Al gevonden.quote:
You don't know me.quote:
Dus?quote:
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.quote:
Niet zomaar een forum, beste jongenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.
ditismijnmening plsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Die interviews over die stroomstoring
ik was wel even in paniek andersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Die interviews over die stroomstoring
nou ja mocht het zou geweest zijn dat je een ambulance nodig had, had je dikke pech gehad want het telefoonnetwerk lag er ook uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"
"Gewoon... thuis?"
"WAS U BANG?! U WAS BANG HE? ZEG EENS WAS U BANG?!"
"Mwoh."
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"
"Gewoon... thuis?"
"WAS U BANG?! U WAS BANG HE? ZEG EENS WAS U BANG?!"
"Mwoh."
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een huistelefoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nou ja mocht het zou geweest zijn dat je een ambulance nodig had, had je dikke pech gehad want het telefoonnetwerk lag er ook uit
Denk idd dat Knack ofzo wel komt op PS+ zoiets... Indies speel ik nooit lang eigenlijk.. wil ook nog verder met valiant hearts.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meh, staat nog op m'n lijstje 'te spelen', maar wil wel supergraag. Hoop dat binnenkort de AAA games in de plus gaan komen, want ik hou het niet meer bij.
Al heb ik ook veel plezier met de indies.
Samen (met 4 man) zombies bashenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen idee wat dat is maar ik hou van lekkere dingen
Toffee?quote:
mobiele netwerkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een huistelefoon.
Ja echt lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]die shit moet je meteen tot max upgraden haha, ga je vaak gebruiken. Vooral op daken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |