omdat ze hier ook geregeld post met dit soort bagger en dan goed op de hoogte is van wat er gezegd isquote:
vind jij dat leuk?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat ze hier ook geregeld post met dit soort bagger en dan goed op de hoogte is van wat er gezegd is
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja je moet zelf maar even zoeken in de US reeks
nou ja ;s okquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het interesseert me werkelijk geen flikker
waarom dm'de je me toen over d'r ogen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het interesseert me werkelijk geen flikker
Misschien kunnen we dat samen vragen aan haar...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat wanneer die spanbanden los gaan er weinig van over blijft.
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen balquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
waarom dm'de je me toen over d'r ogen?
stoerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen bal
als je moest kiezen hehquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat samen vragen aan haar...
ahquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal, maar of ze hier nou wel of niet lurkt en daar al dan niet op een mening op nahoudt interesseert me geen bal
Miss.Salvadorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als je moest kiezen heh
Snakelady of Miss.Salvador?
inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
die onderbouwing kunnen we wel vergeten volgens mij
rozekwarts of semtexquote:
Veel te lastig dit...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als je moest kiezen heh
Snakelady of Miss.Salvador?
Semtex is vroeger dik geweest en is daarom zou pumped action hardlopen dit dat dus zo, is mijn gok; oogt weinig stabiel. Rozekwarts is sowieso koekkoek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |