#swektwitter:roballemachtig twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:47:16Sta al minuten vast op een roltrap #stroomstoring reageer retweet
geen oog dicht gedaan ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad flink in de aap gelogeerd.
Snap niet dat Gridlok er niks van zegt.quote:
Hij tolereert dat van mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen oog dicht gedaan ook
[..]
Snap niet dat Gridlok er niks van zegt.
Dat ja, alleen dit is gemodquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij tolereert dat van mij.
Kijk dan
[ afbeelding ]
Ik ga echt stuk om die filmpjes... vooral als je ze ziet met 4 man om de beurt zo'n fat ass zombie dropkickenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat ja, alleen dit is gemodhoe kk hard die zombies vliegen
Vond het exploren altijd we leuk aan dat spel, legendary weapon scoren ja togg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk om die filmpjes... vooral als je ze ziet met 4 man om de beurt zo'n fat ass zombie dropkicken
Maak screenshot en dump hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
IK HEB MIJN FOBO OPGEPIMPTNEEM ALLEMAAL EEN KIJKJE
Wat een generieke tekening.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
wacht... watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond het exploren altijd we leuk aan dat spel, legendary weapon scoren ja togg.
watquote:
geen foto's jammer weerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ging kijken voor nipslips. Was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |