Was autocorrectquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha zo boos dat je niet normaal kunt typen
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar kan dus geen baan vinden.
Ben nu 2 maanden opzoek naar een baan, over 5 maanden ga ik verhuizen en wil graag voor die tijd een baan hebben!
Nu heb ik wel een baan aangeboden gekregen van een oud werkgever die met een nieuw project bezig is maar dat is pas over 6 maanden.
2 maanden is nog relatief kort uiteraard maar ik ben zo bang dat ik dadelijk een uitkering moet aanvragen en dat wil ik echt niet!
Klote economie.
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.quote:
is dit dagboek van haar?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.
Ik mis hem zo erg nu.
Hou je bekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet, mensen die alleen met veel alcohol lol kunnen hebben met uitgaan.
Zijn die mensen zo saai van hun eigen dat ze alcohol nodig hebben om uit hun dak te gaan?
Ik drink ook wel eens, maar als ik niet drink heb ik net zo veel lol hoor.
Dan moeten ze die avond rijden en mogen dus eigenlijk niet drinken, maar doen het wel want anders hebben ze het niet naar hun zin.
Of ze drinken niet en staan de hele avond sjagie naar mensen te kijken die wel drinken.
Dan nog de mensen die hun eigen grens niet kennen, die zijn helemaal triest, elke week staan ze te kotsen en trots dat ze daar dan op zijn
Of mensen die met alcohol op ruzie zoeken, wat is het nut, je bent zo lazerus dat je toch met een klap al op de grond knock out ligt .
Dan nog die meiden die je de hele avond je vuil aan staan te kijken als je aan het dansen bent maar als ze genoeg breezertjes op hebben gaan dansen en de helft van hun kleren uit trekken.
Ik ben blij dat ik gewoon zonder alcohol gezellig mee kan doen.
Na een uur alquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Na 3 geweldige maanden samen met mijn vriend te hebben doorgebracht heb ik hem een uur geleden weer naar het station moeten brengen omdat hij terug moet naar Denemarken waar hij woont en ik heb geen idee wanneer ik hem weer zie, ik hoop over een maand.
Ik mis hem zo erg nu.
godverdomme manquote:er zijn 628 topics gevonden die zijn verdeeld over 21 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.44 seconden
Oké duidelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
godverdomme man
zeshonderdachtentwintig
Wat praat jij nou weer over seks vieze maagdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is "normale seks" en wat is "andere seks"?
Is normale seks alleen missionaris standje en dat is het? doen jullie bijvoorbeeld aan orale seks of valt dat onder "andere seks"?
KLB / bijzonder willen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is "normale seks" en wat is "andere seks"?
Is normale seks alleen missionaris standje en dat is het? doen jullie bijvoorbeeld aan orale seks of valt dat onder "andere seks"?
Mijn fascinatie bij haar stopt bij haar borstenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef voederbietel het volgende:
Ik zal mijn fascinatie voor Snakelady niet ontkennen maar die shit is ook wel echt cash.
Kleurrijke vrouw wel.quote:
Vind je haar bosten mooi ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn fascinatie bij haar stopt bij haar borsten
Beetje ironisch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
KLB / bijzonder willen zijn.
Hilarisch als je het mij vraagt.
Wist je ook dat ze fotograaf is?quote:
is 1 oral 1 seks? of half?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer over seks vieze maagd
Voor wat ik zo zie soms, jawel.quote:
Welke bus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt in ieder geval altijd als beste uit de bus.
nee link alsjeblieftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wist je ook dat ze fotograaf is?
Heb je de foto's die ze post wel eens bekeken?
Vast part-time fotograaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |