Nee, maar verbaast me niks. Wist je dat de kerel die Roy speelt bevriend is met Skye van SHIELD... Wereld is kleinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wist je dat zij het met die kerel doet die Roy speelt?
Willa Hollandquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij is echt per seizoen lelijker geworden![]()
Thea echter
[ afbeelding ]
Nice wie is zijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij is echt per seizoen lelijker geworden![]()
Thea echter
[ afbeelding ]
wel eens gezien, nooit gekochtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef -supergirl- het volgende:
Kent iemand de IKEA 'Sylt Lyngon' aka vossenbessenjam?
Weet je niet meer van toen ik dat op je smeerde?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:08 schreef -supergirl- het volgende:
Kent iemand de IKEA 'Sylt Lyngon' aka vossenbessenjam?
Is het ook welquote:
smaakt het?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:11 schreef -supergirl- het volgende:
ik drink nu de 'Saft Lingon' de siroopvariant van die jam
geen idee wat dat is maar ik hou van lekkere dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het ook welvooral CO-OP
![]()
lekker serial dropkicken
Meh, staat nog op m'n lijstje 'te spelen', maar wil wel supergraag. Hoop dat binnenkort de AAA games in de plus gaan komen, want ik hou het niet meer bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
lekker serial dropkicken
ik eet dat altijd bij m'n tofuquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je niet meer van toen ik dat op je smeerde?
deze boyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
cool post een foto van je freshe haircut after
hoe maak je dat een beetje smakelijk?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
lekker serial dropkicken
met ketjap of currypoederquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe maak je dat een beetje smakelijk?
kort pittig kapsel zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik wilde ook gaan, maar ik wacht nog paar weekjes
long hair don't carequote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben al vier maanden niet geweest Mortaxx.
meh, ik hou het wel bij vleesquote:
Ja maar ik kan het op zoveel manieren interpreteren. Lastig hoor.quote:
hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]die shit moet je meteen tot max upgraden haha, ga je vaak gebruiken. Vooral op daken
![]()
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het op zoveel manieren interpreteren. Lastig hoor.
Ik dacht trouwens dat je weer toegang tot Mortaxx had?
Oh ik zag allemaal vrouwen in dit topic vandaar.quote:
diepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er nou uiteindelijk met Mortaxx aan de hand dan?
Een heleboel. Maar goed dat hij geen piloot isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er nou uiteindelijk met Mortaxx aan de hand dan?
SG en misschien hoth alleen..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Oh ik zag allemaal vrouwen in dit topic vandaar.
in een glas pissen¿quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bazenactie van Heineken
[ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:32 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Een heleboel. Maar goed dat hij geen piloot is
misschien vrouwquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
misschien aanwezig of misschien vrouw?
wie is dan dat meisje op die foto's van?quote:
doe eensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kan wel uitsluitsel geven als je wilt
foto's van wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is dan dat meisje op die foto's van?![]()
ik zou graag met haar in contact willen komen
soms lurk ik bij jou, maar blijkbaar ben ik tegenwoordig één van de weinige, dus dan staat jouw laatst bezochte lurkers vol met TARDIS., echt een fucking creep lijk ik zoquote:
alsof ik dat ooit wasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
oké jij bent vanaf nu niet meer welkom
Gewoon zeggen hoe je jezelf voelt, weet zeker dat ze op die woorden zit te wachten ;$%quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
soms lurk ik bij jou, maar blijkbaar ben ik tegenwoordig één van de weinige, dus dan staat jouw laatst bezochte lurkers vol met TARDIS., echt een fucking creep lijk ik zo
ik heb houses' fobo standaard open staan dan telt 'ie het maar als één bezichtigingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
soms lurk ik bij jou, maar blijkbaar ben ik tegenwoordig één van de weinige, dus dan staat jouw laatst bezochte lurkers vol met TARDIS., echt een fucking creep lijk ik zo
>lijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jij weet niksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zeggen hoe je jezelf voelt, weet zeker dat ze op die woorden zit te wachten ;$%
vandaag nog niet..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heheheheh direct naar mn fobo gegaan jij
Heb hem gecleared vriendquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als ik nog bovenaan stond wil dat waarschijnlijk zeggen dat je niet populair bentquote:
ik doe ook niks met mijn fobo. vandaar misschien. ik ga hem oppimpen nu (studieuitstellendgedragenzo)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik nog bovenaan stond wil dat waarschijnlijk zeggen dat je niet populair bent
beren zijn altijd goede fobo vullingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik doe ook niks met mijn fobo. vandaar misschien. ik ga hem oppimpen nu (studieuitstellendgedragenzo)
Al gevonden.quote:
You don't know me.quote:
Dus?quote:
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.quote:
Niet zomaar een forum, beste jongenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.
ditismijnmening plsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:49 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat op een forum zitten alleen voor mensen is die geen leven hebben.
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Die interviews over die stroomstoring
ik was wel even in paniek andersquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
Die interviews over die stroomstoring
nou ja mocht het zou geweest zijn dat je een ambulance nodig had, had je dikke pech gehad want het telefoonnetwerk lag er ook uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"
"Gewoon... thuis?"
"WAS U BANG?! U WAS BANG HE? ZEG EENS WAS U BANG?!"
"Mwoh."
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"WAAR WAS U TOEN DE STROOM UITVIEL?!"
"Gewoon... thuis?"
"WAS U BANG?! U WAS BANG HE? ZEG EENS WAS U BANG?!"
"Mwoh."
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een huistelefoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nou ja mocht het zou geweest zijn dat je een ambulance nodig had, had je dikke pech gehad want het telefoonnetwerk lag er ook uit
Denk idd dat Knack ofzo wel komt op PS+ zoiets... Indies speel ik nooit lang eigenlijk.. wil ook nog verder met valiant hearts.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meh, staat nog op m'n lijstje 'te spelen', maar wil wel supergraag. Hoop dat binnenkort de AAA games in de plus gaan komen, want ik hou het niet meer bij.
Al heb ik ook veel plezier met de indies.
Samen (met 4 man) zombies bashenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen idee wat dat is maar ik hou van lekkere dingen
Toffee?quote:
mobiele netwerkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een huistelefoon.
Ja echt lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]die shit moet je meteen tot max upgraden haha, ga je vaak gebruiken. Vooral op daken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |