt not done.
Nooit.quote:
Hoeveel heb je er gepakt?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms. Vooral als ik Kalverstraat gelijk had.
naar horen zeggen in TC, heeft nutz er 2 gedaan.quote:
Verdommequote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Won vaak met monopoly of bedoel je dat niet?quote:
nee ik bedeol seksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Won vaak met monopoly of bedoel je dat niet?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee ik bedeol seks
ahaha piemsls
ktujes
penetraite
ahah ;p;p ;@:
quote:
Ja, dat wel...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
Mooi gevonden aantal. Je verraste mij gewoon een beetje
Ja. Zie TTquote:
ok laat maar, hoop dat ze je in elkaar trappen dan ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow
zulke details breng je gewoon niet naar buiten joh
hardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok laat maar, hoop dat ze je in elkaar trappen dan ;s
Doe je mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zodat je me kan vertroetelen zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dit je fantasie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zodat je me kan vertroetelen zeker
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig benquote:
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig ben
Ik heb de lijst. Zal ik je er op zetten?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja word altijd super hard als ik er over fantaseer de tyfus ingetrapt te worden door drie blanke racisten om vervolgens ongetwijfeld van een vrouw te horen te krijgen dat ik kleinzerig ben
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.quote:
je kent mij echtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ben ik gewoon in de avonduren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.
Alle vrouwen zijn w.d.b. hetzelfde. En zelf maar janken, dat is nog het fraaiste.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
MYMEMEM is vaak de gene die de kar trekt aangaande (doods)bedreigingen dus zou daar eens informeren.
wow echt alpha dit soort praatjesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn w.d.b. hetzelfde. En zelf maar janken, dat is nog het fraaiste.
Heb niet zoveel ervaring met vrouwen maar uitgaande van mijn moeder, idd... walgelijke gedrochtenquote:
Stop.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb niet zoveel ervaring met vrouwen maar uitgaande van mijn moeder, idd... walgelijke gedrochten
Mijn hormonen zijn wat in de war van de foto van vb.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn hormonen zijn wat in de war van de foto van vb.
Ik bedoelde op dinsdag de 16e hadden we een afspraak met gynaecoloog. Dan zouden we te horen krijgen hoe en wat er nu zou gaan gebeuren. Besloten was dat we de kleine zouden proberen te inleiden zodat hij geboren zou worden voor Leon zijn lange chemokuur de 2e september.Dus op donderdagochtend waren we al vroeg op en belden de verloskamers om te checken of het nog steeds doorging. We kregen te horen dat we om half 8 verwacht werden. Vol goede moed vertrokken we vanuit huis en bij de deur beloofde ik nog niet terug te komen zonder baby in mijn armen.Toen begon de lange tocht … Smorgens kreeg ik gel ingebracht maar er kwam geen echte reactie dus smiddags werd er nogmaals gel ingebracht. Nog steeds geen reactie. Echter om middernacht begon ik heftig te weeen en bleek ik 1cm ontsluiting te hebben. Echter omdat er besloten was dat we vrijdag een rustdag zouden hebben omdat Leon voor een korte chemo naar Rotterdam moest kreeg ik een spuit in mijn billen die me meteen in een diepe slaap bracht en me zo’n 8 uur van de wereld afhielpen. De hele vrijdag heb ik suf in bed doorgebracht.e zaterdagochtend ging ik vol goede moed naar de verloskamers … Ik had immers al 1cm ontsluiting … Nou niet dus … Die was weer weg. Dus we konden weer opnieuw beginnen. Weer de gel … smorgens en smiddags … evenals zondagochtend en middag. Maar ik kreeg geen reacties meer behalve harde buiken. Ik werd inmiddels steeds gefrustreerder en had constant pijn van de gel en het 6 keer per dag toucheren. Op maandag ochtend werd er weer gel ingebracht n weer kwam er geen reactie. Toen is er met de gynaecoloog overlegd en hebben we afgesproken een paar rustdagen in te lassen tot de donderdag heb hem met mijn liefste ogen aangekeken en gevraagd of ik in het ziekenhuis mocht blijven tot donderdag. Ik wilde niet naar huis zonder baby en ik was in het ziekenhuis zoveel onafhankelijker. Ik kon overal heen met mijn rolstoel en kon zonder hulp douchen en naar de wc. Ik kon naar buiten en rondjes pendelen door het ziekenhuis. Veel beter dan thuis boven vastzitten en volledig afhankelijk zijn. Gelukkig streken de gynaecoloog en het personeel van de zwangerenafdeling over hun hart en mocht ik blijven zolang ik geen bed voor een ander bezet zou houden. Nu waren er zo’n 10 lege bedden dus het moest wel erg raar lopen zou ik weer naar huis gestuurd worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoelde op dinsdag de 16e hadden we een afspraak met gynaecoloog. Dan zouden we te horen krijgen hoe en wat er nu zou gaan gebeuren. Besloten was dat we de kleine zouden proberen te inleiden zodat hij geboren zou worden voor Leon zijn lange chemokuur de 2e september.Dus op donderdagochtend waren we al vroeg op en belden de verloskamers om te checken of het nog steeds doorging. We kregen te horen dat we om half 8 verwacht werden. Vol goede moed vertrokken we vanuit huis en bij de deur beloofde ik nog niet terug te komen zonder baby in mijn armen.Toen begon de lange tocht … Smorgens kreeg ik gel ingebracht maar er kwam geen echte reactie dus smiddags werd er nogmaals gel ingebracht. Nog steeds geen reactie. Echter om middernacht begon ik heftig te weeen en bleek ik 1cm ontsluiting te hebben. Echter omdat er besloten was dat we vrijdag een rustdag zouden hebben omdat Leon voor een korte chemo naar Rotterdam moest kreeg ik een spuit in mijn billen die me meteen in een diepe slaap bracht en me zo’n 8 uur van de wereld afhielpen. De hele vrijdag heb ik suf in bed doorgebracht.e zaterdagochtend ging ik vol goede moed naar de verloskamers … Ik had immers al 1cm ontsluiting … Nou niet dus … Die was weer weg. Dus we konden weer opnieuw beginnen. Weer de gel … smorgens en smiddags … evenals zondagochtend en middag. Maar ik kreeg geen reacties meer behalve harde buiken. Ik werd inmiddels steeds gefrustreerder en had constant pijn van de gel en het 6 keer per dag toucheren. Op maandag ochtend werd er weer gel ingebracht n weer kwam er geen reactie. Toen is er met de gynaecoloog overlegd en hebben we afgesproken een paar rustdagen in te lassen tot de donderdag heb hem met mijn liefste ogen aangekeken en gevraagd of ik in het ziekenhuis mocht blijven tot donderdag. Ik wilde niet naar huis zonder baby en ik was in het ziekenhuis zoveel onafhankelijker. Ik kon overal heen met mijn rolstoel en kon zonder hulp douchen en naar de wc. Ik kon naar buiten en rondjes pendelen door het ziekenhuis. Veel beter dan thuis boven vastzitten en volledig afhankelijk zijn. Gelukkig streken de gynaecoloog en het personeel van de zwangerenafdeling over hun hart en mocht ik blijven zolang ik geen bed voor een ander bezet zou houden. Nu waren er zo’n 10 lege bedden dus het moest wel erg raar lopen zou ik weer naar huis gestuurd worden.
Dondedagochtend de 25e werd ik om 8 uur weer in de verloskamers verwacht en vol goede moed werd er weer gel ingebracht. Na het checken van de hartslag van de baby en het zoeken naar enige weeen activiteit mocht ik weer even wat eten en rondpendelen. Ik zat net buiten te eten en een stresssigaretje te roken toen om 12 uur ik ineens weeen kreeg. Meteen zijn we teruggerent naar de verloskamers maar na 3 weeen stopte het weer. Helemaal gefrustreerd onderging ik maar weer een gelinbrenging. Vrij snel begon ik weer heftig te weeen. Ik begon hoop te krijgen terwijl de weeen sneller en heftiger begonnen te komen. Maar na een uur werd de hoop weer de grond ingemept want het stopte zo snel als ze waren gekomen en gingen over in lichte harde buiken.
Inmiddels was ik helemaal gefstreerd … Ik wilde naar de wc en wat eten en een sigaret roken. Maar ze kregen maar geen duidelijke lezing van de het ebmapparaat voor de hartslag van ons kindje. Steeds was hij aan het bewegen en ving het apparaat mijn hartslag weer op … Dachten we. De gynaecoloog kwam binnenlopen en toen werd het ineens erg druk om mijn bed. Ineens werden er naalden in mijn handen gestoken voor een infuus en werden mijn benen uiteen gerukt om een catheter in te brengen. Iedereen begon te stressen en ik raakte helemaal in paniek en ben gaan schreeuwen. Ik hoorde de gynaecoloog met Leon praten maar het enige wat ik hoorde was “baby” en “niet goed”. De gynaecoloog begon over een keizersnee en ik begon nog harder te schreeuwen dat ik dat niet wilde. Ik wilde geen keizersnee omdat dat voor ons makkelijker zou zijn maar de gynaecoloog zei me dat ons kindje zijn hartslag steeds te ver zakte en ze geen risico wilde nemen en met spoed de kleine wilde gaan halen.
Ik werd naar de ok gereden en daar werd ik op een soort plank gelegd en zou ik een ruggeprik krijgen. Ik was als de dood hiervoor en smeekte de anesthesist om gewoon paracetemol ofzo. Maar deze anesthesist bleek een goeie … hij kreeg me kalm en zette de ruggeprik … ik voelde vrijwel niets. Het inbrengen van mijn infuus had veel meer pijn gedaan! (De muts had me eerst 2 keer misgeprikt) Toen hoorde ik de zuster zeggen dat ze Dokter Vonsee had opgepiept. Meteen vloog ik overeind en schreeuwde om Leon en riep dat ik weg wilde omdat ik die man me niet met een vinger wilde laten aanraken. Onze eerste echo was bij deze man en ik ben er nog woest om. Over mijn lijk dat die klootzak aan me zou komen of aan mijn kind. Leon heeft het verhaal uitgelegd en er werd een andere gynaecoloog opgepiept, Ik werd helemaal klaargelegd voor de keizersneel en doeken werden opgehangen. De foto van Omie werd naast me vastgetaped en Leon kreeg zijn apepakkie aan. De ruggeprik werd getest en toen begon het. Het voelde raar want ik voelde dat er in me gesneden werd maar voelde geen pijn. Ik weet niet wat er in mijn infuus zat maar ik voelde me heel goed en redelijk vrolijk. Er werden grapjes gemaakt en gelachen. Vooral de opmerking van mijn gynaecoloog Dr Knol viel in smaak. Hij had me gezegd pijnenburg voor mijn doos te houden om de kleine eruit te lokken.
En toen … Om 20:02 werd onze zoon uit mijn buik gehaald en werd de navelstreng losgeknipt. Ik was een moeder … en Leon een vader. Ik zag de zuster voorbij lopen met een bundeltje en ik zag Elijah zijn armpje omhoog gaan … Hij zwaaide!!! Ik stuurde Leon erachteraan (Ik geef de schuld aan een film die ik als 10jarig meisje heb gezien over verwisselde baby’s) Ze verdwenen achter een muurtje en enkele seconden later hoorde ik mijn zoon huilen!!! Natuurlijk begon ik ook te huilen en bleef roepen … Dat is mijn zoon .. Leon … Onze zoon!!! Vanuit het kamertje hoorde ik ineens de stem van Leon … Wendy het is inderdaad mijn zoon … Hij heeft kei grote ballen! Ik proeste het uit van het lachen net als de gynaecoloog en de rest van het personeel. Toen we uitgelachen waren en de gynaecoloog weer verder wilde gaan klonk Leon’s stem opnieuw. Hey Wen … Hij heeft meer haar als ik joh! Nu lag ook de gynaecoloog dubbel en moest ff stoppen met de operatie.
Toen kwam de zuster en liet me eindelijk Elijah zien. En het was het mooiste dat ik ooit zag. Ik huilde en huilde en zelfs toen ik hem aanraakte kon ik het nog steeds niet geloven. Dat mooie lieve kleine hoopje mens was onze zoon!!! Ik voelde me overweld door geluk. Ik kon alleen nog herhalen … Onze zoon Leon … Onze zoon. Ons wondertje. Toen moest ik wachten tot ik weer dichtgemaakt werd. En dat kon me niet snel genoeg gaan … Ik wilde uit de OK en naar mijn zoon!!!
Eindelijk was ik klaar en werd ik naar de IC-afdeling gereden. Daar heb ik gesmeekt en gesmeekt mijn zoon naast me te mogen hebben en na de testen die ze moesten doen wilde de zuster eindelijk met Leon onze zoon halen. Eindelijk zag ik hem weer. En natuurlijk moest ik weer huilen. Zo gelukkig als ik was. Onze zoon … 100% compleet en 100% gezond. Daar op de IC hebben we zijn vingertjes en teentjes geteld en hebben we samen gehuild van geluk over dit kleine perfecte mensje. Ook toen ik terug mocht naar de afdeling bleven we huilen en ons zoooo gelukkig voelen.
Was misschien beetje omslachtig geschreven de eerste keer, ik snap de verwarring.
Waar dan om? ik mis vaak de insteek van een verhaal.quote:
Nog 7 er af is ideaalquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben onlangs 8 kilo afgevallen,ik weeg nu 61 kilo.
mijn vriend heeft gevraagd of ik alsjeblieft niet meer wil afvallen, hij vind me meer gevormd mooier.
ik hou gewoon van chubbyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn vriend heeft gevraagd of ik alsjeblieft niet meer wil afvallen, hij vind me meer gevormd mooier.
Hij vindt het vervelend om je telkens op te rapen zeker huahiahiahoeheoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom niet? Als alleen kijken leuk is is samen kijken toch ook leuk?quote:
Waarom?quote:
rustig aan Ria.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? Als alleen kijken leuk is is samen kijken toch ook leuk?
Om ideeën op te doen, omdat het geil is, omdat het leuk is, omdat het kan.
Mijn vriend zegt het wel eens gekeken te hebben voordat we een relatie kregen, maar nu niet meer zegt hij. Daarbij zegt hij ook: waarom kijken als ik het kan doen? dus heb ik het voorgesteld dat als hij er toch ooit behoefte aan heeft we het samen kijken. En dat is 1 keer gebeurt.En we zijn allebei erg jaloers dus wat de een mag, mag de ander ook. Misschien voelen mannen zich er eenmaal ongemakkelijker bij als een vrouw zich ermee bemoeit, maar moet zeggen het werkt dus wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom niet? Als alleen kijken leuk is is samen kijken toch ook leuk?
Om ideeën op te doen, omdat het geil is, omdat het leuk is, omdat het kan.
Mentaal helemaal kapot gemaakt door Chai. Hij zit er doorheen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Waar is die mongool van een Wickedmen eigenlijk gebleven?
hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mentaal helemaal kapot gemaakt door Chai. Hij zit er doorheen.
Terecht.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Warlord Chai.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zolang je neukteugels maar behouden blijven ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef housesoftheholy het volgende:
wowza gelijk to the point he hahaha shitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef Matip het volgende:
[..]
zolang je neukteugels maar behouden blijven ;s
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Waar is die mongool van een Wickedmen eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mentaal helemaal kapot gemaakt door 2NutZ. Hij zit er doorheen.
of verdrietig worden, of het niet leuk vinden of wat dan ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt het wel eens gekeken te hebben voordat we een relatie kregen, maar nu niet meer zegt hij. Daarbij zegt hij ook: waarom kijken als ik het kan doen? dus heb ik het voorgesteld dat als hij er toch ooit behoefte aan heeft we het samen kijken. En dat is 1 keer gebeurt.En we zijn allebei erg jaloers dus wat de een mag, mag de ander ook. Misschien voelen mannen zich er eenmaal ongemakkelijker bij als een vrouw zich ermee bemoeit, maar moet zeggen het werkt dus wel.
heehaw euheuehehe hh ;p;pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:14 schreef Matip het volgende:
[..]
zolang je neukteugels maar behouden blijven ;s
Een citaat uit 'Het goede leven in Denemarken, een autobiografisch geschrift van Snakelady'?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
of verdrietig worden, of het niet leuk vinden of wat dan ook.
hier zou van beide kanten geen redactie komen, iniedergeval niet over dat het niet overlegd is van te voren.
mijn vriend staat hier naast me dus we hadden het er over en we zijn het er beide over eens dat als het op lichaam versiering en degelijke aankomt diegene mag doen wat die wil zonder overleg.
als ik morgen thuis kom met nog een tatoeage is dat prima, en andersom ook.
quote:
Heb je het opgezocht of gewoon geradenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een citaat uit 'Het goede leven in Denemarken, een autobiografisch geschrift van Snakelady'?
#FREECHAIquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle credits naar chai en haar geeltand embargo.
Ik heb de afgelopen 2 jaar Snakelady bestudeerd, mocht het je niet opgevallen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het opgezocht of gewoon geraden
Komt een beetje door de geringe niveau.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee waarom ik 'embargo' gebruik want dat heeft er niets mee te maken, maar toch.. het klinkt lekker.
Wat een grote bron van vermaak is voor mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 jaar Snakelady bestudeerd, mocht het je niet opgevallen zijn.
Ik heb er wel veel van opgestoken anders. Weet nu dat er helemaal geen JIJ en IK is, maar enkel ONSquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat een grote bron van vermaak is voor mij.
jij bent vrouw¿quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoelde op dinsdag de 16e hadden we een afspraak met gynaecoloog. Dan zouden we te horen krijgen hoe en wat er nu zou gaan gebeuren. Besloten was dat we de kleine zouden proberen te inleiden zodat hij geboren zou worden voor Leon zijn lange chemokuur de 2e september.Dus op donderdagochtend waren we al vroeg op en belden de verloskamers om te checken of het nog steeds doorging. We kregen te horen dat we om half 8 verwacht werden. Vol goede moed vertrokken we vanuit huis en bij de deur beloofde ik nog niet terug te komen zonder baby in mijn armen.Toen begon de lange tocht … Smorgens kreeg ik gel ingebracht maar er kwam geen echte reactie dus smiddags werd er nogmaals gel ingebracht. Nog steeds geen reactie. Echter om middernacht begon ik heftig te weeen en bleek ik 1cm ontsluiting te hebben. Echter omdat er besloten was dat we vrijdag een rustdag zouden hebben omdat Leon voor een korte chemo naar Rotterdam moest kreeg ik een spuit in mijn billen die me meteen in een diepe slaap bracht en me zo’n 8 uur van de wereld afhielpen. De hele vrijdag heb ik suf in bed doorgebracht.e zaterdagochtend ging ik vol goede moed naar de verloskamers … Ik had immers al 1cm ontsluiting … Nou niet dus … Die was weer weg. Dus we konden weer opnieuw beginnen. Weer de gel … smorgens en smiddags … evenals zondagochtend en middag. Maar ik kreeg geen reacties meer behalve harde buiken. Ik werd inmiddels steeds gefrustreerder en had constant pijn van de gel en het 6 keer per dag toucheren. Op maandag ochtend werd er weer gel ingebracht n weer kwam er geen reactie. Toen is er met de gynaecoloog overlegd en hebben we afgesproken een paar rustdagen in te lassen tot de donderdag heb hem met mijn liefste ogen aangekeken en gevraagd of ik in het ziekenhuis mocht blijven tot donderdag. Ik wilde niet naar huis zonder baby en ik was in het ziekenhuis zoveel onafhankelijker. Ik kon overal heen met mijn rolstoel en kon zonder hulp douchen en naar de wc. Ik kon naar buiten en rondjes pendelen door het ziekenhuis. Veel beter dan thuis boven vastzitten en volledig afhankelijk zijn. Gelukkig streken de gynaecoloog en het personeel van de zwangerenafdeling over hun hart en mocht ik blijven zolang ik geen bed voor een ander bezet zou houden. Nu waren er zo’n 10 lege bedden dus het moest wel erg raar lopen zou ik weer naar huis gestuurd worden.
Dondedagochtend de 25e werd ik om 8 uur weer in de verloskamers verwacht en vol goede moed werd er weer gel ingebracht. Na het checken van de hartslag van de baby en het zoeken naar enige weeen activiteit mocht ik weer even wat eten en rondpendelen. Ik zat net buiten te eten en een stresssigaretje te roken toen om 12 uur ik ineens weeen kreeg. Meteen zijn we teruggerent naar de verloskamers maar na 3 weeen stopte het weer. Helemaal gefrustreerd onderging ik maar weer een gelinbrenging. Vrij snel begon ik weer heftig te weeen. Ik begon hoop te krijgen terwijl de weeen sneller en heftiger begonnen te komen. Maar na een uur werd de hoop weer de grond ingemept want het stopte zo snel als ze waren gekomen en gingen over in lichte harde buiken.
Inmiddels was ik helemaal gefstreerd … Ik wilde naar de wc en wat eten en een sigaret roken. Maar ze kregen maar geen duidelijke lezing van de het ebmapparaat voor de hartslag van ons kindje. Steeds was hij aan het bewegen en ving het apparaat mijn hartslag weer op … Dachten we. De gynaecoloog kwam binnenlopen en toen werd het ineens erg druk om mijn bed. Ineens werden er naalden in mijn handen gestoken voor een infuus en werden mijn benen uiteen gerukt om een catheter in te brengen. Iedereen begon te stressen en ik raakte helemaal in paniek en ben gaan schreeuwen. Ik hoorde de gynaecoloog met Leon praten maar het enige wat ik hoorde was “baby” en “niet goed”. De gynaecoloog begon over een keizersnee en ik begon nog harder te schreeuwen dat ik dat niet wilde. Ik wilde geen keizersnee omdat dat voor ons makkelijker zou zijn maar de gynaecoloog zei me dat ons kindje zijn hartslag steeds te ver zakte en ze geen risico wilde nemen en met spoed de kleine wilde gaan halen.
Ik werd naar de ok gereden en daar werd ik op een soort plank gelegd en zou ik een ruggeprik krijgen. Ik was als de dood hiervoor en smeekte de anesthesist om gewoon paracetemol ofzo. Maar deze anesthesist bleek een goeie … hij kreeg me kalm en zette de ruggeprik … ik voelde vrijwel niets. Het inbrengen van mijn infuus had veel meer pijn gedaan! (De muts had me eerst 2 keer misgeprikt) Toen hoorde ik de zuster zeggen dat ze Dokter Vonsee had opgepiept. Meteen vloog ik overeind en schreeuwde om Leon en riep dat ik weg wilde omdat ik die man me niet met een vinger wilde laten aanraken. Onze eerste echo was bij deze man en ik ben er nog woest om. Over mijn lijk dat die klootzak aan me zou komen of aan mijn kind. Leon heeft het verhaal uitgelegd en er werd een andere gynaecoloog opgepiept, Ik werd helemaal klaargelegd voor de keizersneel en doeken werden opgehangen. De foto van Omie werd naast me vastgetaped en Leon kreeg zijn apepakkie aan. De ruggeprik werd getest en toen begon het. Het voelde raar want ik voelde dat er in me gesneden werd maar voelde geen pijn. Ik weet niet wat er in mijn infuus zat maar ik voelde me heel goed en redelijk vrolijk. Er werden grapjes gemaakt en gelachen. Vooral de opmerking van mijn gynaecoloog Dr Knol viel in smaak. Hij had me gezegd pijnenburg voor mijn doos te houden om de kleine eruit te lokken.
En toen … Om 20:02 werd onze zoon uit mijn buik gehaald en werd de navelstreng losgeknipt. Ik was een moeder … en Leon een vader. Ik zag de zuster voorbij lopen met een bundeltje en ik zag Elijah zijn armpje omhoog gaan … Hij zwaaide!!! Ik stuurde Leon erachteraan (Ik geef de schuld aan een film die ik als 10jarig meisje heb gezien over verwisselde baby’s) Ze verdwenen achter een muurtje en enkele seconden later hoorde ik mijn zoon huilen!!! Natuurlijk begon ik ook te huilen en bleef roepen … Dat is mijn zoon .. Leon … Onze zoon!!! Vanuit het kamertje hoorde ik ineens de stem van Leon … Wendy het is inderdaad mijn zoon … Hij heeft kei grote ballen! Ik proeste het uit van het lachen net als de gynaecoloog en de rest van het personeel. Toen we uitgelachen waren en de gynaecoloog weer verder wilde gaan klonk Leon’s stem opnieuw. Hey Wen … Hij heeft meer haar als ik joh! Nu lag ook de gynaecoloog dubbel en moest ff stoppen met de operatie.
Toen kwam de zuster en liet me eindelijk Elijah zien. En het was het mooiste dat ik ooit zag. Ik huilde en huilde en zelfs toen ik hem aanraakte kon ik het nog steeds niet geloven. Dat mooie lieve kleine hoopje mens was onze zoon!!! Ik voelde me overweld door geluk. Ik kon alleen nog herhalen … Onze zoon Leon … Onze zoon. Ons wondertje. Toen moest ik wachten tot ik weer dichtgemaakt werd. En dat kon me niet snel genoeg gaan … Ik wilde uit de OK en naar mijn zoon!!!
Eindelijk was ik klaar en werd ik naar de IC-afdeling gereden. Daar heb ik gesmeekt en gesmeekt mijn zoon naast me te mogen hebben en na de testen die ze moesten doen wilde de zuster eindelijk met Leon onze zoon halen. Eindelijk zag ik hem weer. En natuurlijk moest ik weer huilen. Zo gelukkig als ik was. Onze zoon … 100% compleet en 100% gezond. Daar op de IC hebben we zijn vingertjes en teentjes geteld en hebben we samen gehuild van geluk over dit kleine perfecte mensje. Ook toen ik terug mocht naar de afdeling bleven we huilen en ons zoooo gelukkig voelen.
Was misschien beetje omslachtig geschreven de eerste keer, ik snap de verwarring.
intressant doen omdat je dure woorden 'kent'quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee waarom ik 'embargo' gebruik want dat heeft er niets mee te maken, maar toch.. het klinkt lekker.
Hoi allemaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent vrouw¿
En neem dat bovenstaande verhaal heel gauw mee naar OUD
iedere man kijkt naar andere vrouwen, mooiere en minder mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Mijn vriend doet het ook en is daar altijd volkomen eerlijk in geweest. Daarom vind ik het geen probleem. Ik kijk er ook weleens naar maar zou het niet samen willen zien: ik wil niet zien hoe hij ervan geniet om andere vrouwen hard genomen te zien worden. Dat doet hij maar lekker alleen. Hij is er eerlijk over, en bovendien hoef je niet alles samen te doen. Mannen hebben nou eenmaal een grotere seksdrift dan vrouwen. Als hij ervan geniet om daar naar te kijken moet hij dat doen, ik wil het alleen niet zien. Bovendien, hoe meer je op je vriend gaat zitten zeiken hierover hij benauwder hij wordt, en dat is toch uiteindelijk precies wat je niet wilt? Porno oke, maar als hij vreemd gaat bijt ik zn ballen eraf en dat weet hij:D
van der Veer¿quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoi allemaal.
Volgens mij is het hier niet gebruikelijk maar gelukkig ben ik netjes opgevoed door mijn moederke.
Dus zal me eventjes netjes voorstellen als nieuwkomer.
Ik ben Kelly, v, 23 jaar en samenwonend.
Mijn hobby's zijn, dieren, computer, uitgaan, schilderen en t.v.
Zelf heb ik een kleine dierentuin die bestaat uit mijn vriend, 2 boa constrictors, 4 korenslangen, 2 gouden gekko's en 3 katten.
Dat was wel weer genoeg info.
Gr. Kelly :w
Zou huwen/10.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:19 schreef voederbietel het volgende:
Mijn vriend doet het ook en is daar altijd volkomen eerlijk in geweest. Daarom vind ik het geen probleem. Ik kijk er ook weleens naar maar zou het niet samen willen zien: ik wil niet zien hoe hij ervan geniet om andere vrouwen hard genomen te zien worden. Dat doet hij maar lekker alleen. Hij is er eerlijk over, en bovendien hoef je niet alles samen te doen. Mannen hebben nou eenmaal een grotere seksdrift dan vrouwen. Als hij ervan geniet om daar naar te kijken moet hij dat doen, ik wil het alleen niet zien. Bovendien, hoe meer je op je vriend gaat zitten zeiken hierover hij benauwder hij wordt, en dat is toch uiteindelijk precies wat je niet wilt? Porno oke, maar als hij vreemd gaat bijt ik zn ballen eraf en dat weet hij:D
Mijn vriend en ik zijn het er allebij over eens dat als wij kinderen krijgen ik Full-time moeder wordt.quote:
Dat denk ik idd. En volgens mij is het "het niveau".quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt een beetje door de geringe niveau.
vrouwen die liever niet willen dat hun partner naar porno kijkt zijn letterlijk hitlerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kweenie hoor, zo bijzonder is dat toch ook allemaal weer niet?
En het dan ook nog mis hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:21 schreef wise het volgende:
[..]
intressant doen omdat je dure woorden 'kent'
mijn mening is iig dat je heel snel naar OUD moet gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn het er allebij over eens dat als wij kinderen krijgen ik Full-time moeder wordt.
Maar veel mensen vinden mij dan niet genoeg geëmancipeerd of zelfs lui.
Terwijl ik zoiets heb van waarom werken om mijn kind door een ander te laten opvoeden.
Nu heb ik het natuurlijk niet over de moeders die een paar uur in de week bijwerken maar over de moeders die full-time werken en hun kind naar een opvang brengen, het kind s'avonds gaan ophalen een uurtje spelen en dan op bed leggen.
Wat is jullie mening hierover?
johquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kweenie hoor, zo bijzonder is dat toch ook allemaal weer niet?
story of your life, jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het dan ook nog mis hebbenwat een faal
Wanneer keert het tij?quote:
Waarom behandelen sommige mensen dieren als wegwerpartikelen, ga dan naar de bartsmit en haal een knuffeltje, die hebben geen verzorging nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
mijn mening is iig dat je heel snel naar OUD moet gaan.
Kinderen
als jij KLBSC de rug toekeertquote:
Dan kies ik toch liever voor de KLBSC.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom behandelen sommige mensen dieren als wegwerpartikelen, ga dan naar de bartsmit en haal een knuffeltje, die hebben geen verzorging nodig.
Is het nou zo moeilijk om er voor te zorgen dat er niet meer katten of honden in het asiel terechtkomen.
Als ik daar boos om wordt dan wordt ik weer gezien als een M. Gaus of zo, en die vent haat ik niet normaal meer.
Als je een dier neemt dan neem je ook de verantwoordelijkheid voor de gezondheid van het dier.
Sorry, maar moest ik even kwijt.
Waarom eigenlijk? Je haat iedereen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan kies ik toch liever voor de KLBSC.
Waarom hebben de mensen op fok! zo'n drang om anderen af te zeiken, voel je je eigen dan zo beter?quote:
Ten eerste ik heb absoluut maar dan ook helemaal niks tegen homo's, lesbies of bisexuelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb nu een maand een vriendinnetje. We hebben het een keer of vier, vijf gedaan. Alleen vind ik de seks nu een beetje saai worden. Ik heb dat eigenlijk met alle meisjes, dat het na een keer of vier, vijf saai wordt en dat dan de relatie doodbloedt. Nu vind ik dit een leuke meid en wil ik de relatie niet dood laten bloeden.
Tips?
logisch met dat geloof daarzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen met genen uit het midden oosten hebben sneller kans op psychose.
Hier kan ik mijn ei kwijt.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ten eerste ik heb absoluut maar dan ook helemaal niks tegen homo's, lesbies of bisexuelen.
Maar het valt me op dat er tegenwoordig wel heel snel word gezegt , ik ben bi.
Laats ook een meisje, we hadden het over geaardheid en zij was bi (15 jaar)
Dus ik vroeg of ze wel eens verliefd is geweest op een meisje, ze antwoorde dat dat niet het geval was maar ze heeft wel met veel meisjes gekust.
Nu snap ik dat passie en liefde goed gescheiden kunnen worden gehouden maar toen ik vroeg waneer ze erachter kwam toen zei ze.
Vorig jaar op vakantie, alle meiden zijn bi en kussen met anderen meiden om de jongens op te hitsen, ik wilde er ook bijhoren.
Dat is toch gewoon een gruwelijk verkeerde reden, of ligt dat aan mij?
Welk geloof?quote:
Wel raar dat ik als volwassen vrouw met 15 jarige meisjes over seks praat ;s .quote:
het geloven in een godquote:
Triestquote:
Laat mij meedoen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb nu een maand een vriendinnetje. We hebben het een keer of vier, vijf gedaan. Alleen vind ik de seks nu een beetje saai worden. Ik heb dat eigenlijk met alle meisjes, dat het na een keer of vier, vijf saai wordt en dat dan de relatie doodbloedt. Nu vind ik dit een leuke meid en wil ik de relatie niet dood laten bloeden.
Tips?
dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen met genen uit het midden oosten hebben sneller kans op psychose.
Ja :squote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel raar dat ik als volwassen vrouw met 15 jarige meisjes over seks praat ;s .
inddquote:
Dat was ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodat je je soa's kunt verspreiden zeker
Pohi van snakelady denk ik zomaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Al deze teksten komen linea recta van bokt.nl?
Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Al deze teksten komen linea recta van bokt.nl?
Discussie met een vriendin eerder, haar vriend blijkt dus wel eens ( zo'n 1x in de maand) een massage te krijgen met een happy ending, daar is ze laatst achter gekomen en ze is er allerminst blij mee.quote:
Van wie heb ik mijn soa's gekregen denk je?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodat je je soa's kunt verspreiden zeker
Heeft iemand hier dat ook wel eens, je hebt zo'n dag waarvan je weet als je opstaat dat het een klote dag wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:30 schreef vigilant7 het volgende:
zwijg gewoon als je niks te zeggen hebt
Ga niet hard tot het doen sletquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ga weg met je obese zweetpik
volg je eigen advies opquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:30 schreef vigilant7 het volgende:
zwijg gewoon als je niks te zeggen hebt
Dpquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Van wie heb ik mijn soa's gekregen denk je?
Dat snap ik dus echt niet, mensen die alleen met veel alcohol lol kunnen hebben met uitgaan.quote:
srs?quote:
Wel een interessante vraagstelling dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.
Is krapper altijd beter of ligt het ook aan de persoon, bestaan er echt vrouwen met een vagina zo wijd dat je echt niks meer voelt?
En praten mannen ook over de vagina als ze met hun vrienden hun seksuele avontuurtjes bespreken Zoals vrouwen over de penislengte?
trquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet, mensen die alleen met veel alcohol lol kunnen hebben met uitgaan.
Zijn die mensen zo saai van hun eigen dat ze alcohol nodig hebben om uit hun dak te gaan?
Ik drink ook wel eens, maar als ik niet drink heb ik net zo veel lol hoor.
Dan moeten ze die avond rijden en mogen dus eigenlijk niet drinken, maar doen het wel want anders hebben ze het niet naar hun zin.
Of ze drinken niet en staan de hele avond sjagie naar mensen te kijken die wel drinken.
Dan nog de mensen die hun eigen grens niet kennen, die zijn helemaal triest, elke week staan ze te kotsen en trots dat ze daar dan op zijn
Of mensen die met alcohol op ruzie zoeken, wat is het nut, je bent zo lazerus dat je toch met een klap al op de grond knock out ligt .
Dan nog die meiden die je de hele avond je vuil aan staan te kijken als je aan het dansen bent maar als ze genoeg breezertjes op hebben gaan dansen en de helft van hun kleren uit trekken.
Ik ben blij dat ik gewoon zonder alcohol gezellig mee kan doen.
Maar kan dus geen baan vinden.quote:
Was autocorrectquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha zo boos dat je niet normaal kunt typen
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar kan dus geen baan vinden.
Ben nu 2 maanden opzoek naar een baan, over 5 maanden ga ik verhuizen en wil graag voor die tijd een baan hebben!
Nu heb ik wel een baan aangeboden gekregen van een oud werkgever die met een nieuw project bezig is maar dat is pas over 6 maanden.
2 maanden is nog relatief kort uiteraard maar ik ben zo bang dat ik dadelijk een uitkering moet aanvragen en dat wil ik echt niet!
Klote economie.
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.quote:
is dit dagboek van haar?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.
Ik mis hem zo erg nu.
Hou je bekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet, mensen die alleen met veel alcohol lol kunnen hebben met uitgaan.
Zijn die mensen zo saai van hun eigen dat ze alcohol nodig hebben om uit hun dak te gaan?
Ik drink ook wel eens, maar als ik niet drink heb ik net zo veel lol hoor.
Dan moeten ze die avond rijden en mogen dus eigenlijk niet drinken, maar doen het wel want anders hebben ze het niet naar hun zin.
Of ze drinken niet en staan de hele avond sjagie naar mensen te kijken die wel drinken.
Dan nog de mensen die hun eigen grens niet kennen, die zijn helemaal triest, elke week staan ze te kotsen en trots dat ze daar dan op zijn
Of mensen die met alcohol op ruzie zoeken, wat is het nut, je bent zo lazerus dat je toch met een klap al op de grond knock out ligt .
Dan nog die meiden die je de hele avond je vuil aan staan te kijken als je aan het dansen bent maar als ze genoeg breezertjes op hebben gaan dansen en de helft van hun kleren uit trekken.
Ik ben blij dat ik gewoon zonder alcohol gezellig mee kan doen.
Na een uur alquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.
Ik mis hem zo erg nu.
godverdomme manquote:er zijn 628 topics gevonden die zijn verdeeld over 21 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.44 seconden
Oké duidelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
godverdomme man
zeshonderdachtentwintig
Wat praat jij nou weer over seks vieze maagdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is "normale seks" en wat is "andere seks"?
Is normale seks alleen missionaris standje en dat is het? doen jullie bijvoorbeeld aan orale seks of valt dat onder "andere seks"?
KLB / bijzonder willen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is "normale seks" en wat is "andere seks"?
Is normale seks alleen missionaris standje en dat is het? doen jullie bijvoorbeeld aan orale seks of valt dat onder "andere seks"?
Mijn fascinatie bij haar stopt bij haar borstenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
Ik zal mijn fascinatie voor Snakelady niet ontkennen maar die shit is ook wel echt cash.
Kleurrijke vrouw wel.quote:
Vind je haar bosten mooi ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn fascinatie bij haar stopt bij haar borsten
Beetje ironisch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
KLB / bijzonder willen zijn.
Hilarisch als je het mij vraagt.
Wist je ook dat ze fotograaf is?quote:
is 1 oral 1 seks? of half?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer over seks vieze maagd
Voor wat ik zo zie soms, jawel.quote:
Welke bus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt in ieder geval altijd als beste uit de bus.
nee link alsjeblieftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je ook dat ze fotograaf is?
Heb je de foto's die ze post wel eens bekeken?
Vast part-time fotograaf.
Denk dat wanneer die spanbanden los gaan er weinig van over blijft.quote:
omdat ze hier ook geregeld post met dit soort bagger en dan goed op de hoogte is van wat er gezegd isquote:
vind jij dat leuk?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat ze hier ook geregeld post met dit soort bagger en dan goed op de hoogte is van wat er gezegd is
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja je moet zelf maar even zoeken in de US reeks
nou ja ;s okquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het interesseert me werkelijk geen flikker
waarom dm'de je me toen over d'r ogen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het interesseert me werkelijk geen flikker
Misschien kunnen we dat samen vragen aan haar...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat wanneer die spanbanden los gaan er weinig van over blijft.
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen balquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom dm'de je me toen over d'r ogen?
stoerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen bal
als je moest kiezen hehquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen vragen aan haar...
ahquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen bal
Miss.Salvadorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als je moest kiezen heh
Snakelady of Miss.Salvador?
inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
die onderbouwing kunnen we wel vergeten volgens mij
rozekwarts of semtexquote:
Veel te lastig dit...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als je moest kiezen heh
Snakelady of Miss.Salvador?
Semtex is vroeger dik geweest en is daarom zou pumped action hardlopen dit dat dus zo, is mijn gok; oogt weinig stabiel. Rozekwarts is sowieso koekkoek.quote:
vrouwen moeten wel vaak plassen na seks jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
stel je voor dat je na het neuken moet luisteren naar dat kutgezeik van die snakeladyzou hard geërgerd liggen roken in bed
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Semtex is vroeger dik geweest en is daarom zou pumped action hardlopen dit dat dus zo, is mijn gok; oogt weinig stabiel. Rozekwarts is sowieso koekkoek.
Mag het ook allebei?
Waarom fantaseer jij over deze scenario'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
stel je voor dat je na het neuken moet luisteren naar dat kutgezeik van die snakeladyzou hard geërgerd liggen roken in bed
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
De enige fok-chick die ik zou naaien is Pixxie. Zou dan die tunnel uit d'r oor halen en 'em daar in stoppen. Kan je tenminste zeggen iemand een oor aangenaaid te hebben.
Plassen? denk meer het uitlepelen van de doos voor zaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
vrouwen moeten wel vaak plassen na seks ja
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plassen? denk meer het uitlepelen van de doos voor zaad.
Daar gaan houses haar dromenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:56 schreef voederbietel het volgende:
De enige fok-chick die ik zou naaien is Pixxie. Zou dan die tunnel uit d'r oor halen en 'em daar in stoppen. Kan je tenminste zeggen iemand een oor aangenaaid te hebben.
zoals de slager vaak zegt, mag het 20kilo meer zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil over haar gewicht enzo maar is geen lelijke meid...
Niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil over haar gewicht enzo maar is geen lelijke meid...
Dat kan uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
zoals de slager vaak zegt, mag het 20kilo meer zijn.
Vind het sowieso afstotelijk als mensen foto's van zichzelf op internet plaatsen in de hoop hun lage zelfrespect een beetje bij te kunnen tanken.quote:
houses, en dan haar kietelen met chopsticks.quote:
nee bedanktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan wel een tip geven welke platenzaak ze vaak bezoekt.
houses is azn?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
houses, en dan haar kietelen met chopsticks.
Jij bent wel zo'n typ die er uiteindelijk met een Japanse vrouw van door gaat ja.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n typ die er uiteindelijk met een Japanse vrouw van door gaat ja.
Heb je ook zo'n Japans zwaard aan de muur boven je battlesatation?quote:
Lightsaber, me ingebouwde swoosh geluiden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n Japans zwaard aan de muur boven je battlesatation?
Wat dan? juist easy pickings?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind het sowieso afstotelijk als mensen foto's van zichzelf op internet plaatsen in de hoop hun lage zelfrespect een beetje bij te kunnen tanken.
quote:
wat is datquote:
wow, so hot, cant wait.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
technisch gezien ben ik natuurlijk wel aziaat
Wat dan wel, een 'powervrouw'?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb gewoon niet zo veel met slappe vrouwen.
ze is pakiquote:
Meer met slappe piemels?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb gewoon niet zo veel met slappe vrouwen.
lekkere kruidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |